ďťż

alexisend


Mafia II to sequel doskona3ej gry akcji powsta3ej w Illusion Softworks - Mafia - The City of Lost Heaven. Za3oga 2K dysponuje ogromnym potencja3em i jest gotowa stworzya nie tyle co gre, a znakomit? historie dwóch przyjació3 poszukuj?cych nowego ?ycia w
Empire City

Akcja gry rozgrywa se na prze3omie lat 40 i 50 XX wieku w nieistniej?cym Empire City w Stanach Zjednoczonych. Empire City jest w rzeczywisto?ci odwzorowaniem Nowego Jorku. Dane nam bedzie zobaczya takie obiekty jak budynek Chryslera, Empire State Building czy Most Brooklynski. Bedziemy mieli dostep tak?e do doków Oysterbay i South Portland w dzielnicy robotniczej miasta. Vito i jego najlepszy przyjaciel Joe przyje?dzaj? do miasta by spe3nia swój sen. Na ulicach widaa piekne kabriolety, spaceruj?cych przechodniów, raz po raz ulic? przejdzie jaki? tajemniczy typ w czarnym p3aszczu i kapeluszu - wzbudza respekt. Vito i Joe chc? bya szanowani, chc? wyró?niaa sie z szarego t3umu i dlatego marz? o wst?pieniu do mafii.
Strzelaj w bak Vito!

Interakcja z otoczeniem to jedna z najmocniejszych stron gry. Wszystkim zajmuje sie silnik Ageias physX . Tym razem walka nabierze nowego formatu. Model zniszczen pojazdów zosta3 udoskonalony w porównaniu do poprzedniej cze?ci. Otoczenie bedzie odgrywa3o wielk? role podczas strzelaniny. Nieod3?cznym elementem walk bedzie chowanie sie za murami, kucanie by nie oberwaa, w ostateczno?ci atakowanie czymkolwiek w zasiegu reki. Strzelaj?c w karoserie bez problemu j? podziurawimy, mo?emy wysadzia auto w powietrze celuj?c w bak, eksplozja rozerwie pojazd na drobne kawa3eczki, reszte strawi ogien - w pocz?tkowej fazie lakier zczernieje i w ca3o?ci zejdzie z karoserii a nastepnie dane nam bedzie ogl?daa surow? blache. Tylko szybko, s3ychaa syreny, za chwile bedzie tu policja.
Zap3aa i pomy?limy.

Przeciwnicy s? sprytniejsi ni? kiedykolwiek wcze?niej. Stró?e prawa równie? nie tak 3atwo sie poddaj?. Oczywi?cie odpowiednia persfazja za3atwi sprawe. Nie wszyscy policjanci s? przyodziani w mundury. Po mie?cie je?d?? tajniacy, tak?e lepiej kilka razy sie rozejrzea przed kradzie?? upatrzonej bryki. Je?eli ju? zostaniemy wykryci musimy jak najszybciej zmienia ubranie a dla pewno?ci lakier samochodu. Lepiej nie wyci?gaa broni na ulicy gdzie i tak nie jest bezpiecznie. Nie ka?dy potrafi prowadzia samochód, efekty widaa na niektórych latarniach.
Zimno, nie Joe?

Akcja gry toczya sie bedzie w ci?gu ca3ego roku. Zaobserwujemy zmiany pogody, odczujemy to na w3asnej skórze. Zim? bedzie trzeba wrzucia co? grubszego na siebie. Odpowiednie obuwie równie? sie przyda je?eli nie chcemy wyl?dowaa twarz? w ?niegu. Mo?na tez spróbowaa dostaa sie do celu samochodem, jednak jazda bedzie trudniejsza. Wcze?niej lepiej uzupe3nia braki w baku. Podró? umilia mo?na s3uchaj?c radia, a w nim kawa3ków specjalnie nagranych pod gre.
Esencja
Gra obs3ugiwaa bedzie Dx10.
Mimika twarzy postaci w grze bedzie zaskakuj?co dok3adna - odpowiadaa za ni? bed? 32 miesnie twarzy.
Nie bedzie trybu multiplayer.
Zadania bed? poprzedzane filmami (engine gry)
Postaa bedzie mog3a sie ubraa, naje?a, kupia samochód, dom w którym bedzie mog3a przechowywaa bro, wykorzystywaa otoczenie podczas walki, przeskakiwaa przez p3ot i wiele wiecej.
Pojazdy - bedzie ich 50, ka?dy perfekcyjnie dopracowany, z dok3adnym modelem zniszczen.
Fabu3a bedzie sie ró?ni3a od tej jaka by3a w cze?ci pierwszej. Bed? nawi?zania do '1'.
Bohaterem bedzie Vito Scaletti
Samochody bedzie mo?na kra?a na wiele sposobów. Nie wszystkie bed? subtelne.
Miasto bedzie ?y3o w3asnym ?yciem. NPC bed? je?a, spaa, palia papierosy, pracowaa, kloszardzi bed? przeszukiwaa ?mietniki
Czytaj?c gazete bedzie mo?na dowiedziea sie o najnowszych wydarzeniach
16km kwadratowych terenu jest otwarte do eksploracji od pocz?tku rozgrywki
W restauracjach bedzie mo?na odnowia sobie ?ycie kupuj?c co? do wypicia/zjedzenia
Skradzione samochody mog? bya ulepszane w Empire Automobile Shop, silniki oraz wnetrza mog? bya wymieniane, karoserie przemalowywane
Mapa miasta bedzie do3?czona, tak jak by3o w '1'
Si3ownie umo?liwiaj? rozwój postaci, uzyskanie nowych combo i ciosów
Baga?nik mo?na bedzie otwieraa i przechowywaa w nim ró?ne rzeczy
Rejestracja kupionego samochodu mo?e bya modyfikowana
W grze dostepne bed? motocykle z tamtych czasów
Czeka na nas ponad 2h cutscenek
Istniej? trzy rodziny mafijne w Empire City
Przygody zostan? podzielone na trzy akty
Dostepne bed? dwa tryby interakcji: normalny i agresywny
Bedzie kilka zakonczen
Sequel oparty jest na 700 stronach opowiadania w przeciwienstwie do 400 stron cze?ci pierwszej


?ród3o : Mafia2.com.pl

Oba trailery znajdziecie tutaj www.mafia2game.com !

Gra zostanie wydana na x'a (179z3) pc (149z3) i ps3 (179z3).

Du?o informacji znajdziecie w niedawnym CDA, skany s? tutaj :


http://mafia2.com.pl/forum/viewthread.php?thread_id=8


Co my?licie ?

Mnie troche martwi premiera gry (Jesien 2009), my?lalem ?e gra bedzie w po3owie b?dz pod koniec 2010 roku a jest inaczej, premiera w tym roku. No có?, mam nadzieje ?e mimo to dopracuj? gre.


Czekam z niecierpliwo?ci?, bedzie to na pewno jaki? prze3om
Dynamicznie zmieniaj?ce sie pory roku, elementy rpg ?ci?gniete z GTA:SA, po prostu miodzo. Martwi? mnie wymagania, ale gorszego crapu na PC od GTA IV nie widzia3em.. Mo?e Mafia 2 bedzie lepiej dzia3aa. Szkoda w sume 50 pojazdów, to troche ma3o, mimo dopracowan. A prze3omem bedzie, je?li twórcy spe3ni? te wszystkie rzeczy w tej zapowiedzi.
Nie tak jak R*, zapowiada3o ten sam baga?nik, co w Mafii, a baga?nik jest u?ywany w jednej misji, polegaj?cej na odwiezieniu zw3ok do pewnego doktora.
No raczej po GTA IV gorszej gry na PC wyj?a nie mo?e. Mafia II, bedzie prze3omem to jest pewne na 100%, miejmy nadzieje, ?e nikt sie na tej grze nie zawiedzie.
Je?li gra bedzie odpowiednio zoptymalizowana, to mi pójdzie - je?li nie to nie ma szans. Grafika (KlIk ) przebija chyba Crysis'a i IV razem wzietych.


"Jedynka" jest dowodem na to, ?e Mafia 2 bedzie bardzo dobr? gr?. Moim zdaniem najwa?niejszym atutem pierwszej cze?ci by3 klimat (raczej nie ma gry która by dorównywa3a) i mam nadzieje, ?e w nastepnej cze?ci bedzie jeszcze lepiej.

A co do Mafi (1) Pamietacie wy?cig formu3? ? Za chiny nie mog3em tego przej?a musia3em od kumpla save po?yczya. Gdy wgra3em po raz 2 gre po jakim? d3ugim okresie czasu przeszed3em t? misje za pierwszym razem :P W GTA (3, VC, SA) mia3em pare ulubionych misji, a w Mafii prawie wszystkie.
Czesi umiej? zrobia dobre gry (Mafia,Vietcong). Szkoda te? ?e nie bedzie multiplayera ( ale pewnie jaki? maniak zrob), zawsze fajnie by sie gra3o z kumplami. 50 pojazdów to troche ma3o ale po?yjemy zobaczymy

Przeszed3em ca3? 1 cze?a i nie moge sie doczekaa 2 ;d
Ja to przeszed3em chyba 3 razy, jak kto? ma k3opot z misj? to prosze do mnie.

A i co? dla dociekliwych : Mafia MultiPlayer http://pl.youtube.com/watch?v=w3Bu24pSEJI

Grafika (KlIk ) przebija chyba Crysis'a i IV razem wzietych.

Odbicia od powierzchni s? dobre, nie za du?e nie za ma3e. Widaa antyaliasing, ale chodnik ( a raczej tekstura ) jest wed3ug mnie kiepskiej jako?ci od reszty. Cienie wygl?daj? na takie ostre jak w NFS Undercover. ( ale i tak o niebo lepiej ) Mafia 2 na pewno ma ?wietn? grafike, bo tekstury s? bardzo szczegó3owe, ale efekty, mog3y by bya lepsze na tym screenie. ( rozmazanie obrazu )

Bardziej mnie martwi, moc procesora i pamiea, miasto ma bya wielkie i w dodatku maj? sie zmieniaa pory roku, przy tym opady ?niegu i gradu + ludzie, auta oraz reszta pomniejszych bubli, na pewno sporo zabierze.

GTA IV grafik? pobije, bo GTA na PC jest lepszej jako?ci grafika, ale nie ma AA oraz tekstury na budynkach s? bardzo kiepskie. ( np. pseudo-sklepy, z których ledwo dostrze?esz zdjecie jakiego? butiku z ciuchami, kompletna ?enada )

Zastanawia mnie jak bedzie wygl?da3a woda, poniewa? ta w GTA 4 jest tak zrobiona, ?e nie masz przeczucia jak nisko jeste? nad jej powierzchni? lec?c helikopterem.
Pamietam w Mafii te jebane wy?cigi jak nie mog3em przejsc xd
Te samochody nie by3y wcale przyczepne i co zakret wpada3o sie w po?lizg;/ W 1 misji zawsze robie tak : nie uciekam przed nimi tylko cofam samochód ustawiam sie bokiem do kierowcy ( tak aby dwaj moi kompani mieli dobr? linie do strza3u) i go zabijam. Potem spokojnie jade do celu

» Dwaj g3ówni bohaterowie bed? mieli kompletnie inne charaktery; bedziemy mogli zagraa tylko Vitem lecz Joe te? bedzie gra3 wa?n? role w fabule
» Nie bedzie powi?zan do pierwszej cze?ci; nie trzeba bedzie znaa Mafii "jeden", aby zagraa w sequela
» Bardzo dok3adne zniszczenia pojazdów (nawet lepsze ni? w Burnout Paradise)
» W grze ujrzymy trzy Rodziny
» W sumie przerywników filmowych jest 2 godziny
» Mo?na u?ya taksówki, aby przejechaa sie po mie?cie
» Mo?na kupowaa jedzenie
» NPC bed? palia, czytaa gazety, czekaa na autobusy, itp.
» W niektórych miejscach w grze gracz bedzie zmuszony do podjecia decyzji, która mo?e odbia sie potem na dalszej fabule
» Gra bedzie mia3a ró?ne zakonczenia
» Policja bedzie ?ciga3a nie tylko nas, ale tak?e innych "kryminalistów"
» Gracz bedzie mia3 mo?liwo?a kupna domów
» Nie bedzie HUDa (?adnych wska1ników na ekranie, itp.)


?ród3o www.mafiatown.gram.pl

Burnout


» Gracz bedzie mia3 mo?liwo?a kupna domów

Tak jak w Vice-city, mo?e bedzie mo?na robia w nich misje ;d
Oby by3o wiecej smaczków, ni? kupno domów i tunning, bo wyjdzie co? ala GTA IV, czyli nuda po przej?ciu gry, a brak multi tylko nas dobije.

Mo?e bya ta gierka zajebista
No równie? do HUDU nic nie mam, w Mafii 1 by3 fajny. A ciekawe czy bedzie licznik jak w jedynce, mam nadzieje ?e tak...
W jedynce mnie wkurwia3o to "GPS", w durnym miejscu i nic nie by3o widaa. Równie? pasek z hp by3 1le umieszczony tzn. ma3o widoczny. Ale to stara gra, kiedy ka?dy gra3 na 600x 400.
Nawet jak wyjdzie to nie bedzie tego klimatu z jedynki pod wzgledem fabularnym raczej konytnacji pierwszej cze?ci nie bedzie wiekszo?a umar3a ....

» Nie bedzie powi?zan do pierwszej cze?ci; nie trzeba bedzie znaa Mafii "jeden", aby zagraa w sequela

Wystarczy przeczytaa
Jesli nic nie zjebi? - murowany hit.
Aczkolwiek z drugiej strony ta cze?a ma z góry przegwizdane ze wzgledu na jedynke. Bedzie na pewno porównywana do niej w ?rodowisku graczy, a jak wiadomo klimat, fabu3a i grywalno?c w Mafii I by3y na bardzo wysokim poziomie (nawet najwy?szym). Je?li jednak i tym razem twórcy stworz? podobne, albo i lepsze warunki gry, to Mafia II predzej czy pó1niej dostanie komputerowego Nobela.
Gra zapowiada sie ca3kiem dobrze (ojciec chrzestny 2 jest moim zdaniem przereklamowany) natomiast mafia 2 jest moim zdaniem jedn? z najbardziej oczekiwanych gier

Mo?e bya ta gierka zajebista

o_0
Jesli dobrze kojaze ta gierke to nie moge o niej za duzo powiedziec, poniewaz na poczatku gry nie moglem wysiasc z auta i tak skonczyla sie moja kariera w mafii Albo mafia albo ojciec chrzestny juz nie pamietam
Pokazano pierwszy gameplay, niestety w moich oczach wypad3 bardzo s3abo. To pierwszy filmik na którym sie zawiod3em.


http://www.youtube.com/watch?v=tvQ2UlEXkfk&eurl=http%3A%2F%2Fmafiatown%2Egram%2Epl%2Fnews%2Ephp&feature=player_embedded

Jedyne co mi sie podoba to modele niektórych postaci. Chowanie sie za ró?nymi rzeczami bardzo podobne do Gta4, jazda samochodem jakby z GF2. A brak paska ?ycia i ten czerwony ekran jak w Call of duty który po 2 sekundach znika i ju? mamy pe3ne zdrowie, niepodoba mi sie to. Gra wygl?da na bardzo prost?...
Bardzo sie zawiod3em, spodziewa3em sie czego? nowego, innego i lepszego ni? Gta czy Saints Row...

Zobaczymy, maj? jeszcze 6miesiecy do premiery, du?o rzeczy pewnie jeszcze naprawi?...
To strzelanie wygl?da kiczowato, ale model jazdy mi akurat dobrze wygl?da. I zgodze sie z tob?, ostatnio jest dziwna moda na brak paska ?ycia. Najgorsze co mo?e bya to brak jakichkolwiek wska1ników na ekranie. Gry komputerowe i konsolowe by3y kiedy? dobr? rozrywk?...
Przecie? mogli wy3?czya HUD ._.
Jedynki i tak nie przebije
Mafia 2 jest troche podobna do Mafi 1. Ale nawet moze bya 3adna gierka.

ale model jazdy mi akurat dobrze wygl?da.

Eh, mi nie bardzo, jakie? takie sztuczne.

# na pocz?tku naszej kariery przyjdzie nam pracowaa dla Henrego Tomasino i to w3a?nie on wprowadzi nas g3ebiej w ?wiat mafii
# gra podzielona zosta3a na trzy akty, ka?dy akt natomiast sk3adaa sie bedzie z 18 misji
# dostepnych bedzie ponad 60 modeli samochodów z realistycznym modelem zniszczen, które mo?nabedzie nabya w salonach
# samochody bedzie mo?na mya, naprawiaa, tankowaa, zmieniaa tablice
# dostepne bed? dwa tryby sztucznej inteligencji (AI) - zwyczajny oraz brutalny
# gra oferowaa bedzie ponad 2h cutscenek
# oprócz rozwi?zywania g3ównej fabu3y gracz bedzie móg3 wype3niaa misje poboczne
# wystepowanie w grze psów jest potwierdzone
# Empire City podzielone bedzie na 20 dzielnic znane nam obecnie dzielnice to: Southport, Oysterbay, Millville, Chinatown, Little Italy, Hunters, Greenfield, Kingston, Riverside, Sand Island
# po mie?cie bedzie mo?na przemieszczaa sie w taksówkach albo np w metrze
# mo?na bedzie uwolnia sie spod reki aparatu w3adzy przekazuj?c 3apówki policji
# udostepniony bedzie system "ostrza3u na o?lep"
# wrógów eliminowaa bedzie mo?na np butelk? czy krzes3em
# interfejs u?ytkownika bedzie ukryty czyli nie zobaczymy wska1ników ?ycia, amunicji
# radio poinformuje nas o aktualnych wydarzeniach w EC
- W przeciwienstwie do innych gier oferuj?cych otwarty ?wiat, przechodnie w Mafii 2 potrafi? my?lea. Jeden mózg odpowiada za zachowania indywidualne, drugi za grupowe, a zachowanie przechodniów odpowiada wypadkowa instrukcji obu tych inteligencji. Tak wiec np. mamy cia3o le??ce w parku. W okolicy mo?e bya dowolna ilo?a przechodniów, ale to kolektywny mózg zdefiniuje który podejdzie bli?ej by zbadaa sprawe. Inni otrzymaj? inne zadania, jak panikowanie, albo gapienie sie. Je?eli natomiast znajdzie sie w okolicy policjant, mózg zbiorowy odwo3a sie do jego autorytetu, mo?ne on zareagowaa, podejmuj?c ?ledztwo.

- Inny przypadek - walczysz z czterema czy piecioma gangsterami w parku. Mozg zbiorowy pozwoli im wspó3pracowaa, wybieraa dogodne pozycje, krya sie, lub nawet zachodzia Cie z boków. Je?eli jeden z nich znajdzie sie w jednostkowym niebezpieczenstwie, jego osobista inteligencja we1mie góre nad kolektywn? , i zacznie on dbaa o swój interes - np. maj?c ma3o ?ycia, zacznie uciekaa. Ma to tak?e znaczenie w walce wrecz - walcz?c z 3 lud1mi na raz, bezpo?rednio zmagaa sie bedziesz z jednym, podczas gdy dwóch innych bedzie go zagrzewaa do walki.

- Policja nie bedzie rzucaa wszystkich dostepnych ?rodków w po?cig za tob?, je?li przekroczysz limit o 1 mile na godzine, za co krytykowano Mafie I. Nie oznacza to jednak ?e nie bed? wcale reagowaa na takie wystepki - tu znaczenie bed? mia3y 3apówki. Pocz?tkowo bedziesz w stanie jedynie przekupia krawe?nika aby unikn?a mandatu, gdy jednak zyskasz pozycje, bedziesz móg3 pozwolia sobie na telefon z najbli?szej budki telefonicznej do komisariatu policji i ??danie odwo3ania ob3awy na Ciebie.

- Miasto zmienia sie na wiele sposobów. Nie tylko zabudowa bedzie sie rozwijaa z up3ywem czasu, ale mo?esz tak?e obserwowaa te zmiany dok3adnie w czasie rzeczywistym.Otoczenie niszczy sie w doskona3y sposób - obserwowali?my, jak podczas strzelaniny w barze drewno rozszczepia sie dok3adnie tam, gdzie zosta3o trafione. Jest to co? , co bedzie cechowaa zapewne wszystkie obiekty. Materia3y palne zajm? sie ogniem gdy rzucisz w nie koktajlem Mo3otowa, ?ar po?aru mo?e spowodowaa wybuch opon w okolicy. Je?eli uwielbia3e? demolowaa budki telefoniczne w Mafii I, teraz ca3e miasto stanie sie twym placem zabaw.

- Aby pozbya sie najg3upszego elementu gier ze ?wiatami otwartymi, 2K Czech opracowa3 tony twarzy dla przechodniów. Istnieje (dotychczas) 250 twarzy dla NPC nie pe3ni?cych g3ównych ról w grze, ka?da zaprojektowana w indywidualny sposób. Mafia z 2002 ustawi3a poprzeczke odno?nie sposobu modelowania tych twarzy, a z urywków które widzieli?my, mo?na s?dzia ze Mafia II poprawi ten poziom.

- Dialogi zosta3y nagrane wspólnie przez uznanych aktorów z Los Angeles. Pomog3o to zlikwidowaa typow? nieporadno?a rozmówek w grach, gdzie ka?d? kwestie nagrywano osobno, zgrywaj?c intonacje g3osu obu postaci. Mimo tego, aktorzy wzywani byli na dublowanie nagran, dla osi?gniecia pe3nego efektu.

- Tworzenie silnika Illusion zabra3o 3 lata producentom z 2KCzech. Jest to jedna z przyczyn , dla których musieli?my tak d3ugo czekaa na Mafie II - nie istnia3a technologia jaka by3a im potrzebna do realizacji ich planów, i musieli j? sobie stworzya.

- Opady ?niegu lub deszczu, jakie pojawia sie w grze, bed? mia3y wp3yw na zachowanie sie samochodu na drodze. Z pewno?ci? bed? sie one lepiej prowadzia ni? podskakuj?ce pude3ka z lat 1930-tych, ale to niewiele pomo?e przy ?liskiej nawierzchni. W grze bedzie ok. 50 samochodów, opartych o prawdziwe modele, ale nie na licencji producentów.

- W grze nie bedzie ekranów 3adowania dzieki silnikowi Illiusion. Ca3e miasto zdo3a sie zbuforowaa w tle, oferuj?c p3ynn? rozgrywke. Nawet misje bed? sie 3adowaa w sposób niezauwa?alny dla gracza - ma to umo?liwiaa jak najlepszy odbiór "kinowy" nowej gry. W tym samym celu HUD , oraz zaimplementowana tym razem prawdziwa mini-mapa bed? mog3y bya wy3?czone.

- Poczyniono ustepstwa na rzecz wspó3czesnego gracza- s? to samoregeneruj?ce sie zdrowie , oraz wprowadzenie poziomów trudno?ci do wyboru.

- Nie ma w planach jakiejkolwiek formy multiplayera. Producenci s? skupieni obsesyjnie na trybie dla 1 gracza i doprowadzenie go do standardów, jakich sobie wymarzyli, zabiera tyle czasu, ?e jakikolwiek multiplayer wygl?da3by na niedorobiony przy singleplayerze.

A kolejny gameplay ju? dzisiaj o 18.30.

A tu co? dla tych który grali w jedynke!



http://i43.tinypic.com/w9w748.jpg

http://i40.tinypic.com/x5rq5t.jpg

No có?, mia3 bya nowy gameplay a jest pokazany stary + pare nowych rzeczy w lepszej jako?ci...


http://www.gametrailers.com/player/48371.html

http://www.gametrailers.com/player/48369.html

http://www.gametrailers.com/player/48367.html

A gra kto? w Quantum of Solace?
Tutaj macie ekskluzywny gameplay
http://what2play.tv/?mod=index&con=etv&act=details&id=8847&txt=mafia-ii-ekskluzywny-gameplay-exclusive
Co do Quantum of Solace gra3em, ale tylko w demko i s?dze, ?e jest zajebista Gdy kto? ogl?da3 Casino Royale i w3a?nie Quantum of Solace to na pewno ta gra bardzo mu sie spodoba.
Tak jak ka?de miasto, Empire Bay zmienia si? z biegiem lat. Zmiany dotycz? równie? poszczególnych bohaterów zale?nie od stopnia kariery na którym si? znajduj?. Dzisiaj zajrzymy do apartamentu Jeogo z Martinem Zavrelem i zobaczymy jak zmienia si? on w miar? rozwoju fabu?y.

Lata 40



Pierwszy screen ukazuje mieszkanie Joego na pocz?tku jego kariery. Wojna w Europie dobiega ko?ca. Lata 40 w USA to czas ucisku i jest to odzwierciedlone w kolorach dekoracji i meblach u?ytych przez akip? artystów. Ze screena wywnioskowa? mo?esz jak wielk? uwag? po?wi?cali nawet najmniejszym detalom. S? dumni z siebie z tworzenia dok?adnych i wiarygodnych pomieszcze? sprawiaj?cych wra?enie jakby kto? w nich rzeczywi?cie mieszka? i z nich korzysta?. Je?eli przyjrzysz si? dok?adniej, na ?ó?ku dostrze?esz stanik. Ka?dy bohater ma swój indywidualny styl i ujrzysz to w ich mieszkaniach.

Wczesne lata 50



Poprzez wkroczenie w lata 50 wszystko stawa?o si? bardziej interesuj?ce. Ludzie zacz?li si? uzewn?trznia?. Joemu zacz??o si? powodzi? i to pozwoli?o mu na kupno dro?szego wyposa?enia. Telewizor i dywan to dobry przyk?ad. Po raz kolejny ka?dy detal na screenie ma swoj? w?asn? histori?: mo?esz zobaczy? pieni?dze, bronie, piwa na stoliku, kij basebolowy obok kominka, rozci?gni?t? na ?ó?ku kobiet?... Mo?na si? wiele nauczy? o w?a?cicielu mieszkania ze screena.

Lata 50



Na tym etapie gry Joe jest ustawiony. Sta? si? gangsterem i zdoby? pieni?dze na spe?nienie swoich marze?. Dostrzec to mo??sz dzi?ki posesji, której sta? si? w?a?cicielem i sposobie wyposa?enia swojego mieszkania. Wnioskuj?c z wystroju mieszkania, Joe ma bardzo oryginalny styl.

Źród?o http://mafia2.com.pl/news.php

Tu macie jeszcze nowy filmik - http://tvgry.pl/?ID=498
27 sierpień, końcówka wakacji to oficjalna premiera tego tytułu.
Puśno, toż Crysis 2 powinien być wcześniej
A GTA8 będzie jeszcze później.
Co ma wspólnego Crysis z Mafią?
O Mafii II wiadomo już chyba od paru lat, Crysis 2 niedawno został zapowiedziany. Jeżeli już tak długo nad tym pracują i do tego przedłużają premierę (bo chyba z początku była mowa o marcu 2010?) to miejmy nadzieję, że będzie to coś dobrego - bardzo dobrego
jaram sie!
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/wa...feature=related
http://www.youtube.com/wa...feature=related
Mapa miasta w Mafii 2



Po tej fotce można stwierdzić że miasto jest raczej małe, będzie coś typu mini wsi, doki - prawdopodobnie będziemy mogli poruszać się łodziami. Nie przypomina wam ten większy obszar pewnego miasta w GTA SA ;d?
No tak, poniekąd można się doszukać podobieństwa pod mapę san andreas.
Twórcy zapowiadali że miasto, jeśli chodzi o wielkość, będzie to 70-75 % Liberty City z GTA4.
Jednak z tej mapy to na oko będzie to chyba ze 25, jak nie mniej.

100 dni do premiery.
Szkoda, że nie ma terenów poza miastem. Nie będzie spektakularnych ucieczek.
Producent gry zapowiedział, że demo na PS3, XBOX 360 i PC będzie dostępne w sierpniu przed oficjalną premierą. Jednocześnie twórcy zapraszają na targi E3, gdzie będzie demonstrowana zupełnie nowa misja. Druga informacja to taka, że 13 sierpnia ukaże się książka w której dowiemy się o całej fabule, tajemnicach gry i wiele więcej. Zostanie napisana przez firmę BradyGames znanej między innymi z poradnika do GTA IV. Będzie on dostępny wyłącznie na konsole PS3 i XBOX.

W sieci pojawił się nowy trailer Mafii II

http://www.youtube.com/wa...player_embedded
Demo Mafia II

http://www.gamersyde.com/...o-16102_en.html
Demo demem a wymagań nie ma. Widocznie optymalizacja jest jeszcze na marnym poziomie.
Gdzieś czytałem że gra aktualnie na PS3 ma 20-25 fps.
No koleś widział na targach E3 jak grali na ps3 i było ze 25-30 klatek.
No ładne wymagania ma.

Minimalne wymagania sprzętowe:
System Operacyjny: Microsoft Windows XP (SP2 bądź nowszy) / Windows Vista / Windows 7
Procesor: Pentium D 3Ghz or AMD Athlon 64 X2 3600+ (Dual core) albo szybszy.
RAM: 1.5 GB
Karta graficzna: nVidia GeForce 8600 / ATI HD2600 Pro albo lepsza.
Pojemność na dysku: 8 GB
Karta dźwiękowa: 100% DirectX 9.0c kompatybilny z kartą dźwiękową.
Sterowanie: Klawiatura + mysz, lub gamepad kompatybilny z Windowsem.

Zalecane wymagania sprzętowe:
System Operacyjny: Microsoft Windows XP (SP2 bądź nowszy) / Windows Vista / Windows 7
Procesor: 2.4 GHz Quad Core procesor
RAM: 2 GB
Karta Graficzna: nVidia GeForce 9800 GTX / ATI Radeon HD 3870 albo lepsza
Pojemność na dysku: 10 GB
Karta dźwiękowa: 100% DirectX 9.0c kompatybilny z kartą dźwiękową.
Kontrolery: Klawiatura + mysz, lub gamepad kompatybilny z Windowsem.

Technologia PHSYX/APEX wymagania sprzętowe:
System operacyjny: Microsoft Windows XP (SP2 bądź nowszy) / Windows Vista / Windows 7
Minimalny Procesor: 2.4 GHz Quad Core procesor
Zalecany Procesor: 2.66 GHz Core i7-920
RAM: 2 GB
Karta graficzna i wydajność: APEX średnie ustawienia
Minimalna karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 260 (albo lepsza) do grafiki i dedykowana NVIDIA 9800GTX (albo lepsza) dla technologii PhysX
Zalecana karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 470 (albo lepsza)

Karta graficzna i wydajność: APEX wysokie ustawienia
Minimalna karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 470 (albo lepsza) i dedykowana NVIDIA 9800GTX (albo lepsza) dla technologii PhysX
Zalecana karta graficzna: NVIDIA GeForce GTX 480 do grafiki i dedykowana NVIDIA GTX 285 (lub lepsza) dla technologii PhysX NVIDIA GPU sterowniki: 197.13 lub nowsze.
NVIDIA PhysX sterowniki: 10.04.02_9.10.0522. Wliczone w cenę i instalowane automatycznie z gry.


Oficjalne wymagania.
Wymagania w sam raz.
Zapomnieli dodać, że optymalizacja będzie podobna do GTA IV

Zapomnieli dodać, że optymalizacja będzie podobna do GTA IV

A to w takim razie kieruje do twórców Mafii soczystego fakersa.
Data premiery dema Mafii 2
Pójdzie mi na średnich, już nie moge się doczekać
ja mam iksa wiec nie martwie sie o wymagania
Maciek n000000000000b jak chooooooooooooooooooj!
mi na full pojdzie zapewne
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • degrassi.opx.pl