ďťż

alexisend


Premium A/D


Znalaz?em crashuj?cy punkt moda. Wszystko stoi za spraw? po prostu TextDrawa. Dzi? bez niego zagrali?my oko?o 5 baz i nikt nie mia? ?adnych problemów. Postaram si? zrobi? co mog?, najwyra?niej ?le wszystko pouk?ada?em, nied?ugo powinno dzia?a? w 100% :)
Podczas startu rundy, zamiast nudnego widoku z góry na dane miejsce, chcia3bym daa takie co? jak w modzie World Cup, czyli kamera krec?ca sie wokó3 centrum bazy / areny. Mimo, ?e te krecide3ko jest wykonane prze zemnie (nie, nie chwale sie ^^), i wygl?da dosya efektownie, nie chcia3bym robia identycznego. Z mi3? checi? wys3ucham propozycji "ruchu kamery". Np. z góry na dól, coraz bli?ej centrum, itp.

Miedzy innymi przyda3by sie te? pomys3 na now? wybiera3ke skinów. Jego miejsca, widoku na gracza i ogólnie ca3o?a. Tutaj tak?e kamera nie musi staa w miejscu, jak i skin ; P

Pozdrawiam.
No mo?esz zrobia co? takiego jak slajd wiesz pokazuje tak pare miejsc na mapie np. spawn t1 t2 i najcze?ciej odwiedzane miejsca walki



Z mi3? checi? wys3ucham propozycji "ruchu kamery". Np. z góry na dól, coraz bli?ej centrum, itp.

W pewnej strategii C&C Generals jak zaczyna3a sie "potyczka" to by3 ruch "oddalaj?cy sie z centrum" ciekawie to wygl?da3o, ale by3y tam jeszcze efekty typu zwolnienie czasu i o?wietlenie (promienie), raczej tego w SA:MP sie nie da zrobia :P
No racja to by by3o ciekawe, mo?na by zrobia taki przelot z widoku na ziemi przez kawa3ek mapki, taki np. jak by? przejecha3 sie po bazie na motorze

jak by? przejecha3 sie po bazie na motorze
O tym my?la3em na 87 i innych podobnych. Bo widok z góry nie pokazuje tego co trzeba. Niestety to bardzo pracoch3onne, a zrobienie ponad 100 baz? Mo?e ewentualnie kilka : P
dynamiczna, z oczu jakie? osoby biegaj?cej po bazie, efektownie by by3o ale pewnie nieprzydatne.
No mniej a wiecej to co przejechanie sie na motorze tylko jeszcze z takim lekkim ruchem kamery w góre i w dó3, no racja mog3o by bya jeszcze ciekawiej, tylko znajd1 maniaka któremu bedzie sie chcia3o co? takiego zrobia ; d
Okej, dzieki za propozycje. Prawdopodobnie przy wiekszo?ci baz bedzie losowy obrót kamery, raz wokó3, raz przybli?aj?cy sie, raz oddalaj?cy, a przy kilku (tych pod ziemi?, jak 87) mo?e postaram sie zrobia podró?uj?ca kamere po bazie.

Teraz drugie, wa?niejsze pytanie:

Jaki zrobia system g3osowania na bazy i areny? /base [id], /arena[id] zdaje sie bya dziwne, niewygodne i przestarza3e. Jakie? pomys3y?
Jak z wyborem broni - pokazuje sie lista na ekranie i wybieramy jak?? arene / baze lub w przypadku aren "przewracanie stron".

Wybiera3ka skinów powinna bya w 87, za tymi szybami, gdzie nic niema, tylko pseudo pokoje
( tekstury, brak jakiegokolwiek "modelu kolizji" ). Ustawi3 by? tam jak?? platforme i na niej stal by skin, da3 by? najlepiej przy tym animacje skrzy?owanych r?k ( /crossarms ) je?li sie da. Albo jakie? animacje tanca na przywo3anie deszczu. ( disco-blw ) I ustawia podczas wyboru tak? muzyczke z tej mini-gierki z singla co tak zbiera3e? takie bia3e, czarne kulki, taka kosmiczna co jest na mapce godfather przy wyp3acie..

Skiny najlepiej by by3o daa tego fioletowego gangstera w tej ?miesznej czapeczce zimowej / tego meksykanina bez bluzy z gangu Vagos do ataku oraz faceta ze skinem SWAT jako obrone.

Mo?e zrobie screeny tych skinów i tego miejsca gdzie powinna bya wybiera3ka.

A zamierzasz te? zmienia "lobby"? Je?li tak, to zrób najlepiej jak na W/C z wyborem interriora.
arena - /tdm id

baza - /round id

?

arena - /tdm id

baza - /round id

Niczym sie nie ró?ni od /base i /arena, tylko inna tre?a.

Razorq, w3a?nie skonczy3em robia wybiera3ke i dopiero teraz czytam twoje propozycje. No ale có?, mo?esz zobaczya na serwerze czy dobra : P


Jak z wyborem broni - pokazuje sie lista na ekranie i wybieramy jak?? arene / baze lub w przypadku aren "przewracanie stron".

A w przypadku, gdy baz jest 94? Proponujesz za ka?dym razem inne losowe np. 10 baz?

Jak z wyborem broni - pokazuje sie lista na ekranie i wybieramy jak?? arene / baze lub w przypadku aren "przewracanie stron".


My?le ?e to by by3o wkurzaj?ce ; f
Co do tego to raczej mo?na zostaa przy /base /arena. co najwy?ej urozmaicia to jak?? tabelk? w czasie g3osowania na której widaa ile g3osów jest na jak? arene/baze
Albo:


Wpisz numer proponowanej przez Ciebie bazy...

I po prostu zamiast komend, wpisujemy tylko cyfre, a wyniki jak mówi Sokolll by3yby przedstawiane w tabelce. Na to wszystko 20 sekund.

Hm?
Nie wiedzia3em, ze to ma bya a? tak innowacyjne rozwi?zanie. >.<

My bad.

I po prostu zamiast komend, wpisujemy tylko cyfre, a wyniki jak mówi Sokolll by3yby przedstawiane w tabelce. Na to wszystko 20 sekund.

Ale jak wpiszesz /2 to nie wiadomo co sie w3. baza or arena. Proponuje takie co? /1 [id bazy], /2 [id areny]. czyli 1 to bazy a 2 to areny. Dlaczego cyferki ? Poniewa?, skrót od base by3o by /b, a ta komenda ju? jest zajeta.
Oczywi?cie je?eli sie da takie co? zrobia /1 /2.
Jakie /1 /2? Po prostu numer bez uko?nika, nie komenda!


Proponuje takie co? /1 [id bazy], /2 [id areny]
Przecie? to ci?gle to samo co /base [id], /arena [id], tylko inna tre?a komendy...


nie wiadomo co sie w3. baza or arena
No z tym jest jedynie problem. Czym? znowu innym trzeba by kontrolowaa czy w3?czya sie ma baza, czy arena.
Mo?e komenda /bases i /arens która ustawiala by mode na bazy lub areny dostepna dla admina, a potem dla wszystkich graczy komenda z numerkiem bazy np. /2 /5 itd.
Hmm, proponuje wiec tak:

Po zakonczeniu ka?dej bazy lub areny, mod odczeka 5 sekund po czym wy?wietli komunikat, aby wpisaa na czacie swój proponowany numer bazy/areny. Nastepnie po 20 sekundach wyniki bed? porównywane i zostanie w3?czona baza/arena o najwiekszej liczbie g3osów, lub w przypadku dwóch lub wiecej o tej samej liczbie g3osów zostanie w3?czona losowa z nich. I tak w kó3ko macieju.

Zato sposobem prze3?czania baz i aren bedzie komenda admina. (jak na razie)

Dobrze?
No nie pisa3em tego bo my?la3em ?e to oczywiste, admin wybiera czy czy gramy bazy czy areny.

No a kiedy premiera ? ; p
Wczoraj.

HostName: Premium A/D ~ Beta Tests
Address: 78.131.152.107:1122
Players: 0 / 50
Ping: 26
Mode: Premium A/D
Map: San Andreas

Niestety nie moge przez panel tego serwera utworzya folderów, a to przeszkadza we w3a?ciwym dzia3aniu moda, ewentualnie stworze tymczasow? specjaln? wersje dla tego serwera :S


No a kiedy premiera ? ; p
Jest jeszcze wiele rzeczy do zrobienia, nie wiem dok3adnie.
No to znalaz3em pare b3edów wpisuj?c komende /sync mamy od nowa ca3? amunicje, a druga rzecz to wybór broni, kiedy zdecydowali?my zmienia zestaw jaki wybrali?my wciskamy "back" ale wraca tylko do menu "Weapon 2", a wygodniej by by3o jak by wróci3o do wyboru pierwszej broni.

No d3ugo nie gra3em wiec du?o nie znalaz3em.

kiedy zdecydowali?my zmienia zestaw jaki wybrali?my wciskamy "back" ale wraca tylko do menu "Weapon 2", a wygodniej by by3o jak by wróci3o do wyboru pierwszej broni
Potraktowa3em to jako kolejne "back", a nie "wybierz od nowa", dlatego. Nie wiem czy warto to zmieniaa, mo?e... Zobacze.


wpisuj?c komende /sync mamy od nowa ca3? amunicje
Wezme to pod uwage przy poprawianiu b3edów : P
No teraz jest wszystko ?wietne, ale twoja mapa ju? kr??y po necie ; >
Jak to kr??y?
Premiere przewiduje na gwiazdke : P
Bedzie w empiku i na allegro ?
a moze bedzie w dodatkiem w "komputer swiat" ?:D

"komputer swiat" ?:D


Jak to kr??y?

Jemu sie chyba wydaje ?e mo?na ju? ?ciagnaa z neta
To nie mo?liwe.
na onecie bylo
Dobra, mo?e starczy tych ?artów? : p

Apropo samego modu. Chce wprowadzia zabezpieczenie przed opuszczeniem terenu areny. My?le nad dwoma rozwi?zaniami:

- 10 sekundowy zegar na powrót do strefy areny, w przeciwnym razie wykluczenie z gry,
- po przekroczeniu terenu co 2 sek spada 1hp mniej (hmm),
- zwyk3e "bandy", które odpychaj? po przekroczeniu terenu

Albo i co? jeszcze innego.
Dawaa pomys3y : )
zrob cos takiego na obkolo aren taki p3ot.. Nie bandy bo one wysoko odpychaja. Takie ogrodzenie areny poprostu.. plot 5 metrowy czy iles tam
Ten pierwszy pomys3 najlepszy, i du?y zegar na?rodku ekranu odliczaj?cy czas na powrót na arene..

Ostatni jest do?a irytuj?cy bo czasami jak chce sie np. min?a budynek czy co? to Cie odrzuca daleko i przy spadaniu tracisz hp.
no wlasnie dlatego mowie ze p3ot kilku metrowy ktory bedzie "zapor?" Tak jakby PRISON BREAK xD otoczony teren areny
Ale wtedy zawsze znajdzie sie jaki? bug, ju? wiele razy by3o co? takiego stosowane..
Tak jak postawi glupi plot ktory ogrodzi arene np 5 metrowy to jaki bug ma byc? Przeskoczyc go sie nieda bo za wysoki
Takie ogrodzenie mo?na zrobia tylko za pomoc? obiektów. Patrz?c od drugiej strony wiekszo?a obiektów jest przezroczystych. Limit w mapie to 150 na raz, ale daj?c np. p3yte lotniska powinno nie bya problemów. Pomy?le nad tym rozwi?zaniem, choa nie by3by on taki efektowny jak 3adny TextDraw z informacj? i odliczaniem, oraz mo?e czerwone zabarwienie ekranu w tym momencie.
Daj odliczanie
A ja bym proponowa3 zrobia ze gdy gracz wyjdzie z bazy to na mapie zaczyna mrugaa na czerwono i gdy przez np 15 sekund nie wróci do bazy pokazuje sie na mapie jego pozycja albo co? w takim stylu
Albo mo?na daa miganie na czerwono z tym d1wiekiem denerwuj?cym (taki puls)

A co do tego to premiera dla wszystkich nie bedzie... mapka jest albo by3a na necie jak nie wierzysz to powiedz mi sk?d mam twoj? mape od miesi?ca? : >
Bo jestes chakerem.

A co do tego to premiera dla wszystkich nie bedzie... mapka jest albo by3a na necie jak nie wierzysz to powiedz mi sk?d mam twoj? mape od miesi?ca? : >

A mo?e nam powiesz?

powiedz mi sk?d mam twoj? mape od miesi?ca? : >
Bede wdzieczny jak ujawnisz mi te informacje.

Miesi?c temu nie by3o jeszcze wielu najlepszych i wa?nych funkcji.
Wpisa3em w google i znalaz3em :P tym sie musisz zadowolia,

Ale by3a te? i nowsza a dok3adnie ta z napisaem u góry League & Tournament 2 ...a tam chyba ju? wszystko jest.
On leci w hói, te? przegógla3em i nic.
Ja nic nie dawa3em :P Raf raczej te?, a SoPrAnoSS nie gra3 w uj czasu.

Aha, a co do tego modu to mo?na zrobia tak jak jest w BF2, wyjdzie sie poza teren to jest odliczanie na ?rodku ekranu, a jak minie to traci sie HP.
Marshal a czytaj ze zrozumieniem propozycje innych ty gópi nóbie na poprzedniej stronie
Czemu mnie obra?asz? Ja tylko napisa3em niewinnego posta, przepraszam.
Nie przejmuj sie GuTeK ma guza mózgu.
SeriouS, robisz mapke poma3u ;d?
A czy to wa?ne? W wolnym czasie, kiedy mam natchnienie..

Nie przejmuj sie GuTeK ma guza mózgu.

Ty chujcu w ogole niemasz mozgu.. Pestke masz
Przestancie sie cholera wreszcie bez sensu k3ócia. A je?li ju? kto? was naprawde obrazi, to za3atwcie to na GG.

---

• licznik wraz z czerwonym gro1nym ekranem po przekroczeniu terenu areny, oraz widoczne na radarze pole w postaci gang-zone
• automatyczne g3osowanie na baze / arene, które uruchamia sie samo, gdy tylko w obu dru?ynach jest po 1 osobie, wtedy wystarczy wpisaa na chacie dowolny numer (liczba, bez uko?nika '/')
• kilka bugów i usprawnien


• kilka bugów

- dodane


:D
Oj,
• naprawionych kilka bugów *
A jak g3osowaa na arene? Bo zawsze g3osuje na bazy.
W3a?nie to zrobi3em.

/votetype [0/1] - ustawia rodzaj g3osowania, bazy lub areny, tylko dla admina, nie ma mo?liwo?ci tej zmiany gdy niema admina na serwerze

Komendy dodane w ci?gu ostatnich 2 dni:
/votemode /votetype /roundtime /lobbybikes /defaultlanguage /roundmute /spawnprotection /changeweaponstime /outsidedetectortime /counttime /title /subtitle

Wszystko jest zapisywane razem z plikiem config.ini znajduj?cym sie w katalogu scriptfiles. Gdyby pad3 serwer, ustawienia zostan? odzyskane.

PS. Odstepy (spacje) miedzy informacjami na dolnym pasku dostosowuj? sie teraz wraz z d3ugo?ci? nazwy dru?yn.

---

Nowa komenda:
/demo [base/arena] [id] - Teleportuje do podanej bazy / areny, dostepna dla wszystkich graczy, oczywi?cie gdy dany gracz nie jest w rundzie

System g3osowania dzia3a ju? perfekcyjnie, mo?na wej?a w ka?dej chwili na serwer i sobie pograa (2 osoby przynajmniej).

Wszystkie areny s? ju? sprawne (0 - 9), wraz z zabezpieczeniem wyj?cia poza teren, i co nowego, dodany "gang-zone" areny wy?wietlany na radarze. Wkrótce wiecej nowych aren.
No rozwija sie. czekamy na premiere twojego dzie3a
To mo?e bya hit.
SeriouS rz?dzi w tych sprawach ^^
http://s3rious.ovh.org/PremiumAD.zip

Wstepna wersja testowa, czyli powszechnie mówi?c BETA. Sporo obiecanych, wa?nych i mniej wa?nych rzeczy jeszcze nie ma. Wszystko sie wkrótce zrobi.
Nowa wersja, beta 2. Zawiera ju? praktycznie wszystkie przewidziane od pocz?tku mo?liwo?ci. Po kilkunastu dniach, w razie potrzeby po poprawieniu wszystkich b3edów, wydam oficjaln? wersje, 1.0.

Poprawki i nowo?ci:
- Dodana komenda /rounds wraz z podsumowaniem wynikow na koncu gry
- Dodana komenda /autoswap
- Mozna teraz ustawic wlasne miejsce poczekalni dzieki komendzie /setspawn
- Przy /roundmute mozna teraz pisac w chacie druzynowym
- Naprawiony maly problem z nazewnictwem druzyn w wybieralce
- Naprawiony blad zmuszajacy zresetowanie moda gdy wlaczana baza nie istnieje
- Poprawione kilka bledow tekstowych w komendach
- Poprawione oznaczenie bazy na radarze po dodaniu gracza do rundy
- Poprawiony drobny problem z VirtualWorld
- Ochrona po spawnie na arenach zosta3a zmieniona do 4 sekund
- Po starcie rundy lista smierci bedzie czyszczona
- W poczekalni informacje na liscie smierci nie beda pokazywane
- Szerokosc dolnego paseka informacyjnego jest dopasowywana do dlugosci nazwy druzyn
- Wszystkie dane sa na biezaco zapisywane, tak wiec nic nie utracimy po restarcie/crashu moda

Spis komend:
/start [base/arena] [numer] - Uruchamia baze lub arene o podanym numerze
/end - Przerywa aktualnie w3?czon? baze lub arene
/setteamskin [0-atak/1-obrona] [id skina] - Zmienia skin dla podanej dru?yny
/setteam [0-atak/1-obrona/2-spec] [id gracza] - Zmienia dru?yne podanemu graczowi
/statstype [0-wy3?czony] [1-zwyk3y] [2-uproszczony] - Zmienia styl dolnego paska informacyjnego
/weapons & /bron - Uruchamia ponownie menu wyboru broni
/counttime [czas w sekundach] - Ustawia czas odliczania do startu rundy
/switch - Uruchamia menu szybkiej zmiany dru?yny
/swap - Zamienia dru?yny wszystkim graczom na przeciwne
/autoswap [on/off] - W3?cza lub wy3?cza automatyczne zmienianie dru?yn na przeciwne (/swap) po zakonczeniu rundy
/add [id gracza] - Dodaje podanego gracza do rundy
/gunmenu [id gracza] - Uruchamia ponownie podanemu graczowi menu wyboru broni
/rsp & /sync - Szybki respawn z zachowaniem wszystkich danych wraz z pozycj?
/votemode [on/off] - W3?cza lub wy3?cza tryb automatycznego g3osowania
/votetype [0-bazy/1-areny] - Ustawia tryb bazowy lub aren podczas g3osowania
/roundtime [czas w minutach] - Ustawia czas trwania rund
/demo [base/arena] [numer] - Teleportuje do podanej bazy lub areny
/language [EN/PL] - Zmienia jezyk obs3ugi moda
/resetscores - Zeruje wszystkie statystyki wynikowe
/spec [id gracza] - Przechodzi na tryb spec, podgl?dania podanego gracza
/specoff - Wy3?cza tryb spec
/setteamname [0-atak/1-obrona] [nazwa] - Zmienia nazwe podanej dru?yny
/defaultlanguage [0-english/1-polish] - Ustawia domy?lny jezyk obs3ugi moda, aktywowany wraz z wej?ciem na serwer
/setteamscore [0-atak/1-obrona] [liczba] - Ustawia manualnie wynik podanej dru?yny
/sethealth [id gracza] [0-100] - Ustawia poziom ?ycia podanemu graczowi
/skip - Pomija wstep po wej?ciu na serwer
/car [cze?a nazwy] - Tworzy podany pojazd, maksymalnie 100m od spawnu atakuj?cych
/roundmute [on/off] - Ustawia automatyczne wy3?czanie czatu podczas rundy, nie dotyczy administratorów i dru?yny sedziów
/spawnprotection [czas w sekundach] - Ustawia czas ochrony po spawnie 'spawn protection' w trybie bazowym
/deathmessages [on/off] - W3?cza lub wy3?cza informacje ku do3u ekranu gdy gracz zostanie zabity
/changeweaponstime [czas w sekundach] - Ustawia dozwolony czas na u?ycie komendy /weapons po starcie rundy
/outsidedetectortime [czas w sekundach] - Ustawia czas wykluczenia gracza gdy opu?ci teren areny
/title [nazwa] - Ustawia tytu3 wy?wietlany podczas wej?cia na serwer
/subtitle [nazwa] - Ustawia mniejszy podtytu3 wy?wietlany podczas wej?cia na serwer
/rounds [liczba] - Ustawia limit rund, po których wyswietli sie podsumowanie wyników
/setspawn - Ustawia nowy spawn lobby (poczekalni) w miejscu polozenia gracza

Download:
Premium A/D Beta2
Ile bedzie jeszcze tych wersji ?
Ci?gle bede co? ulepsza3, a do kiedy, to nie jestem w stanie tego stwierdzia.
A w tej mapce sa jeszcze te bugi ?e np na base "45" jak sie odpala i obrona w tekstury czasami wpada ?
Tak, to wina z3ych spawnów w plikach baz. S? one po prostu skopiowane z AAD Rumble, a tam by3o ich po 9 dla ka?dej dru?yny. Tutaj natomiast jest jeden, a mod automatycznie dobiera losowe w promieniu do 4m od tego docelowego. Tak wiec gdy spawn jest przyk3adowo zbyt blisko ?ciany, gracz mo?e zostaa przeniesiony za ni?.
Dobrze gdyby znalaz3 sie chetny chc?cy poprawia spawny wszystkich 94 baz. Tylko broni?cych, gdy? spawny atakuj?cych s? przydzielane automatycznie przez mod.
Ja bym móg3 ale ja sie na pawno nie znam ;<
Jedyne co potrzeba, to stan?a w odpowiednim, z dala od ?cian i nierówno?ci miejscu, i wpisaa wbudowan? w SA-MP komende /save. Wszystkie wspó3rzedne s? zapisywane w katalogu g3ównym GTA SA, pliku savedpositions.txt. Nale?y je skopiowaa i przes3aa mnie i po sprawie.

Komende mo?na u?ya wraz z opcjonalnym komentarzem, np. /save baza61.
To jak by? chcia3 to moge Ci pomóc ;>
Bede wdzieczny : )
Zosta3by? dodany do credits, osób pomagaj?cych przy tworzeniu moda.

Ale przede wszystkim, przedstaw swój prawdziwy nick.
Napisa3em w SB Jakby co moje gg to 13722107
To je?li chcesz, zajmij sie tym.
Dla u3atwienia, w3?cz sobie tego moda i u?ywaj komendy /demo base [id bazy], która przeniesie Cie do danej bazy i bedziesz móg3 szybciej znale1a odpowiedni spawn.
Z dala od ?cian i przeszkód!
Okey Od jutra bede nad tym pracowa3
Mo?na te? dodaa anty-glitha (/glith on/off)
/checkpoint on/off
Skiny s? zbugowane w poczekalni (po /swap) i komenda na zmiane skina.
Jeszcze nazwy teamów sie po /swap nie zmieniaj? (zostaj? na swoim miejscu)
Tak to okej :P

Skiny s? zbugowane w poczekalni (po /swap)
Skiny zmieniaj? sie po nastepnym spawnie.


komenda na zmiane skina
A co dok3adnie jest nie tak? Je?eli chodzi o to, ?e sie nie zmieniaj?, to tak samo jak wy?ej.


nazwy teamów sie po /swap nie zmieniaj? (zostaj? na swoim miejscu)
Zmieniaj? sie. Mo?liwe, ?e masz na my?li /autoswap. Tam bodaj?e jest ten bug - naprawie.
Dodaj checkpointy z mo?liwo?ci? w3?czenia ich i wy3?czenia.
Nie wszystko na raz. W wolnym czasie zrobie.

Zmieniaj? sie. Mo?liwe, ?e masz na my?li /autoswap. Tam bodaj?e jest ten bug - naprawie.

No, po autoswapie.

Jak wpisuje komende na zmiane skina wystepuje jaki? error, w najblizszym czasie moge screena podes3aa.

A z tym autoswapem to masz racje, w3a?nie sprawdzi3em, ?e po normalnym /swap sie zmieniaj? te nazwy

Jak wpisuje komende na zmiane skina wystepuje jaki? error, w najblizszym czasie moge screena podes3aa.
Taki error na chacie?

(ERROR) blablabla
Je?li tak, to zapodaj tylko jego tre?a.

Autoswap zostanie naprawiony w kolejnej wersji.
Serious nie wiem czemu ale mam wszystko na serwa wgrane i jak zmieniam na Twojego moda to mi serwer sie wy3?cza nie wiesz czemu ?
Ile slotów ma ustawiony serwer?
20
To musia3e? co? 1le skopiowaa.

// SA-MP 0.2X?
Skopiowa3em wszystko dok3adnie i kilka razy ;> Tak 0.2X
No to naprawde dziwne, co? musia3e? 1le zrobia, bo na innych serwerach dzia3a.
Trzeba skopiowaa /gamemodes/premiumad.amx i ca3y folder /scriptfiles/PremiumAD/. Przeczytaj mo?e readme.txt, jest dok3adniej wyja?nione jak instalowaa. Mo?e co? przeoczy3e?.
Wiem jak sie to robi xD Dobra jeszcze raz sprobuje a jak nie to niewiem czy zadziala.

P.S: a moga w gamemodes byc 2 pliki premiumad bo mam premiumad i premiumad2 i tak samo w scriptfiles xD

premiumad i premiumad2
Tak.


tak samo w scriptfiles
Je?eli chodzi Ci o "PremiumAD" i "PremiumAD2", to tak. Ale ten 2 folder bedzie bezu?yteczny.
Dobra ju? wszystko dzia3a . Usune3em te stare AD Premium i wgra3em to nowe i ju? wszystko ?miga
Trzeba za ka?dym razem podmieniaa wszystko, bo nie tylko .amx sie zmienia.
Wgra3e? juz poprawion? wersje z autoswapem na s3rious.ovh.org ?
Nie, bo jest tam jeszcze tryb z checkpointem niedokonczony. Jak go dopracuje to wgram i poinformuje.
Jest jakakolwiek mo?liwo?a, ?eby zbugowaa nady na tej mapie?
Jest. Ale je?li jest podejrzene, ?e graczwyrzuci3 nada bugiem to na czacie widaa informacje o tym, plus w nawiasach liczbe nadów, któr? posiada. Wiec nie zbuguje raczej ich du?o.
Chyba ze wypierdoli w kwadracie liczbe trzycyfrowa to wtedy moze sobie zaszalec.
A co, je?eli widnieje tam liczba 69 ?
Wtedy osoba maj?ca tak? ilo?a nadów otrzymuje ró?owy kolorek nicku oraz jego nick zmienia sie na BERBELUCH.
Mo?e zbugowa3 je komend? /rsp. Albo bug skryptu.
Poczekam, a? SeriouS odpisze
Serek mowil ze te 69 to jakis bug sampa, czyli nie jest to spowodowane cheatem lub bugiem na nady. A z reszta niech sie sam wypowie.
69 to taka pozycja.

69 to taka pozycja.
Naprawde Piotrze? : o
Znalaz3em buga. Gdy wpisa3em /gunmenu i id gracza to by3 napis, ?e pokaza3em mu menu broni bla bla bla a pod spodem "SERVER: Unknown command".
Premium A/D Beta 3

- Nowe: Komenda /stats wy?wietlaj?ca statystki gracza od pierwszej wizyty na serwerze
- Nowe: Komenda /serverstats wy?wietlaj?ca statystyki serwera - moda
- Nowe: Komenda /cp [turn/size/time] wraz z now? opcj? - atak bazy poprzez checkpoint
- Nowe: Komenda /ammo pozwalaj?ca ustawia amunicje dla poszczególnych broni
- Nowe: Komenda /pause pozwalaj?ca wstrzymaa rozgrywan? runde
- Nowe: Komenda /remove pozwalaj?ca wykluczya danego gracza z rundy
- Nowe: Komenda /arena dzieki której gracze bed? mieli zajecie gdy nie s? w rundzie
- Nowe: Komenda /edit pozwalaj?ca w pe3ni edytowaa wszystkie dane baz i aren
- Nowe: Dla ka?dego nicku s? tworzone automatyczne konta; statystyki i konfiguracje bed? wznawiane po ponownym wej?ciu na serwer
- Nowe: Za 4-krotny bug na granaty gracze s? dyskwalifikowani z rund
- Nowe: Dodany anty flood - zabezpieczenie przed spamem na chacie (1 sekunda)
- Nowe: Podczas jazdy pojazdem bed? wy?wietlane dane, takie jak predko?a i uszkodzenia
- Nowe: Przy podsumowaniu wyników bed? towarzyszya fajerwerki...
- Naprawione: B3edne dzia3anie komendy /autoswap
- Naprawione: B3?d powoduj?cy nieniszczenie sie pojazdów na koncu rundy
- Naprawione: Dru?yna spectator nie bedzie ju? wp3ywa3a na statystyki graczy z pozosta3ych dru?yn
- Naprawione: Anty team-kill nie dzia3a ju? w poczekalni
- Zmienione: Komendy konfiguruj?ce dzia3anie moda zosta3y zamieszczone w jednej - /cfg
- Zmienione: Komendy konfiguruj?ce dzia3anie systemu g3osowania zosta3y zamieszczone w jednej - /vote
- Zmienione: Komendy zarz?dzania dru?ynami zosta3y zamieszczone w jednej - /team
- Zmienione: Miejsze zu?ycie pamieci RAM serwera, lecz mod nie uruchomi sie na serwerze z liczb? slotów wieksz? od 24

Mo?e zawieraa sporo bugów, gdy? nie by3a w ogóle testowana.
Bardzo bym prosi3 o ich szczegó3owe raportowanie w tym temacie.
Jest to tak?e ostatnia wersja beta, nastepna bedzie oznaczona numerkiem 1.0.

» Pobierz
A u was na serverku jeszcze go nie ma!
WRZUCCIE TEGO MODA NA NASZ SERWER TO POTESTUJEMYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!

WRZUCCIE TEGO MODA NA NASZ SERWER TO POTESTUJEMYYYYY!!!!!!!!!!!!!!!!

xD
Mia3em racje, bugów w cholere.
Ogólnie zalecam graa nadal na Beta 2, a ten tylko w ramach testu.

Za 4-krotny bug na granaty gracze s? dyskwalifikowani z rund


Miejsze zu?ycie pamieci RAM serwera, lecz mod nie uruchomi sie na serwerze z liczb? slotów wieksz? od 24
To co ja mam zrobia jak mój serwer ma 30 slotów ? -.-
Zmniejsz sloty, albo graj na AD Force.
zrob race mod, nie bedziemy musieli patrzecna twoj spam na GTAT
Nie gram ju? na GTA:T to po pierwsze. Po drugie na Premium A/D beta 2 jako? moge graa na swoim serwerze.
Ewentualnie moge przes3aa wersje bez tego limitu, ale mog? sie psua niektóre textdrawy.
Ca3y mechanizm polega na tym, ?e wszystkie tablice bez limitu musz? przyjmowaa rozmiar 200 (maks. ilo?a slotów serwera SA-MP), a z limitem tylko 25. Dzieki temu zasoby serwera dla tych tablic spadaj? 8 krotnie, a 3?cznie z reszt? spada mo?e o po3owe.

A dlaczego textdrawy mog? sie psua? Gdy? niektóre z nich musz? bya tworzone dla ka?dego gracza osobno, co bez limitu daje 200 textdrawów. L?czna ich ilo?a mo?e przekroczya 2000, a limit w SA-MP wynosi nieca3e 1100.

Druga informacja.
Nied3ugo bede pracowa3 nad okrojon? wersj? moda, nazwan? Lite. Bedzie pozbawiona wiekszo?ci textdrawów i wielu innych czynników wy3?cznie estetycznych. Wszystkie jego funkcje pozostan? bez zmian. Dzieki temu niezawodno?a i wydajno?a baaardzo wzro?nie, ale za to i pogorszy sie bardzo wygl?d.
Jest mo?liwo?a, ?eby kiedy gracz ma wiecej ni? 6 nadów, czyli w nawiasie by pokazywa3o np. [100] jakby zbugowa3, aby skrypt automatycznie resetowa3 mu liczbe nadów do 6?
Druga sprawa, je?li w czasie votowania w3?czy sie arene/baze to votowanie dalej trwa i kiedy sie skonczy, odpala sie arena/baza z najwieksz? ilo?ci? g3osów, w dodatku zostaj? bronie z tej odpalonej przez admina rundy i mo?na wybraa nowe w tej wyvotowanej. Powinno chyba przerywaa votowanie? Albo blokowaa /start base; /start arena ? No i jeszcze napis "Type /car to spawn any vehicle" do?a czesto nie znika.
I kiedy jest freeze w czasie wyboru broni, wystarczy nacisn?a enter tak jak przy wychodzeniu z tych opcji np. w burger shocie czy ammunation i nie mamy freeze. Mo?e nie tyle co powa?ne bugi, a ma3e niedopracowania.
Przyda3oby sie jeszcze jakie? t3o pod ten predko?ciomierz kiedy jeste? w poje1dzie. Np. taki jak przy Spec you.
Hahahhahahaha ale go wydupczyli

Jest mo?liwo?a, ?eby kiedy gracz ma wiecej ni? 6 nadów, czyli w nawiasie by pokazywa3o np. [100] jakby zbugowa3, aby skrypt automatycznie resetowa3 mu liczbe nadów do 6? Oczywi?cie.


Druga sprawa, je?li w czasie votowania w3?czy sie arene/baze to votowanie dalej trwa i kiedy sie skonczy, odpala sie arena/baza z najwieksz? ilo?ci? g3osów, w dodatku zostaj? bronie z tej odpalonej przez admina rundy i mo?na wybraa nowe w tej wyvotowanej. Powinno chyba przerywaa votowanie? Albo blokowaa /start base; /start arena ? Naprawie.


No i jeszcze napis "Type /car to spawn any vehicle" do?a czesto nie znika. To jest dosya dziwne. Kod jest logiczny i na pewno poprawny. Wina musi le?ea w niedok3adno?ci SA-MP.


I kiedy jest freeze w czasie wyboru broni, wystarczy nacisn?a enter tak jak przy wychodzeniu z tych opcji np. w burger shocie czy ammunation i nie mamy freeze. Na pewno to bug z beta 3? Wydawa3o mi sie, ?e to naprawi3em.


Przyda3oby sie jeszcze jakie? t3o pod ten predko?ciomierz kiedy jeste? w poje1dzie. Np. taki jak przy Spec you. Jest t3o... Widocznie nawet przy tej ilo?ci slotów niektóre textdrawy sie psuj?.
No to to jest kartonówka.
Damina ma serwer na pipni wiec i tak i tak nie pograsz sobie na nim za bardzo...
Pipni ? Nawet jakby to nic. Przynajmniej w 20 mo?na sie po?cigaa. Na mojej domówce max 3 osoby i ju? wywala.
Dobra skonczcie ju? z tym.
Wiekszo?a tych powa?nych bugów naprawi3em, ale do perfekcji jeszcze daleko.
zawsze jezeli zginie ktos pierwszy z ataku lub defendu to spada na four dragons :d
I jest w rundzie.
Ta, nie ma jeszcze na serwerze poprawki.
Serious, a móg3by? zmienia nazwe folderu 'PremiumAD'(scriptfiles) na PremiumAD3, gdy? jak wgram ów mapke na serwer, to pewnie Beta 2 sie nie w3?czy.
Beta 2 dzia3a na nowych plikach z beta 3. Za to odwrotnie nie zadzia3a.
Jest tak na naszym serwerze.
serious serious a czy dalo by rade zrobic cos takiego zeee jezeli ktos wyrzuci wiecej niz 6 nadow czy ile jest tam w modzie ustawione to wywalalo by go z rundy?
No przecie? to zrobi3, patrz strona 8 - post z nowo?ciami w Beta 3...


- Nowe: Za 4-krotny bug na granaty gracze s? dyskwalifikowani z rund

Zmniejszya do 2 i bedzie zajebi?cie.
Najlepiej to by3oby dodanie nowej komendy konfiguracyjnej, któr? mo?na by sobie w3?czaa i wy3?czaa t? opcje oraz ustawiaa za jak? ilo?a bugów gracze maj? bya dyskwalifikowani.
Np.

/cfg grenadebug turn [on/off]
/cfg grenadebug amount [liczba]

Proponuje /cfg glith [on/off]
A po jak? cholere wam to? Nie da nawet rady stworzya w SA-MP dobrze dzia3aj?cego anty-glitcha. W MTA jest taka mo?liwo?a. Wiec je?eli mam co? dodaa, to sprawnego w 100%.
Kiedy mniej wiecej mo?na spodziewaa sie stabilnej wersji?
Nie jestem w stanie okre?lia. Najbardziej denerwuje to, ?e wiekszo?a bugów jest win? SA-MP'a, a nie samego kodu moda. Zamiast skupia sie na programowaniu, trzeba ci?gle co? modyfikowaa, bo tutaj TextDraw sie nie pojawia (nie wiadomo dlaczego) albo kto? nie mo?e wybraa skina (a inni mog?). Hmm...

Dzi? uda3o mi sie troche zmniejszya ilo?a TextDrawów, które nadal pe3ni? swoj? poprzedni? funkcje, ale tj. 2 w 1. Tak?e system g3osowania zosta3 znacznie poprawiony. Wiele jeszcze do zrobienia, wiec z góry mówie, ?e wersja 1.0 nie uka?e sie za predko.
Niez3e ...
SeriouS Pode?le Ci do konca Tygodnia te spawny bo nie mia3em zbytnio du?o czasu na to
To ty jeszcze o tym pamietasz? Raczej nie musisz ju? robia.
Po odliczaniu areny/bazy serwer pada, czym to jest spowodowane ?
Musia3e? co? 1le wgraa, skonfigurowaa, bo mod dzia3a na pewno (beta 2).
dawiddd mysle ze jest to spowodowane jest skryptem anty-dbsh
Usuna3em ten skrypt i nadal nie dzia3a
Premium A/D Beta 4
Wszystko wgra?em poprawnie. Gdy odpalam baz?/aren?, to usuwa gracza z AFK i wywala na wiosk?.
To niemo?liwe bo na naszym serwerze jest ta sama wersja i dzia?a poprawnie. Upewnij si? jeszcze raz.

// Chwila, jednak do paczki do??czy?em z?e pliki, zaraz wgram poprawk?

// Dobra, pobierz jeszcze raz i zobacz
Przed wydaniem finalnej wersji mog? poprawi? b??dy w j. angielskim, które wyst?puj?. Wystarczy, jak pode?lesz mi tekst.
Doda?em dwie selekcje przy wyborze broni po starcie rundy: "Previous weapons" jako poprzednio wybrane bronie oraz "Favorite weapons" jako ulubione bronie ustawiane now? komend? /setfavorite [bron1] [bron2]. Wystarczy jedno klikni?cie i mo?emy gra?.


serios dodaj wiecej aren do premium bo troszke nudne te 2 co dales do lobby. lobby tez przydalo by sie zmienic bo juz mam dosyc kasyna w las venturas
Lobby to komend? mo?na w ka?dej chwili zmieni?.
Dawaj jakie? pomys?y to jutro mo?e dodam areny
pierdyknij jakas arenke w lesie, inna mozesz na jakims nieuzywanym parkingu w lv, dodalbys arene w drugs factory w ls, to dobry interrior na arene ( nie w lobby ale normalna na spary )

i to twoje freeze podczas rundy jest dupne, bo jak jestes w helikopterze czy w samolocie to zaliczysz zgona i ta wybieralka skinow wymaga natemperowania.
Nad arenami jutro pomy?l?.

freeze podczas rundy jest dupne, bo jak jestes w helikopterze czy w samolocie to zaliczysz zgona
Na to nie ma rady, s?u?y do tego wbudowana w samp funkcja, jedynie jak mi si? b?dzie nudzi? to pokombinuje moj? moc? z przywracaniem pozycji helikoptera co sekund?.

A co jest nie tak w wybiera?ce?
guwnomot
Ze skina wybiera sie prawo lewo, glupi interrior wybrales, nie mozna wybrac skina, tylko czekac, az jakis textdraw pojedzie do gory, dla mnie to wkurwiajace

Ze skina wybiera sie prawo lewo,

Inaczej si? nie da, bo znów by by?y pewnie problemy tak jak wtedy, ze si? nie da?o zespanowa?.

To zrobi? znów komend? /skip i po k?opocie.

Ze skina wybiera sie prawo lewo
Nigdy nawet nie my?la?em, ?e to mo?e stanowi? jaki? problem. W ko?cu raczej nie ma serwera gdzie wybierasz skiny góra-dó?.
ale zobacz jak sa ustawione napisy w twoim modzie, dla mnie ta wybieralka to guwnoskript
Proponowa?bym /cfg weapon id broni ilosc ammo. Mo?na wtedy dodawa? i usuwa? ró?ne bronie do menu jak w przypadku World Cup.

Proponowa?bym /cfg weapon id broni ilosc ammo. Mo?na wtedy dodawa? i usuwa? ró?ne bronie do menu jak w przypadku World Cup.
Przecie? to jest.


Przecie? to jest.

A to nawet nie wiedzia?em.
Nie ma tego Dito, mo?na jedynie ustawia? amunicje do sta?ych broni. Ustawienie 0 oznacza wy??czenie jej z u?ycia (nie mo?na wybra? z menu). Ale spokojnie, ju? nie raz planowa?em to zrobi?, mo?na si? spodziewa? w kolejnej wersji.

Nie ma tego Dito, mo?na jedynie ustawia? amunicje do sta?ych broni. Ustawienie 0 oznacza wy??czenie jej z u?ycia (nie mo?na wybra? z menu). Ale spokojnie, ju? nie raz planowa?em to zrobi?, mo?na si? spodziewa? w kolejnej wersji.

Tam kto? wy?ej wspomnia? o tworzeniu aren. Kilka w?asnych aren tam dorobi?em, w razie czego napisz : )

Nie ma tego Dito, mo?na jedynie ustawia? amunicje do sta?ych broni. Ustawienie 0 oznacza wy??czenie jej z u?ycia (nie mo?na wybra? z menu). Ale spokojnie, ju? nie raz planowa?em to zrobi?, mo?na si? spodziewa? w kolejnej wersji

My?la?em, ?e w?a?nie o to mu chodzi. My bad.
[st3f4n0s mode on] dito skryptozau?rus
fajnie ta nowa a/d nie chce mi zajara? w??czam i nie ma ch***

// Ok ju? dzia?a wiem co zjeba?em xD
Znalaz?em b??d w premium ad 4 , wydaje mi sie ze jest to taki "bug" jak po przedostatniej bazie da?em afk i wrócilem gdy jakies 10 s wczesniej w??czyli tdm no i sobie wybra?em bron by?o wszystko spoko ale nagle spojrza?em na mapke na dole i zauwa?y?em takie co? ?e widze team przeciwny : daje 2 ss www.bc-forum.ugu.pl/screeny/samp/lol.jpg , www.bc-forum.ugu.pl/screeny/samp/lol2.jpg . Je?eli serious wiesz co? na ten temat to powiedz
Pewnie nie zmieni?o Ci teamu po autoswapie kiedy by?e? na eskejpie, to tak jak z hp czy kolorami. Dobrze, ?e na Twoim zajebistym hostingu nie trzeba kopiowa? linków i wkleja? w przegl?darke bo przeklikanie na nie z forum wywala reklame ?wietnego ugu.pl
Jezu to nie moja wina ?e mam taki zajebisty hosting ;>
www.tinypic.com
Ta, jest to wina blokowania przesy?u pakietów danych podczas gdy gracz ma ESC. Funkcja pokazuj?ca / chowaj?ca markery danych graczy u takiego gracza nie zadzia?a i powstaje owy bug. Jedynym rozwi?zaniem by?oby ustawianie tego co jaki? czas, np. 1s.
Nie obciazy to serwera?
1 s wystarczy 30 sekund po wystartowaniu raz areny...

Pozatym chcia?bym aby by?a opcja wy?onczenia ka?dego bajerku czyli np moge sobie wy?onczy? obrotow? kamere albo moge se wy?onczy? napisy po?yskowe...
albo mogem se kópi? s?ofnik jenzyka polskiego.

1 s wystarczy 30 sekund po wystartowaniu raz areny...

Pozatym chcia?bym aby by?a opcja wy?onczenia ka?dego bajerku czyli np moge sobie wy?onczy? obrotow? kamere albo moge se wy?onczy? napisy po?yskowe...

W?oncz opcje Pisownia.

1 s wystarczy 30 sekund po wystartowaniu raz areny...

Pozatym chcia?bym aby by?a opcja wy?onczenia ka?dego bajerku czyli np moge sobie wy?onczy? obrotow? kamere albo moge se wy?onczy? napisy po?yskowe...

z ktUrej wsi pohodzi??
Razor, nie obci??a. Wyobra? sobie ile oblicze? w ci?gu sekundy wykonuje np. Crysis, a co dopiero kilko-linijkowa funkcja pawn.


Pozatym chcia?bym aby by?a opcja wy?onczenia ka?dego bajerku czyli np moge sobie wy?onczy? obrotow? kamere albo moge se wy?onczy? napisy po?yskowe...
Dobry pomys?, b?dzie dodane

Razor, nie obci??a. Wyobra? sobie ile oblicze? w ci?gu sekundy wykonuje np. Crysis, a co dopiero kilko-linijkowa funkcja pawn.

Ja sie pytam, czy to obciazy serwer a;bo lacze gracza, czyli CZY BEDA LAGI.
Ty my?lisz na odwrót.... Oczywi?cie, ?e mówi? o obci??eniu serwera, odpowied? brzmi NIE.
Je?eli mod b?dzie wykorzystywa? chocia?by 2% procesora/pami?ci jest to bardzo du?o. Przyjmijmy, ?e na serwerze dedykowanym zostanie uruchomiony ten mod na 25 serwerach i ju? po?owa zasobów jest wykorzystana .

PS. Serious, ile timerów u?y?e? w tym modzie? :P
Wy nie potraficie poj?? mocy komputerów...
Jest wiele dynamicznie tworzonych timerów, jeden sta?y. Zawiera ponad 500 linijek kodu.
Ale wlasnie serwerprodzekt ma troche tych serwerow z premium, co jesli na paru serwerach zbierze sie maks ludzi na te mape? I tak juz lagi sa w chuj.
Napisz Quba ile % zasobów serwera zu?ywaj? wszystkie serwery samp.
B?dzie opcja wy?onczenia wszystkich timerów oprucz g?ównego odpowiadaj?cego za czas rundy i g?ówne fukncje to b?dzie okej komu laguje se wy?oncza i ju?....
Nie ?adnych timerów (uparli?cie si?), tylko du?o kodu b?dzie w takim wypadku omijane.
guwnomod kraszuje serwery co chwile z tego co widzialem pare razy ((((((
SeriouS, wsumie masz racje bo je?li niema zbytniej penti to niema lagów..
Wiem co kraszuje i kiedy aczkolwiek znale?? buga nie mog?!
SeriouS, ja znam 10 bugów w tym modzie ale zachowam je dla siebie :DDD

po 1 czasem jest taki efekt zamulania mapy jakby stawa?a coraz wolniej wszystko dzia?? a? dostajesz LOST connection ale tak naprawde jeste? na serwie z opuznieniem 200 lat swietnych.

Wygl?da to tak
Piszesz na czacie git poczym nagle ka?de twoje wiadomo?ci dochodz? coraz to pod?uszym czasie..
Nigdy si? takie co? nie zdarzy?o na naszym serwerze.

ja znam 10 bugów w tym modzie ale zachowam je dla siebie
Kolejny cziterski bug, który nie chcesz ujawnia? by go wykorzystywa?? Do czego to dosz?o? Dzi?ki za wspó?prac?. Mo?esz przecie? wys?a? je na PM b?d? GG.
Dopra to tak niewiem czy ka?dy to ma ale ja mam za ka?dym razem ?e jak jest koniec meczu i jest kamera nad lv i fajerwerki to mi sie co? (#U!@(#~&~&$)~i musze wyj?? i wej??... niechodzi oto ?e trzeba przeczeka? to tylko poprostu jakby to powiedzie? poprostu mi sie rozwala

2 bugiem jest to ?e tak jak kto? ju? tu mówi? esc podczas auto switcha.... ale to zostanie poprawione poprzez ponowny if...

3 bugiem jest to ?e czasem ostatnio coraz cz??ciej /rsp zjada bronie i to niebiega oto ze wale /rsp jak opentany tylko raz i bah niemam weapons chodzi oto ?e oczywist? odp jest lag i niedoszed? pewno wysy?ka do publica odpowiadaj?cego za odzysk broni ale tak jak z ESC poprawka z ifem mog?a by by?...

4 bugiem jest to ?e mogli by?cie zrobi? anty bug off chodzi oto ?e czasem nieznikaj? niektóre text drawy dlatego po spawnie mog?a by by? funkcja hide-all te które powiny by? off np dane o pojezdzie w najnowszej wersji....

5 bug by? ze specem czy mogli by?cie zrobi? co? z tym /rsp ?e jak kto? walnie rsp to ?eby nietrzeba by?o ponownie /spec

6 to czy morzna by by?o zrobi? /spec i otwiera sie menu jak z /switch oraz tradycyjne /spec id jak bez id sie powie to menu... i tylko gracze znaszego teamu.....

7 wszystko powino by? zdublowane patrz (ESC) bo czasem jest taki bug ?e pare tmerów czyno?ci sie poprostu niezaka?cza bo by? lag.. np.

To tyle jak se co? przypomne albo naco? wpadne to napisze.
Mówi?, ?e zna 10 bugów, napisa? 7 rzeczy z których 3 nie s? bugami tylko jego propozycjami a 1 dawno egzystuje w modzie. Kramon przesta? ju? spamowa? na tym forum, dorwa?e? si? dzisiaj i pierdolisz jak op?tany, chocia?by? kurwa s?ownika u?y?.
Jak ja nie lubi? kretynizmu.
1. No niestety, co? nie tak z Tob?
2. Tak, b?dzie poprawione
3. Nie ma czego? takiego jak omini?cie kawa?ku kodu, jest to spowodowane bugiem wbudowanej w sa-mp funkcji pobieraj?cej amunicj? do broni - nie ma na to rady, I hope Key fix it in 0.3
4. Równie? nie pami?tam aby jakikolwiek textdraw si? zawiesza?, jednak trzeba d??y? do naprawy buga ni? tworzy? komendy omijaj?c na si??
5. Przecie? jest tak od pierwszej wersji beta!
6. Dynamiczne menu ma swoje ograniczenia i po d?u?szym czasie mo?e spowodowa? b??dne dzia?anie moda, co równie?, gdy w dru?ynie b?dzie 15 osób, gdzie na ekranie zmie?cisz tyle tekstu? Ka?demu raczej wygodnie wpisa? ID.
7. Mo?na wstawi? warunek sprawdzaj?cy czy dany gracz jest na ESC, wtedy dana cze?? kodu nie wykonuje si?, gdy? wszystko kumuluje si? i gdy gracz powróci wykonuje na raz. To wina te? j?dra sa-mp, esc nie powinien blokowa? przesy?u pakietów.

PS.
Poprawi?em w?a?nie dzia?anie checkpointów, teraz jest perfekt.
Dito mo?e on ma dyslekcj? i tak pisze co ? A Ty od razu go wyzywasz od najgorszych nie ?adnie tak
Dla mnie dysleksja to nic innego jak g?upota, jakby si? chcia? nauczy? pisa? to by to zrobi?. A on nie do??, ?e nie umie pisa? po polsku, to jeszcze jego stylistyka jest jak u dziecka z podstawówki albo obcokrajowca..
Mi to si? wydaje, ?e Greyfox cho? nie zna Polskiego pisze lepiej ni? ten ca?y Kramon i Stefan.
SeriouS, co do nieznikaj?cego text drawa to jest po prostu zwyk?y lag. Masz tak jakby chwilowy Lost connection i po prostu nie dochodzi info o hide... i mo?na by by?o zrobi? zabezpieczenie. Albo po prostu jest taka sytuacja lecisz heli wywala cie do pulpitu wracasz okazuje si? ?e zgin??e? i text drawy zostaj? wszystkie. I teraz jakby na spawnie by?o hide to by problem by? z g?owy....

Raptem 5 lnijek kodu

//edit by kram: przesta?cie offtopowa?

Greyfox cho? nie zna Polskiego pisze lepiej ni? ten ca?y Kramon i Stefan.

?e? dojeba? smuciora.

Kramon z tym weapons to pic na wod?.
A ja to niewiem czy to tylko u nas tak ale jak wpisuje /stats to widze statystyki tylko gracza z id 0 :P w komendach nie pisze /stats id tylko samo /stats a mimo tego pokazuje staty id 0 U was tez tak?
Nigdy tego nie zauwa?y?em, ale patrz?c w kod ju? wida? jasny b??d. Will be fixed!

Kramon, nie mo?liwa jest ?mier? podczas ESC, zabijesz si? dopiero po powrocie do gry. Wygadujesz takie bzdety, ?e mam wra?enie jakby? nie mówi? o tym modzie. Ju? sko?cz.
Chyba nie o tej grze. Jak w samp mo?na zgin?? jak ma si? esc?
By? mo?e jecha? sobie samochodzikiem, albo innym pojazdem, zacz?? p?on?? i my?la?, ?e jak wci?nie ESC, to nadal b?dzie ?y?.
BigGrove, mo?e równie? zdarzy? si? i taka sytuacja fakt z tym /stats jest nie teges id 0 only.

A se przypomnia?em nie wiem czy to bug ale luknij w kod czy przypadkiem jak kto? dostanie crasha po wystartowaniu i potem jest /add to dana osoba nie mo?e... (bronie,pojazd) bo min??o ile? tam sekund
Mo?e wybra? bronie - menu jest dawane automatycznie, nie mo?e jedynie u?y? komendy /weapons. Pojazdy mo?na tworzy? zawsze, max. 150m od spawnu.
A teraz prosz?, nie pisz tu..
SeriouS, o fakt zdawa?o mi sie i btw dzisiaj wiem niejest to zbytnio bug ale mogli by?cie zrobi? niewiem co? bo czasem jak sie da 4 literowe nazwy clanów albo 5 w obu teamach to td sie niemie?ci i móg?by by? taki if ?e robi bez tych podwójnych spacji....
Przesta? ju? tutaj pisa?! Mówisz ci?gle o banalnych rzeczach, co innego je?eli to wyra?ny bug.
By the way - Jest tak jak mówisz... Jednak nie zale?y to wy??cznie od nazw dru?yn, równie? ?ycie i pozosta?e informacje. Trudno to wszystko zebra? do kupy.
Kramon udaje, ?e zna si? na pawno .

Zauwa?y?em, ?e ca?y czas jest uci??liwy bug z komend? /add.
Ju? go naprawi?em, ale dzi?ki za zainteresowanie.
Proponuj? jeszcze, aby poprawi? system votowania na podobny do tego który jest w mapie nine'a.

A tak przy okazji kiedy wyjdzie kolejna wersja beta ?

poprawi?
?

Nie b?dzie ju? bety. Po wykonaniu ostatecznie planowanych rzeczy i naprawieniu wszystkich bugów zostanie wydana wersja 1.0.
Aktualnie trwaj? prace nad systemem bomb, krótko i ra?nie t?umacz?c: podobnie do CS.
Chodzi o to, ?e obecny votemod ma kilka bugów. Pierwszy którego si? dopatrzy?em, to rozpocz?cie votowania od poczatku, gdy nie wszyscy zaglosuja na baz?/aren?.

Ale wg mojego gustu ten votemod z mapy nine'a jest troch? bardziej wydajny.
Je?li teamy s? zbalansowane, i votemode jest w??czone, votowanie w??cza si? po kilkunastu sekundach. Co w tym z?ego? Moim zdaniem jest ?wietne votowanie, ró?ni?ce si? od innych i owe rozwi?zanie jest ok.

Poza tym ten mod i tak nie jest przeznaczony na publiczny server, bo z tego co wiem nie w tym kierunku by? robiony. Votemode jest chyba po prostu dodatkiem, ze wzgl?du na to, ?e ka?dy mod to ma no i g?upio by by?o jakby najlepszy mod na a/d tego nie mia?.
Racja, Dito dobrze opisa? jego dzia?anie. G?osowanie w??cza si? lub wy??cza _ca?kowicie_ komend? "/vote turn on\off". Inn? mo?na ustali? czy g?osowanie jest na aren? czy baz?.
To jest w?a?nie funkcja która zaspokoi potrzeby publicznego serwera nie wymagaj?cego administratora. Nie wiem czy do ko?ca, lecz podobnie zrobili chyba na HS.
te /stats napraw
Naprawione dawno, b?dzie w finalnej wersji
Witam. Mam pewien problem odno?nie tego modu. Mianowicie gdy chc? wrzuci? folder "PremiumAD" do folderu "scriptfiles" wyskakuje mi komunikat o tre?ci: "Cannot create remote directory!". Dzia?o si? tak na starszej wersji tego modu. My?la?em, ?e gdy ?ci?gn? nowsz? wersj? problem ust?pi lecz tak si? nie sta?o. Je?li by? ten problem ju? poruszany to przepraszam. Licz? na pomoc.

Z góry dzi?kuj? i pozdrawiam,
[CPT]Zygmunt
Cannot create remote directory! o ile dobrze to t?umacze to niemorzna zrobi? zdalnej ?cieszki...
No, zajebi?cie mu pomog?e? pokazuj?c szcz?tkow? znajomo?? angola. Tylko z polskim problemy, bo ?cie?ki...
Ju? kto? pisa? o tym, spróbuj najpierw jak powiedzia? bodaj?e SeriouS: nadaj folderowi do którego wrzucasz pliki chmod 777. Je?li nie podzia?a, to wina le?y po stronie serwera, nie ominie Ci? kontakt z administratorem. Chociaz jestem praktycznie pewien, ?e to drugie - w przypadku chmodów klient FTP (pewnie w tym przypadku TC) wywala inny monit...

Witam. Mam pewien problem odno?nie tego modu. Mianowicie gdy chc? wrzuci? folder "PremiumAD" do folderu "scriptfiles" wyskakuje mi komunikat o tre?ci: "Cannot create remote directory!". Dzia?o si? tak na starszej wersji tego modu. My?la?em, ?e gdy ?ci?gn? nowsz? wersj? problem ust?pi lecz tak si? nie sta?o. Je?li by? ten problem ju? poruszany to przepraszam. Licz? na pomoc.

Z góry dzi?kuj? i pozdrawiam,
[CPT]Zygmunt


To si? dzieje nie przez mod, tylko Quba pewnie co? poprzestawia?, bo mi te? dzieje si? tak samo na serverach ServerProject.

Witam. Mam pewien problem odno?nie tego modu. Mianowicie gdy chc? wrzuci? folder "PremiumAD" do folderu "scriptfiles" wyskakuje mi komunikat o tre?ci: "Cannot create remote directory!". Dzia?o si? tak na starszej wersji tego modu. My?la?em, ?e gdy ?ci?gn? nowsz? wersj? problem ust?pi lecz tak si? nie sta?o. Je?li by? ten problem ju? poruszany to przepraszam. Licz? na pomoc.

Z góry dzi?kuj? i pozdrawiam,
[CPT]Zygmunt

Je?li tak Ci si? robi to powinien powsta? tam pusty folder "PremiumAD" wi?c wystarczy tylko ustawi? mu chmody (atrybuty) na "777" i wgra? do niego pliki znajduj?ce si? w folderze "PremiumAD"

Je?li tak Ci si? robi to powinien powsta? tam pusty folder "PremiumAD" wi?c wystarczy tylko ustawi? mu chmody (atrybuty) na "777" i wgra? do niego pliki znajduj?ce si? w folderze "PremiumAD"

Aha, dzi?ki tylko wyt?umacz mi jeszcze jak ustawi? chmody bo folder ju? stworzy?em.
Klikasz na ten folder, dajesz PLIKI - > ZMIE? ATRYBUTY... i tam wpisujesz.
Oczywi?cie je?eli u?ywasz Total Commandera.
Fuck, nie pomog?o.
Kopiuj?c te pliki nadal wyskakiwa? ten komunikat. Jednak zosta?y przekopiowane lecz nie da si? ich otworzy?, ani edytowa?.
Zmie? te? atrybuty samych plików.
Ju? wszystko dzia?a jak nale?y. Dzi?kuj? wszystkim za pomoc i pozdrawiam.
ale z was nupy...

i w ogóle zal mi tej mapy
Bardzo mi mi?o za szczer? pochwa?? 10.000 liniowego kodu, w którego w?o?y?em bardzo du?o wysi?ku. Czekam teraz na Twój projekt, interesuj?ce co tam poka?esz.
PS. Za du?o spamujesz na forum, ostrze?enia posz?y.

Bardzo mi mi?o za szczer? pochwa?? 10.000 liniowego kodu, w którego w?o?y?em bardzo du?o wysi?ku. Czekam teraz na Twój projekt, interesuj?ce co tam poka?esz.
PS. Za du?o spamujesz na forum, ostrze?enia posz?y.


To nie hony pisa?, tylko jaki? remix co wykrad? jego has?o

Bardzo mi mi?o za szczer? pochwa?? 10.000 liniowego kodu, w którego w?o?y?em bardzo du?o wysi?ku. Czekam teraz na Twój projekt, interesuj?ce co tam poka?esz.
PS. Za du?o spamujesz na forum, ostrze?enia posz?y.


O ku*** . Mój mod (na serwer publiczny, który nied?ugo otwieram) ma 4 tysi?ce, a bardzo d?ugo d?ugo nad nim siedzia?em. Szacunek .
Dobra dobra, Godfather ma 40k.
Czasem bardzo prosty (funkcjonalnie) mod mo?e mie? 6k linijek, a inny zaawansowany zmie?ci si? w 1k. Liczy si? technika wykonania, pomys?owo?? i to, jak dana osoba uk?ada kod. Oszcz?dzanie miejsca poprzez wstawianie klamry np. w 1 linijce z warunkiem zmniejszy ilo?? linijek o 1/4.
Podawanie wagi pliku w kB jest bardziej wiarygodne :P.
http://rsah.pl/premiumad/roadmap/

Mo?na od dzi? raportowa? znalezione bugi lub og?asza? swoje sugestie na tej stronie.
Wystarczy klikn?? "Dodaj wpis", wybra? z listy, czy jest to bug, sugerowany pomys?, czy rzecz wymagaj?ca poprawki/zmiany.
Co Ty na to, ?eby powi?kszy? list? baz w kolejnej wersji o bazy z gamemoda adforce?
To sobie powi?kszycie sami kreatorem.

/create [base/arena] - Tworzy nowy plik bazy/areny

/edit base [numer] spawn - Ustawia spawn dru?yny broni?cej dla danej bazy
/edit base [numer] cp - Ustawia po?o?enie checkpointa dla danej bazy
/edit base [numer] bs1 - Ustawia 1 miejsce dla pod?o?enia bomby (bombsite)
/edit base [numer] bs2 - Ustawia 2 miejsce dla pod?o?enia bomby (bombsite)
/edit arena [numer] center - Ustawia ?rodek (centrum) dla danej areny
/edit arena [numer] interior [numer] - Ustawia interior dla danej areny
/edit arena [numer] spawnA - Ustawia spawn dru?yny atakuj?cej dla danej areny
/edit arena [numer] spawnD - Ustawia spawn dru?yny broni?cej dla danej areny
/edit arena [numer] area [MinX/MaxX/MinY/MaxY] - Ustawia skrajne boki strefy areny (np. MinY - najdalszy (najmniejszy) punkt le??cy na osi Y mapy)

Super
Ja mam jak kto? by chcia? pisac na GG
To daj tu - przyklej? w 1 po?cie! `Optional Arenas pack`
www.kasyna.ugu.pl/areny.rar

Prosze
http://kasyna.ugu.pl/areny.rar *
Kto autorem?
podejrzewam ?e to s? areny z a/d force, której autorem jest GomeZ
No tak, ale gdzie bazy z adforce?
To s? areny wprost z tego A/D Force?!
Przecie? one nie b?d? tutaj pasowa?! My?la?em, ?e to zmodyfikowane.
Przyda?oby si? automatyczne odzyskiwanie punktów (statystyk) gracza po crashu.
Jest ju?
btw. http://www.rsah.pl/premiumad/roadmap/

To s? areny wprost z tego A/D Force?!
Przecie? one nie b?d? tutaj pasowa?! My?la?em, ?e to zmodyfikowane.


To nie s? prosto z AD Force.
Autorem jest Damiano
Ale nie s? przystosowane do Premium A/D i dzia?a? nie b?d?.
Owszem, b?d? dzia?a?, bowiem na serwerze Old Stars ju? dzia?aj?.

Mimo to jest kilka problemów, np. z?y respawn na arenie bodaj?e 18 (ten taki tor, który by? jako lobby w pierwszym modzie bazowym - AAD Rumble), brak jednej ?ciany przez któr? mo?na wylecie? z areny na numerze 36 (burdel) oraz brak zako?czenia rundy na nowych arenach, kiedy gracze jednego teamu zostan? wyeliminowani.
ja znam jedno okreslenie guwnomod
To jednak s? zmodyfikowane (teraz patrze w pliki). Ale brakuje pól aren:

area=-9999.0,9999.0,-9999.0,9999
Mo?na wychodzi? gdzie si? chce i jak daleko si? chce.
Skoro s? zmodyfikowane, to dlaczego nie enduje na ko?cu oraz arena 17 czy tam 18 posiada z?e respawny?
Jak to nie enduje? Co to znaczy?
Tutaj spawny s? przydzielane automatycznie (losowo) w obr?bie 5m od zapisanego miejsca, ?eby skiny nie nak?ada?y si? na siebie. Zapewne tamten spawn jest zbyt blisko ?ciany/p?otu.
Co do endowania, to chodzi mi o to, ?e odpalam jedn? z nowych aren i kiedy wszyscy gracze teamu np. attack gin?, to arena trwa dalej - nie zostaje zako?czona.
Ja takich problemów nie mam na swoim serwerze ;0

Co do endowania, to chodzi mi o to, ?e odpalam jedn? z nowych aren i kiedy wszyscy gracze teamu np. attack gin?, to arena trwa dalej - nie zostaje zako?czona.
Ta. tak samo mam teraz na swoim servie... Nawet po gmx, resecie serva, kompletnym wylaczeniu itp. Rundy nadal sie nie koncza
Zechce kto? przet?umaczy? ca?? obs?ug? moda na wybrane dowolne j?zyki? Im wi?cej tym lepiej. Najbardziej przyda si? niemiecki (angielski ju? jest!). Jest to teraz bardzo ?atwe, bo pliki j?zyków znajduj? si? w katalogu /language/ i mo?na je dodawa? bez ogranicze?. Mo?na to sobie lepiej wyt?umaczy? bior?c przyk?ad z rozwi?za? znanych CMS'ów: phpbb, smf, itp.
Pomoc b?dzie wynagrodzona nickiem w /credits oraz banem na forum. Zapraszam.

Plik ?ród?owy z którego mo?na t?umaczy?: KLIKNIJ

Nale?y pami?ta?, aby nie zmienia? kluczy "lang_xxx=", tylko warto?? któr? przypisuje oraz zostawi? (je?eli jest tak w oryginale) spacj? po znaku `=`.
Operatory: %s , %i , %f (lub %0.1f, %0.2f, ...) tak?e musz? zosta? nienaruszone, podczas wy?wietlania danego tekstu zastepuj? je ró?ne detale, np. nick gracza.

Przyk?ad edytowanego wpisu (polski->angielski):


lang_123= (ERROR) Pojazd "%s" nie zosta? rozpoznany lub nie jest dozwolony.

lang_123= (ERROR) Vehicle "%s" not found or is not allowed.

PS. Mo?na te? przet?umaczy? cz??? pliku (no, przynajmniej te 40-50 wiadomo?ci), a reszt? zostawi? nast?pnej ch?tnej osobie ;)

Pomoc b?dzie wynagrodzona banem na forum. Zapraszam

Hropek prosze przetlumacz :prosi:
Jak mnie powyzywasz na vt laggerze to si? zastanowie.
A na ?aci?ski nie trzeba? Skoro na angielski jest, to dawaj po prostu ludziom z innych krajów, by t?umaczyli. Na pewno jakiego? Ruska znajdziesz co przet?umaczy na rosyjski.
Po co na rosyjski, jak ruski b?d? korzysta? ca?y czas z lamowatych League Scriptów, mówi?c, ?e Premium A/D "has too many bags"
Moj dziadek moze na ruski da?
Ale zalezy ile tego jest
?ci?gnij i zobacz. Niestety du?o, 350 linijek (tekstów).

Uwaga: Koniecznie zajrzyj do pliku readme.txt przed instalacj? na twoim serwerze!


czym sie otwiera format txt??????? guwno skryptek
translate.google.pl i jazda
Cze??. Mo?esz zapyta? lang_eng.txt do t?umaczenia na j?zyk rosyjski?
xD
http://rsah.pl/premiumad/roadmap/

76% jest juz chyba od 2 miechow xD
Tak, na pewno uda mu sie to przetlumaczyc w translatorze, szczegolnie slowo "miechow"
http://rsah.pl/premiumad/...ils.php?bug=178


I'm just looking for translators, if you can help or know someone who can translate english to russian, visit forum.rsah.pl -> Scripting -> [GM] Premium A/D. Give me an answer there.
I can't speak russian - I can't translate it.
Ja my?l?, ?e jemu chodzi?o aby? da? mu ten plik tekstowy i sam to przet?umaczy.
Skoro tak..

You can download source language file HERE.

Skoro tak..

You can download source language file HERE.


thx
nie wiem czy to odpowiedni temat

serious, kurwa mac server RSAH nie jest Twoj? w?asnoscia. do chuja usun ten skrypt ktory zmienia automatycznie moda na guwnomoda kiedy serv jest pusty i usun ten noreload z so(chcialem pograc z greyfoxem - niedalem rady)

GUWNO MOD
Moja mapa na której gramy wi?kszo?? sparów, moje wszystkie filterscripty, dost?p do FTP i nie mój serwer..

Tak poza tym:
/noreload on/off


ten skrypt ktory zmienia automatycznie moda
A tego nie usun? nigdy i nie widz? ?adnych przeszkód aby by?
na moje to i tak server quby

Blw jak chcesz miec serwa po swojemu to se kup omg ..

Blw jak chcesz miec serwa po swojemu to se kup omg ..
Hehe.
Taka prawda ..

EEEEE .. serious dasz linka do s-script ? pliss.
?ap -cut-
Usu?cie to z dysków i swoich FTP, prosz?.
Czemu Serious ? wypasiony skrypt .. chyba najlepszy jak do tej pory .. a ty kazesz usuwac

chyba najlepszy jak do tej pory
Mi si? wydawalo, ?e jedyny
jak jedyny ? a skrypt by dmx i damiano ? itp ?
To u?ywaj tamtych.
Ale tamte sa zjebane Twoj skrypt leszpy ..
gtamscripting.info
Nie moge znalezdz moze jakis link dokladny ?

[GM] Premium A/D

->>

http://www.forum.rsah.pl/viewforum.php?f=8
Macie tutaj tego s-scripta i nie p?aczcie: http://odsiebie.com/pokaz/5787257---fe9c.html

a Ty SeriouS nie odpierdalaj, chc? niech go u?ywaj? co ci zale?y, lol.
Thx zi? *
Mam problem dostalem server od kumpla ktory ma hosting gdy instaluje Premium A/D wbijam na server i server off WTF? Na lvdm dziala normalnie. Wszystkie potrzebne pliki do Premium A/D dalem do servera.
ile slotów ma server? ten temat by? walkowany juz 53535789 razy.
20
Nie masz podfolderu "players" w folderze "PremiumAD"
Dobra mapka dziala i tp bylo zle oprogramowanie hostingu na stawianie serverow samp.
Hi. can u update PremiumAD to samp 0.3a ?
Of course I can, but need to fix some various bugs before release it.

Of course I can, but need to fix some various bugs before release it.
When u gonna release it?
I should do this by next week
Serek a wiesz ze KPiP ma juz Premium AD u siebie na serwie w 0.3 ? i normalnie ?miga all

Serek a wiesz ze KPiP ma juz Premium AD u siebie na serwie w 0.3 ? i normalnie ?miga all

PVCM tez ma
Jest kilka bugów np. nieznikaj?cy textdraw po rundzie chyba.
Naprawili to ju? Dito w tej wersji.
A no jak im dzia?a to widocznie si? da, ja nie próbowa?em.
http://rsah.pl/premiumad/roadmap/

Wi?kszo?? z wymienionych tam wpisów kategorii "Nowo??" nie b?dzie dost?pnych jeszcze w wersji 1.0, s? planowane na 1.0.1.

Tymczasem wersji beta 1.0 (1.0b) mo?na si? spodziewa? w ci?gu kilku najbli?szych dni.
Mod b?dzie si? uruchamia? do ko?ca pa?dziernika, oddaj?c ten czas na ko?cowe naprawianie b??dów - bez ?adnych ju? nowo?ci. Równo z dat? 1 listopada ?miem oficjalnie og?osi? wydanie finalnej pe?nej wersji.

Ilo?? znalezionych b??dów i jako?? tej ko?cowej pracy zale?y wiele od innych.
Mo?na ?mia?o (nawet wskazanie) raportowa? wszystko co z?e na podanej wy?ej stronie.
To fajnie wkoncu sie doczekamy
0.2X czy 0.3a ?
Mo?liwe ?e dla obu.
No to bardzo fajnie
HostName: [0.3a] [nWo] Team [CW l Training] Server
Address: 195.91.176.38:7882
Players: 0 / 16
Ping: 47
Mode: Premium A/D Beta 4
Map: Lobby

wtf?
u released premiumAD for sa-mp 0.3a, or they have pwn file?
Someone told, that this version can be runned on 0.3a, I didn't try so I can't confirm
twój mod co jaki? czas crashuje server w 0.3 nie wiem czy ju? o tym kto? pisa? nie chcia?o mi si? szuka?, gl w naprawianiu

Someone told, that this version can be runned on 0.3a, I didn't try so I can't confirm
yep, its working on 0.3, but its very buged.

twój mod co jaki? czas crashuje server w 0.3 nie wiem czy ju? o tym kto? pisa? nie chcia?o mi si? szuka?, gl w naprawianiu
W jakim sensie i w którym momencie?
nie wiem no, gramy gramy gramy i nagle serv off
tak to no, jak bedziesz kleil Premium na 0.3 to dodaj teksture na 87, zeby nie mozna przez labo bylo szturmowac
A mo?e, by zrobi? ?e przed w??czeniem bazy trzeba by by?o ustawi? czy normalna mapa, czy mo?e z jakimi? dodatkami
G?upi? jak but . Niech 87 jak jest . Ciastek lepiej kampi? nie , ni? wymy?li? lepsz? takt? , albo gra? inne bazy
No ba
When u gonna release PremiumAD for 0.3a?
He wrote 1/11/2009
Sorry, I need move the final release date for later, but the 1.0b (beta) version to 01.11.2009.

G?upi? jak but . Niech 87 jak jest . Ciastek lepiej kampi? nie , ni? wymy?li? lepsz? takt? , albo gra? inne bazy

Uwierz, ?e nie da si? u?o?y? na takie ustawienie dobrej taktyki.: )
To trzeba pomy?le?, a nie od razu wszystko edytowa?, bardzo dobrze, ?e nie ma tam tekstur.
http://www.gtam.eu/index....ews&id=10000359
Nie dzia?a mi 0.3a i nie mam jak doko?czy? (testowa?) moda tymczasowo.
Tylko nie ?ataj 87, jak kto? b?dzie chcia? to zrobi sobie skrpy, a tak przynajmniej jest jedna kampa mniej

Nie dzia?a mi 0.3a i nie mam jak doko?czy? (testowa?) moda tymczasowo.

Dodatek do serwerów 0.3a RC3 jest mo?e pomo?e
ale KLIENT mu nie dzia?a, pomy?l...
Powinien zrobi? komende któr? by mo?na by?o konfigurowa? otwart?/zamkn?t? baze 87.
Nic tam wielkiego.

Ogólnie mo?na teraz ?mia?o robi? w?asne bazy z tekstur, nie ma po?lizgów tak?e mo?liwo?ci s? niesko?czone.
Ale pami?taj czym wi?cej dodanych obiektów tym wi?ksze lagi serwa.

Ale pami?taj czym wi?cej dodanych obiektów tym wi?ksze lagi serwa.

ta ale da sie sklecic z ma?ej ilo?ci obiektów baz?.
Co do 87 to jest taktyka. Tam gdzie mapa jest . Ale zjebana strasznie kampa.

Ale pami?taj czym wi?cej dodanych obiektów tym wi?ksze lagi serwa.

Wyt?umacz mi, skoro nie masz o czym? zielonego poj?cia to czemu wprowadzasz innych w b??d?

"wi?ksze lagi serwa" jak to nazywasz to mo?e by? co najwy?ej spadek fpsów na s?abszych komputerach.

Ale pami?taj czym wi?cej dodanych obiektów tym wi?ksze lagi serwa.

Ale trujesz dupe... taka jedna klatka zeby to zamknac nic nie zrobi na Awesome Stuntages jest ok: 5000/6000 obiektow i sie smiga ja zadnego laga nie mam

Ale pami?taj czym wi?cej dodanych obiektów tym wi?ksze lagi serwa.
Serwer przetrzymuje w pami?ci dane obiektów, które s? wysy?ane do klienta gracza jednokrotnie i reszt? zajmuje si? twoja gra. Nie wp?ywa to w ?aden sposób na wydajno?? serwera.


Powinien zrobi? komende któr? by mo?na by?o konfigurowa? otwart?/zamkn?t? baze 87.
http://rsah.pl/premiumad/...ils.php?bug=202

Cytat:
Powinien zrobi? komende któr? by mo?na by?o konfigurowa? otwart?/zamkn?t? baze 87.

http://rsah.pl/premiumad/...ils.php?bug=202


Kiedy? to chcia?em napisa? nobie ale nie mog?em znale?? tego roadmap
Hia hia jak pamietam wrzuci?em na OG serwers stunt park mój który mia? 2k obiektów to serwer sie ci?gle sypa? potem dosta?em meila ?e obci??am im 100% CPU i mam zmieni? mape.

Pozatym bazy mo?na robi? jako mody które instaluje sie na PC wtedy niema mowy o niczym
Kramon bo jak wrzuciles 2k obiektow bez zadnego streamera lub xobject czy innego skryptu ktory pozwala na wieksze ilosci obiektow w mapie to sie nie dziwie ze serwer ci padal.


obci??am im 100% CPU

O to kurde chyba hosting z biedronki

Hia hia jak pamietam wrzuci?em na OG serwers stunt park mój który mia? 2k obiektów to serwer sie ci?gle sypa? potem dosta?em meila ?e obci??am im 100% CPU i mam zmieni? mape.
Bo limit obiektów 0.2X to 250, a streamery równie? oddzia?ywaj? tylko na pami?? i to mniej ni? 5MB dla oko?o 1mln obiektów.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Limits


Kiedy? to chcia?em napisa? nobie ale nie mog?em znale?? tego roadmap
http://www.forum.rsah.pl/viewforum.php?f=24
lol
Ta, tylko ze te 250 obiektow co niby standardowo wchodzi i nie powinno byc crashy to i tak crashuje. Kiedys robilem mape: Stunt World dla jednego klanu stnterskiego wjebalem ok: 100 obiektow(Rampy) bez posrednio do mapy i przy /kill crash.

Sorry, I need move the final release date for later, but the 1.0b (beta) version to 01.11.2009.
Now is 02.11.2009

Nie dzia?a mi 0.3a i nie mam jak doko?czy? (testowa?) moda tymczasowo.
They broke something in 0.3a and now it doesn't work for me so i can't complete (test) the mod atm.
Wracajac do mego 2k stunt park to byl streamet x obkects odpowiednio skonfigorowany a byl tak zrobiony ze w najbardziej zatloczonym miejscu bylo rownoczesnie 100 obiektow. Ale jest lepsze rozwiazanie zrobie poprostu baze jako mod do singla i to dziala w mp

Wracajac do mego 2k stunt park to byl streamet x obkects odpowiednio skonfigorowany a byl tak zrobiony ze w najbardziej zatloczonym miejscu bylo rownoczesnie 100 obiektow. Ale jest lepsze rozwiazanie zrobie poprostu baze jako mod do singla i to dziala w mp
hahaha

Daj mi kto? wspó?rz?dne i model tego obiektu od drugiego wej?cia do 87, gdzie? widzia?em, a szuka? mi si? nie chce.

CreateObject(3095,268.94,1884.14,16.06,0.00,0.00,0.00); // JetPack room block
CreateObject(3117,245.952,1862.810,19.49,0.0,0.0,-140.998); // Vent Block

T.y.

http://rsah.pl/premiumad/...ils.php?bug=202

Pozosta?o tylko zrobi? jakie? nowe niezbyt skomplikowane intro i gotowe.
Bez obrotowej kamery SeriouS ja my?le ?e najlepszym intrem by?oby poprostu move object i z tych objectów by sie pojawia? napis AD/preamium i by to by?y Playerobject i potem je by destroy i by jeszcze typa przenosi?o do drugiego ?wiata i by nielagowa?o i crashowa?o... Bo ta obrotowa kamerka to tak na wst?pie czasem przylaguje i LT
Ja ju? mam ide?
zombiwe1?
Wiec kiedy wyjdzie full ? na te 0.3

Nie dzia?a mi 0.3a i nie mam jak doko?czy? (testowa?) moda tymczasowo.
- Wtedy.
Czy wy do cholery my?licie, ?e ja po?wi?cam ca?y czas na robienie tego moda?
Wszystko powoli idzie, nowe intro jest gdzie? w 70% zrobione, a to rzecz wymagaj?ca du?o roboty
Dok?adnie ; p, liczmy na co? wyczepistego ;d
Czy jest na tym modzie, przy wi?kszej ilo?ci graczy bug poprzez, który widzisz przeciwników na radarze (chodzi o markery)?
Nie wiem nie spotka?em si? z tym
Ja mam czasami takie przerwy i i widze markery ..
Beniol chodzi ci pewno o paro sekudnowe zauwazenie markera przeciwnika, jest to spowodowane tym gdy gracz wpisuje /sync a jest to powszechnie uzywana komenda na tym modzie.
Na serwerze RSAH ju? ten problem nie wyst?puje, wi?c bug zapewne zosta? naprawiony w wersji która nie by?a jeszcze dost?pna dla ogó?u.

spowodowane tym gdy gracz wpisuje /sync

ale ja widze wsytkich graczy markery
wszyscy sync?
Serek, w ilu procentach mapka uko?czona? ; d

Post?p: Wersja finalna 1.0 (96%)
Tak, ta wersja dla RSAH jest bardzo ladnie opakowana, ale na slabszych komputerach nie da sie grac .

Tak, ta wersja dla RSAH jest bardzo ladnie opakowana, ale na slabszych komputerach nie da sie grac .

Hahahahahaha

Tak, ta wersja dla RSAH jest bardzo ladnie opakowana, ale na slabszych komputerach nie da sie grac .
Widzisz. Taki mod, ?e Ci rozpierdala kompa.
Smieszne, w porownianiu z Beta 4 nie mam lagow

Cytat:
Post?p: Wersja finalna 1.0 (96%)

Luknij kiedy zosta? ten post napisany SLS, a kiedy mój
Project is discontinued at the moment.
Premium A\D have big bug with map,affter die write /spec id and press ESC->Map,and you look ur opponents

SeriouS fix this bug please.
I know it, you are probably 20th person tellimg me that. I know that is fixable, I know it's a important issue but you must also know that I'm lazy into programming lately and don't have so much free time for this damn gamemode.
- SeriouS
can u give me pwn file please?
No, thanks.
I KANT

can u give me pwn file please?

sure take it its here:

http://files.uploadffs.co...a/premiumad.pwn

hope you like it, your new pwn file
Thats how it goes
Bumble jak się robi strzałki np: jak w menu na premium a/d?
Gwiazdki chyba "]".

~>~
~<~
~up~
~down~

Wielkie dzięki ; )
Ok serious
can u give me pwn file please
When the gamemode will be fully completed maybe I'll release a noob-secured source code. But now, I probably should put an information like "Don't ask me about the source code!" in the top of this topic with 24pt font.
One question, what will you do if I give you the .pwn file, why you need it so?
Send your copywriters or add a feature which is not. Ie to improve it.
ty jestes serek jak blizzard "when it's done", ale kiedy to nie raczysz dac znac

robisz z tego projektu Duke Nukem Forever
Lubie programować dla zabawy, eksperymentować, dodawać jakieś nowości których nikt inny nie ma. Nie bawi mnie naprawianie błędów, które nie są nawet z mojej winy, gdyż sam SAMP jest napisany na odpierdol i trzeba wynajdować rozwiązanie aby je ominąć. Gdybym miał z tego jakąś korzyść to postarałbym się bardziej, wstępnie nawet nie planowałem tego wydawać publicznie, miał to być mod dla RSAH, czego ty oczekujesz?
Bedzie moze najnowsza wersja jakas fixed, bo duzo bagów jest w obecnej a mad (guwnomod) robi ci konkurencje
Moim zdaniem lepiej by było komendy krótsze, ułatwiło by to zarządzanie mapą, mam na myśli np. /sa - Start arena, /sb itp.
jizas. Bumblebee, i tym sie właśnie różnimy. Ty robisz jak najwięcej a ja staram sie zrobić jak najwięcej ale żeby było jak najmniej obciążające, kładąc na to nacisk:)
Miałeś tu nie wchodzić
Ta? a to niby czemu?
Nie piszesz nic sensownego i mało zrozumiale. Pokaż swój gamemod, bo ja nie znam żadnego Twojego dzieła, a SrSowego bardzo krytykujesz. Może zazdrość, że jego mod jest jednym z najbardziej rozpowszechnionych i znanych na świecie sampowym zaraz po world cupie?
Sheriff, nie krytykuje. Jakbym krytykował to bym napisał że jest zdupy i każde dziecko potrafi coś takiego zrobić. Pisałem już tutaj wiele razy że pełen szacun dla niego, zarówno jak i effekty oraz cały designnn, wraz z systemami zabezpieczającymi. Napisałem tylko że te wszystkie bajery w postaci obrotowych kamer czy wielkich statystyk, przy wolnych łączach internetowych po prostu powodują do utraty połączenia z serwerem. Dlatego srs, zrobił komende która wyłącza te wszystkie algorytmy z timerem, i jest pięknie.

Co do moich gamemodów, to nie publikuje ich na stronie RSAH tak jak to robi sporo ludzi nie chodzi tylko o gamemody. Zrobiłem pare map jedne bardziej udane drugie mniej (eksperymenty pare skryptów). Między innymi wytrzutnie rakietową, można postawić w jakim sie chce miejscu i kto zblirzy sie na pewno odległość zostaje w niego wystrzelony pocisk. Oraz pier69 które nawet cieszy sie powodzeniem. Obecnie robie dużego moda który to dlamnie jest śmieszne ^^ warzy 1/2 mniej niż premium A/D a zawiera w sobie Areny z A/D oraz Race moda z 16 wyścigami. Sumo, które automatycznie ogłasza zwycięzce. CPT czyli znany mod capture the flag. I teraz robie tryb z CS'a czyli podkładanie bomby i rozbrajanie. Wszystko jest upakowane w samej mapie nie ma żadnych plików dodatkowych w postaci script files.

wolnych łączach internetowych

a powiedz ty mi, jak duzo osob ma lacze internetowe o szybkosci nizszej niz ~512 kb/s? Bo znam wiele osob z wlasnie takim laczem i graja sobie normalnie na tym gm. Nawet slabe komputery, nawet ja mialem taki w posiadaniu stosunkowo niedawno, daja mozliwosc gry bez spadku fps ponizej 25

wiec takie pierdolenie o szopenie mozna ujac jako

To jestes w bledzie bo ja znam sporo osob z internetem 128kb/s i radiowka i w takim wypadku przerywa. Co do fpsow to mapa nie laguje.
A co "nas" to obchodzi, że osoba z takim internetem nie może pograć w to? Osoby poniżej 512 kb/s nie powinny grać w żadnego multiplayera, bo tylko cierpią na tym inni. Wiem to z własnego doświadczenia. Ja np. nie pogram sobie w Crysisa czy gta 4 i jakoś nie płaczę. 128 kb/s... ile osób ma teraz taki internet? 1 na 100? Czepiasz się naprawdę byle gówna. Ja się osobiście nigdy nie spotkałem, żeby komuś przerwało połączenie z serwerem, przez gamemoda. Może Ci co najwyżej przerwać gdy w czasie gry włączysz ściąganie itp. bo ja tak miewam i to nie ma żadnego związku z gamemodem.
Ja piernicze. Srs chcial sugestie bledy i tak dalej to podrzucilem zeby zrobil komende na wylaczenie bajerow, zrovil i gitara. A ty ciagle do tego pijesz.
Nie będzie żadnych takich komend, mam gdzieś problemy 5% społeczności SA-MP, które mają łącza modemowe czy zabytkowe komputery. Należałoby też zacząć od tego, że od dłuższego czasu nie zajmuje się programowaniem dla tego pod względem technicznym pojebanego w spejs multi-player'a i nie wiem czy kiedykolwiek do tego powrócę, w MTA wszystko jest jasne, dopracowane i działa tak jak należy, bez żadnych dziwnych problemów, lagów czy nie wiem

czy nie wiem

No z tym sie akurat zgodze

Nie będzie żadnych takich komend, mam gdzieś problemy 5% społeczności SA-MP, które mają łącza modemowe czy zabytkowe komputery. Należałoby też zacząć od tego, że od dłuższego czasu nie zajmuje się programowaniem dla tego pod względem technicznym pojebanego w spejs multi-player'a i nie wiem czy kiedykolwiek do tego powrócę, w MTA wszystko jest jasne, dopracowane i działa tak jak należy, bez żadnych dziwnych problemów, lagów czy nie wiem
Masz racje, tak czy siak czy na wznak(jak kto woli) to mod wykorzystuje chyba wszystkie możliwości sa-mp( jeśli oczywiście można nazwać to możliwościami ), dobra robota .
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • degrassi.opx.pl