ďťż

alexisend

Premium P/A


Po wpisaniu komendy /info wyświetla się podpowiedź /start english/polish popraw to
Poprawione.
GOOD JOB MAN


nie ma buga co był w standardowej mapce mp5/so ? Chodzi mi o self kill.
Nie ma.
Skoro mowa o tym bagu, to może skopiuje to co niedawno napisałem w super tajnym dziale na tym forum:

W poprzednich wersjach maksymalna ilość graczy wynosiła 200 (ID od 0 do 199), Kye przyjął sobie więc ID 255 jako ID zabijającego, gdy popełni się samobójstwo. W modzie jest warunek jeżeli (killer ID = 255) wtedy wykonuje się co trzeba. Jednak wraz ze zwiększeniem liczby graczy do 500, nie można było dalej posługiwać się ID 255, gdyż mógł taki mieć gracz będący na serwerze, zmieniono go na 65025 (`FFFF` w systemie szesnastkowym). Teraz w starych modach podany wyżej warunek nie działa. Wiadomo dlaczego.
Nie ma zbędnych bajerów mówisz? Chyba nie wiesz co to znaczy

-obrotowa kamera
-kamera ruchoma w wybierałce..
-textdraw na którym jest między innymi ile było CK a na kij mi taka informacja boże.. kolejna bezsensowna statystyka. I tak samo czas, przez niego jest timer 1000 dodać do tego tyle statów i już mamy timer ciężki który laguje.

Szczeże powiedziawszy, umiesz pawn i robisz fakt naprawde zajebiste mapy ale no lightowych to ja bym ich nie nazwał że są..

Szczeże powiedziawszy, umiesz pawn i robisz fakt naprawde zajebiste mapy ale no lightowych to ja bym ich nie nazwał że są..
dobże twierdzisz

Szczeże powiedziawszy, umiesz pawn i robisz fakt naprawde zajebiste mapy ale no lightowych to ja bym ich nie nazwał że są.. to troche tak jak z toba bo jestes polakiem ale no jezyka ojczystego nie umiesz ze są
Ekhm..

Ta obrotowa kamera to 5 linijkowy kod wykorzystujący prostą funkcję trygonometryczną i powtarzający się zaledwie 20 razy na sekundę, podczas gdy Twój procesor renderując każdą klatkę gry przetwarza miliony informacji - nawet do 100 razy na sekundę. Na dodatek, dla pocieszenia - podczas tego działania nie toczy się żadna walka aby dyskutować o "lagach".

Nie wiedziałem, że drobny wpis z ilością car killów wpływa na wydajność serwera. Jest to o dziwo też bardzo przydatna informacja, gdy pod koniec rundy zastanawiasz się czy był ten CK w połowie meczu czy nie, tak samo SK, TK. Nigdy nie sędziowałeś meczów na tym trybie?


no lightowych to ja bym ich nie nazwał że są..
Niestety tego nie zdołałem już w pełni zrozumieć.

Nie posuwaj się tak bardzo do przodu następnym razem.
Bumblebee, od tego jest śedzia żeby pamiętać takie sprawy. mówisz 20 razy na sekunde, ale fakt faktem to podczas wybierania skina. więc już o to sie nie czepiam.

Ale wracając do tego całego TD to zapewne wiesz że im więcej zmiennych w danym textdrawie tym bardziej obciąża on łacze. ty patrzysz na to jak dana mapa serwer obciąża ale też spójrz jak wygląda połączenie między klientami poszczególnych graczy mi np i nie tylko znam jeszcze pare osób na mapce A/D Preamium która jest bardzo fajna ale nie stety po 10 minutach równo dostaje Lostconnection i to bez znaczenia czy ktoś jest na serwie czy nie, i jest to wina mapy powiem na polskim serwerze gdzie gra 70 ludzi i jest nawaolne od czapy wszystkiego arena/wyścigi/wszelkie konkursy/statystyki oraz systemy zabezpieczające jakoś nie mam lostconnection i tym potobnych.

Bumblebee wylajtowana mapa ma być na prawde wylajtowana.

po 10 minutach równo dostaje Lostconnection
Problem stoi tylko i wyłącznie po stronie klienta - gracza, który dostaje ten komunikat. Zwierzę Ci się, że nigdy nie miałem takiego problemu, i aczkolwiek wydaje Ci się, że jesteś mądry - nie jesteś, nie wysuwaj wniosków z czegoś o którym nie masz większego pojęcia. Mowa tutaj odnośnie tego:
im więcej zmiennych w danym textdrawie tym bardziej obciąża on łacze. ty patrzysz na to jak dana mapa serwer obciąża ale też spójrz jak wygląda połączenie między klientami poszczególnych graczy
Gdzie naczytałeś się takich bzdet? Na gtaoffline?
Jak już kramon wchodzisz na temat obciążania łącza, podczas gry wciśnij sobie f5 i zobacz ile łącza używa ogólnie samp ^^

Co do mapy, dużo bajerów... ale zbędne. Fajna była by okrojona wersja w której jest tylko wynik gdzieś na boku, 0 statystyk prócz na tabie ilość fragów.
Inaczej pisząc stworzyć mapę która nie ma typowych luk (pomijam niedopracowanie tego jakże horyzontalnego pawn) a jest PO PROSTU do napierdalania.
Jakie bajery, wymień mi co jest naprawdę niepotrzebne, a wezmę to pod uwagę. Nie zamierzam za wiele wprowadzać w nowszych wersjach, oprócz rzecz jasna poprawek i ewentualnie kilka komend konfiguracyjnych, na przykład możliwość wyłączenia efektu obracającej się kamery, aby takie Kramony się nie pluły. W najbliższej wersji zostanie tylko dodana komenda /pause o oczywistym działaniu. Chyba nie wmówi mi ktoś znów, że jest niepotrzebna.
Jebać te kamery przecież to nie jest podczas rozgrywki. Robisz mapę bardzo dokładnie i estetycznie, widać pracy w to trochę wrzuciłeś i ogólnie mapa jest naprawdę dobra lecz mi chodzi o stworzenie wersji "light" czyli wywal wszystkie te statystyki i td. Zrób jak najbardziej optymalną mapę jak najmniej obciążającą serwer. Żeby miała jak najmniej kodu. Teraz rozumiesz? XD

Czyli dopracowanie twojej mapy + optymalizacja - td & staty
Wydawanie dwóch wersji trochę mija się z celem, ponieważ cokolwiek chciałbym poprawić, zoptymalizować, muszę to robić jednocześnie w 2 plikach, co jest niewygodne i łatwo o czymś zapomnieć. Lepszym rozwiązaniem byłaby komenda typu /litemode [on/off], mod miałby co prawda więcej kilobajtów, ale jego działanie byłoby wtedy takie samo co przy okrojonej wersji, jedynie kilka warunków logicznych, które nie wpływają na jego wydajność w najmniejszym zauważalnym stopniu.
To jest dość dobry i prosty do zrealizowania pomysł.
Wciąż jednak nie rozumiem waszych problemów, mi zawsze wszystko działa jak należy, a jeden łapie crashe co 5 minut, drugi ma lagi, trzeci nie może się zespawnować, czwartemu spadają FPS'y przez 3 text drawy... Macie szczęście, że nie robię tego tylko dla siebie.
No to zajebisty pomysł jakby to zrobić na komendzie.

Wiesz ja piszę właśnie o wszystkich dookoła, ja crashów nie miewam, td mi raczej nie przeszkadza (ale wiem jak wpływają na starsze komputery z wrażeń poprzedniego) ,a lagi swoją drogą xD
Eee... ludziska nie umiecie docenić czyjejś pracy! SeriouS zrobił bardzo dobry mod, jeśli wam te bajery jak wy to nazywacie przeszkadzają to zróbcie własny mod lub korzystajcie z mapki którą zrobił już wcześniej bodajże AdminiX.
Ale wy problemy macie .... Na moim prawie 4 letnim kompie elegancko działa. Nawet z modami FPS spadną o 2-3 co nie wpływa na grę w ogóle.Nie jego wina, że instalujecie sobie SRT na kompach sprzed wojny i myślicie, że to wina moda zę dostajecie krasze i macie lagi o.O
Mi FPS chula nawet niespada cały czas utrzymuje sie ten sam mi chodzi o lag połączeniowy.. a nie o spadek fps...

od tego jest śedzia
Lubisz śledzie?
Tak uwielbiam, nie no wole łososia.

Wracając do mapki twej mam pytanie ile timerów i na jakim odświerzaniu są ustawione w preamium?
Kramon, moją gorącą prośbą jest abyś nie udzielał się więcej w tym temacie odnośnie programowania i rzeczy w nim związanych

kramon knows best

czyjejś pracy

ja tu nie widze pracy O_O

Dziś o 21:00 na serwerze RSAH: 77.79.241.215:7776 odbędzie się publiczny test przed wydaniem wersji 1.0.1. Informuję, bo zależałoby mi na dość dużej liczbie osób, chętnych więc zapraszam.
Premium P/A

- [Dodane] Nowa komenda /litemode pozwalająca wyłączyć różnego rodzaju efekty, takie jak obrotowa kamera i statystyki na końcu rundy (textdraw).

Good jobe.
good jobe huauhaau
lool.
SeriouS.. a weź napraw /switch

I dodaj /kill

napraw /switch
Może więcej informacji? Co jest nie tak?

Jakie zastosowanie ma mieć komenda `/kill` w tym GM-ie?

Jakie zastosowanie ma mieć komenda `/kill` w tym GM-ie?

Może zmiana teamu? kill + f4.
/switch Zorro służy do zmiany teamu, /kill zawsze zabierało punkt.
Chodzi o to mi że /switch nie działa. Wyświetla się tylko menu wyboru teamu i nic sie nie dzieje.

Kill do F4 i /kill by zmienić team. Bo /killp ID.. to nieco męczące..

Co prawdzie.. sam zrobiłem do osobnego skryptu /kill ale niektórzy może tego nie umieją.
Przecież switch służy do zmianu teamu, napisali ci wyżej..
Komenda /switch działa poprawnie. To, że nie zmienia się skin po wybraniu drużyny z menu nie oznacza, że nie działa, jest tak ze względu na częste crash-e po tej operacji (błąd SA-MP). Skin zostaje zmieniony po następnym spawnie.
P.S. Popatrz na kolor gracza (tab).


Co prawdzie.. sam zrobiłem do osobnego skryptu /kill ale niektórzy może tego nie umieją.
Byłbym niezwykle wdzięczny za okazanie tego zaawansowanego kodu, na pewno przyda się nie jednemu programiście.
Chcesz kod. proszę bardzo.. nie jest on wcale zaawansowany bo to szkoła podstawowa PAWN.

W CallBacku:

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{


Dajemy:


   
if (strcmp(cmdtext, "/kill", true)==0) {
SetPlayerHealth(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED,"Postanowiłeś/aś popełnic samobójstwo");
return 1;
}


I zamykamy CallBack poprzez:


return 0;
}


Nie jest to trudne. To podstawy PAWN.
tez tak umiem!

Nie jest to trudne. To podstawy PAWN.
Spoko.

Chcesz kod. proszę bardzo.. nie jest on wcale zaawansowany bo to szkoła podstawowa PAWN.

W CallBacku:
Kod:

public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{

Dajemy:

Kod:

if (strcmp(cmdtext, "/kill", true)==0) {
SetPlayerHealth(playerid, 0);
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED,"Postanowiłeś/aś popełnic samobójstwo");
return 1;
}

I zamykamy CallBack poprzez:
Kod:

return 0;
}

Nie jest to trudne. To podstawy PAWN.


o_o
>_<
juz serek nie zgrywaj takiego superbohatera
x_X


Kill do F4 i /kill by zmienić team. Bo /killp ID.. to nieco męczące..

Kiedyś nikt nie narzekał

ps. maku zastanów się 3 razy zanim coś napiszesz
ee wszystko fajnie tylko na standardowym engine z Rumble /kill odbiera punkt i przydało by sie podstawienie tak jakby fake player, wogóle mam takie pytanie do sierusa czy tam autora tej mapy do którego mam wielki szacun bo napisał spoko mape i teraz tylko mam pytanie pisałeś od zera czy przerabiałeś, rumble? Bo ja ostatnio jak na to spojrzałem to rumble jest napisane zdekka tragiczne i odbiega pod dzisiejsze standardy i jego modyfikacja to jest istna paranoja...
A co ma Rumble do Premium P/A?

ee wszystko fajnie tylko na standardowym engine z Rumble /kill odbiera punkt i przydało by sie podstawienie tak jakby fake player, wogóle mam takie pytanie do sierusa czy tam autora tej mapy do którego mam wielki szacun bo napisał spoko mape i teraz tylko mam pytanie pisałeś od zera czy przerabiałeś, rumble? Bo ja ostatnio jak na to spojrzałem to rumble jest napisane zdekka tragiczne i odbiega pod dzisiejsze standardy i jego modyfikacja to jest istna paranoja...

A skąd Ci się takie pomysły biorą? Rozumiem że na pewno twoją uwagę przyciągnął napis drużyn z wybierałki? A jak na tamte wymogi i te standardy jak Ty to nazywasz, mapa nie grzeszyła.
Nie chodzi mi o to że jak ostatnio chciałem grać sobie spara na rumble, tylko z dodanym menu broni to wszyscy strzelili focha że na tym sie grać nie da.

rumble co ma do preamium że preamium jest modyfikacją rumble
no ale preamium to preamium.. Nic nie zrobisz.
Niczego nie modyfikowałem, wszystkie moje mody są robione od zera, może za wyjątkiem kilku pierwszych skryptów, kiedy to poznawałem środowisko języka
No właśnie to chciałem wiedziec czy preamium od zera czy nie.
No preamium preamium.
ym czy poprzednie posty apropo "premium" były aluzją czy wszyscy idiotycznie powtarzali mój błąd?

sory Serious.
lubie preamium
a ja pream-BUŁE
co do mapy to jets spoko tylko powinna być prosta tak jak standardowa
Przecież jest już komenda /litemode <on/off>, wyłączająca różnego typu efekty. Ja was czasami nie rozumiem, przecież trzeba iść w parze z techniką, nowościami w tym przypadku z SA:MP 0.3a jak i z przyszłymi wersjami SA:MP(Daj Boże). A wy chcecie się cofać w technice i zamiast rozbudowywać to wolicie stare, znudzone, niedopracowane mody.

z przyszłymi wersjami SA:MP(Daj Boże) noooo lepiej zeby dal bo inaczej to sie chyba przestane modlic
Jeśli mocno wierzysz i modlisz się do Boga rankiem, wieczorem i przed posiłkiem, uczęszczasz biernie do kościoła to Bóg na pewno wysłucha twoje prośby. Pamiętaj samo chodzenie do kościoła nie jest pełną wiarą, jest to wiara pusta. Aby wiara była pełna musisz pomagać ludziom w potrzebie.
przepisales to z ksiazeczki do pierwszej komunii? ;d
Ale to było dobre Mefi +1
On codzinnie do kościoła chodzi

Jeśli mocno wierzysz i modlisz się do Boga rankiem, wieczorem i przed posiłkiem, uczęszczasz biernie do kościoła to Bóg na pewno wysłucha twoje prośby. Pamiętaj samo chodzenie do kościoła nie jest pełną wiarą, jest to wiara pusta. Aby wiara była pełna musisz pomagać ludziom w potrzebie.

Co Ci rodzice czasem potrafią wpierdolić do mózgu swoim dzieciom to jest przegięcie
W szkołach tego uczą Odwieczny napinacz przez kabel raczył nas zaszczycić jakże przepiękną wypowiedzią.
Tak, podzielam wasze zdanie w powyzszych postach dotyczacych Premium P/A.
Link wygasł.
Może solidfiles się rozdupcył chwilowo, już działa.
ty na tej mapie dalej jest bug ze jak ziomek spada z dachu to nie odejmuje pkt sprawdź to
Nie ma takiego buga, r u f k m?
Może mi ktoś powiedzieć dlaczego na Pier 69 jest zablokowane wejście na górny budynek ?
Są 2 możliwości:
któryś z Twoich filter-scriptów ma w swoim kodzie funkcje, która wyłącza wszystkie wejścia do interiorów jak i to wejście na dach - należy takowy wyłączyć;
po zmianie game-moda, który miał wyłączone wejścia do interiorów (na przykład mod A/D - zazwyczaj tak mają) trzeba ponownie wejść na serwer, ponieważ w SA-MP jest błąd, który nie włącza automatycznie tych wejść

Zakładam, że sprawdzałeś to mając włączony mod Premium P/A, bo piszesz w tym temacie.
Tak .... więc może mi ktoś wytłumaczyć jak naprawić ten skrypt ?
Unloaduj (/rcon unloadfs nazwa) każdy po kolei filter-script, za każdym razem restartując Premium P/A i wchodząc ponownie na serwer. Kiedy budka zacznie działać, to ostatni unloadowany skrypt będzie tym złym, który należy wyłączyć na stałe. Nazwy wszystkich załadowanych filterscriptów masz w pliku konfiguracyjnym serwera.
Chyba działa. AS był przyczyną błędu .... to teraz nie mogę korzystać z AS ?
Ten Admin-Script? Wątpię aby był przyczyną, w dawnych czasach RSAH go ciągle używało i mogliśmy grać normalnie. Chyba, że to jakaś modyfikowana wersja, tylko nie wiem poco wyłączać wejścia do interiorów w admin scripcie. Ale jeżeli rzeczywiście to jego wina, musisz go wyłączyć, albo znajdź inną wersję.
A ja to tam jestem prawie pewny, że chodziło mu o ten drugi powód ; d
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • degrassi.opx.pl