alexisend
Codemasters Software ( producent )
Codemasters Software ( wydawca )
Codemasters Software ( dystrybutor PL )
wy?cigi ( samochodowe )
grudzie? 2009 ( ?wiatowa data premiery )
grudzie? 2009 ( data wydania w Polsce )
grudzie? 2009 ( data premiery w USA ) (NTSC)
Platformy: PC, Xbox360, PS 3, PSP, N0S, WII
tryb gry: single / multiplayer no?nik: 1 DVD
tryb multiplayer: LAN / Internet liczba graczy: 1-16
wymagania wiekowe: 12+
Wy?cigi samochodowe autorstwa brytyjskiej firmy Codemasters. Gra umo?liwia nam wzi?cie udzia?u w szeregu dynamicznych zawodów off-roadowych.
Colin McRae: DiRT 2, b?d?ce kontynuacj? bardzo udanej produkcji wy?cigowej autorstwa brytyjskiej firmy Codemasters, umo?liwia nam wzi?cie udzia?u w szeregu dynamicznych zawodów off-roadowych. W porównaniu do pierwszego DiRT-a autorzy zdecydowali si? po?o?y? jeszcze wi?kszy nacisk na kwesti? wy?cigów po bezdro?ach, dzi?ki czemu gra wyró?nia si? bardzo m?odzie?owym, ekstremalnym klimatem, przy jednoczesnym zachowaniu klasy poprzedniczek.
W nowym DiRT zastosowana zosta?a rozbudowana opcja rozgrywki dla pojedynczego gracza, w sposób wyj?tkowy ukazuj?ca nam prawdziwego ducha wy?cigów off-roadowych. Zosta?a ona przygotowana na wzór tej z GRID-a, poprzedniej produkcji wy?cigowej autorstwa Codemasters. Gracz podró?uje po ca?ym ?wiecie, uczestniczy w wy?cigach i wygrywaj?c je buduje swoj? reputacj?. Osi?gni?cie wysokiego poziomu umo?liwia nam nawi?zywanie kole?e?skich relacji z tuzami tego sportu – m.in. Travisem Pastran? oraz Kenem Blockiem. Nowopoznani koledzy zapraszaj? nas na specjalne imprezy i turnieje, w których mo?emy wygra? niezwykle atrakcyjne nagrody.
W DiRT 2 wykorzystany zosta? ?wietny system powtórek, tak cz?sto chwalony w przypadku GRID-a. Usprawnieniom poddana zosta?a m.in. funkcja Flashback, dzi?ki której mo?emy cofn?? si? w czasie i pu?ci? w niepami?? powa?niejsze b??dy, uniemo?liwiaj?ce odnoszenie zwyci?stw w wy?cigach. W grze zastosowanie znalaz? ponadto zupe?nie nowy tryb rozgrywki sieciowej, zdecydowanie lepszy od tego, który zosta? u?yty w przypadku pierwszego DiRT. Gracz mo?e wzi?? udzia? we wszystkich klasach wy?cigów oraz budowa? swoj? pozycje poprzez zdobywanie nagród i pi?cie si? po drabince najlepszych rajdowców. Aktualizacji poddana zosta?a tak?e sama mechanika rozgrywki.
Zawody przeprowadzane s? w kilkudziesi?ciu przygotowanych do tego lokacjach. W?ród tras udost?pnionych przez twórców znalaz? si? m.in. tor umieszczony w pobli?u elektrowni Battersea, os?awionej przez zespó? Pink Floyd, dzi?ki ok?adce p?yty Animals.
DiRT 2 powsta? w oparciu o autorski silnik firmy Codemasters – EGO, wykorzystanym ju? przy okazji pierwszego DiRT-a i GRID-a. Od czasu ich premiery zosta? jednak w sporym stopniu unowocze?niony. Poprawie uleg? m.in. sposób modelowania otoczenia, cieniowanie, a tak?e gra ?wiate?. Programi?ci popracowali tak?e nad uzyskaniem mo?liwo?ci implementacji tekstur o jeszcze wy?szej rozdzielczo?ci przy jednoczesnym zachowaniu.
¬ród?o gry-online.pl
Ma?e zmiany w porównaniu do 1, ogólnie to nic specjalnego.
Ja to nie dawno zagra?em w dirta dopiero i powiem, ?e je?li chodzi o grafike to na prawd? prezentuje si? ta gierka ca?kiem ca?kiem, a? strach pomy?le? jak to b?dzie z t? 2...ale jednak te nowsze gry to nie to samo co chocia?by colin 2 tam to by? klimat ; d zreszt? to samo si? tyczy nfs'ów...i tak?e wi?kszo?ci innych gier, jak chocia? Medal of Honor ja pierdole pami?tam AA tam to si? wieczorami misje przechodzi?o i a? si? chcia?o gra?
ta to zobacz sobie jak ta gra na ps3 wyglada,wlasnie zmian jest duzo, grafika zajebista, nic tylko grac (oczywiscie na konsoli bo na kompie zawsze jest znaczaca roznica chocby w grafice)
Je?li kto? gra? w GRiDa to grafika jest taka sama, bo to ten sam silnik. Jak dla mnie to rewelacji nie ma, spodziewa?em si? czego? lepszego, jedynka zdecydowanie lepsza.
I tak Colin 2 najlepszy. Nie zapomn? jak z ch?opakami wieczorami bili?my rekordy, np. o flaszk?.
Jak macie oryginalne GTA 4 to wpiszcie cd'keya od gta bo dzia?a on we wszystkich grach Games for Windows Live
mam demo dirta 1 i 2 na xboxa i ogolnie nie podoba mi sie fizyka, w 2 nic jej nie poprawili w stosunku do 1 czesci, w starszych colinach byla duzo lepsza. pod wzgledem grafiki gra wyglada swietnie i fajne jest to ze przeciwnicy robia bledy. nie to co w innych tego typu grach ze jada caly czas jak po sznurku.
bo xbox ssie zainwestuj w ps3
wymagania wiekowe: 12+No to Punisher sobie nie pogra
bo xbox ssie zainwestuj w ps3 co ma wspolnego fizyka jazdy w grze z konsola na ktorej sie gra?? ...
wymagania wiekowe: 12+No to Punisher sobie nie pogra
Specjalnie dla ciebie zobrazuje Ci to.
Ten rok Ci brakuje a w tym okresie jest to bardzo du?o pod wzgl?dem rozwoju intelektualnego.
Ale jeste? szekszi
Ale jeste? szekszi "Chcia?e? zab?ysn??, a nawet nie zaiskrzy?e?."
Te? jeste? z 95r. i nie pierdol jak idiota...
Te? jeste? z 2009r. i nie pierdol jak idiota...
Kurwa, Punisher mam Ci znów da? zakaz pisania?
//edit
dobra ten ckoles co prowokowal dostal 2 warny, upieklo Ci sie
mac, chociazby to, ze cale to sterowanie tym syfnym padem od xboxa ogranicza o 50% frajde z gry, moze to kwestia ustawienia, wprawy i przyzwyczajenie...
tez mi na poczatku nie odpowiadal ten pad, bo wczesniej mialem psx i ps2 ale potem sie przyzwyczailem.
tu masz porownanie padow, i ten od X wypada lepiej
http://grrr.pl/2008/11/23...ox-360-vs-ps-3/
http://www.youtube.com/watch?v=9X6yP-46fsINiezły filmik
Japierdolekurwa SeriouS
uuu lipa 2 miejsce, pewnie ken block cie wyjebal :P
Cheater
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pldegrassi.opx.pl