ďťż

alexisend

Jak oceniacie trzecią edycję RSAH Racing? Co było złe? Co trzeba poprawić? Co nowego dodać? Oczywiście w perspektywie następnej (czwartej edycji).


hm... Mozna zrobic taki skrypt jak w MAD, ze po crashu nastepuje pauza i czekamy na scrashowanego. Potem automatycznie go dodaje w tym samym miejscu

I jakies pomiary czasu w pewnych odcinkach trasy zeby zawodnicy wiedzieli ile traca lub maja przewagi nad innymi.

A i mozna zwiekszyc liczbe uczestnikow zeby bylo ciekawiej
normalne auta dodać bo jakieś banshee czy inne gówno które driftuje zamiast jechać to ludzie...
banshee to bardzo dobre auto. Fajnie sie nim jezdzilo



hm... Mozna zrobic taki skrypt jak w MAD, ze po crashu nastepuje pauza i czekamy na scrashowanego. Potem automatycznie go dodaje w tym samym miejscu
Nie, to akurat bardzo zły pomysł. Nikogo nie crashuje bez powodu. Komuś np. przez cheaterskie mody będzie crashować w jednym miejscu, to co, ma być 5 razy pauzowany wyścig, by on wrócił i dostał kolejnego crasha? Zresztą, jak sobie wyobrażasz, jak ktoś jest w powietrzu i ma być zapamiętana jego pozycja. Toż on po takim wznowieniu nie ma szans wylądować i straci wiele sekund, wkurzy się na ten beznadziejny skrypt (słusznie), naklnie i pójdzie z serwera.


I jakies pomiary czasu w pewnych odcinkach trasy zeby zawodnicy wiedzieli ile traca lub maja przewagi nad innymi.
Jak miałoby to wyglądać dokładniej? Strata/zysk czasu do pierwszego/drugiego gracza, czy mała tabeleczka z sortowaniem wg miejsca i z czasami, odświeżana po każdym zaliczeniu checkpointa? Czy może jeszcze inaczej?
// Albo i to, i to
Komendy na: przywrócenie pojazdu na koła(/flip) i stworzenie nowego pojazdu(/nc) przerobić na komendy z klawiszem, np. /flip - Num 3, a /nc - Num 6. Dodać 6 trasę, ale z samolotem, np. shamal.

@SeriouS: Co checkpoint odświeżanie i strata/przewaga do zawodnika przed sobą i za sobą.
Miejscem może być góra ekranu. Zrobił byś taki sam textdraw, jak z cp, pozycją i czasem.
Myślałem nad tym i prawdopodobnie pojawią się te sugestie w najbliższym czasie, można było przedtem użyć oddzielnego programu do bindowania.
Właśnie Mefi, od tego są bindy :P Jak kiedyś grałem na Adrenaline to miałem sobie bindy na /vr /nc i /flip

/vr
A to co? Naprawa pojazdu (vehicle repair)?
Tak, ale moim zdaniem dobrze, że u nas tego nie ma.
Prościej i mniej zajmie miejsca jak zrobisz 2 funkcje tej tabeli: .
Żebym ja mógł wziąć udział.

I jakies pomiary czasu w pewnych odcinkach trasy zeby zawodnicy wiedzieli ile traca lub maja przewagi nad innymi.

Jest coś w podobnym stylu w modzie, tylko nie mierzy czasu, a ilość checkpointów kto ile przejechał.
Ja bym proponował taki trick że poprostu jak przelatujesz przez checkpoint to bierze najlepszy czas ktory byl w tym checkpoincie i ci pokazuje np -0:01:5

//Ostrzeżenie ostatnie przed warnem. Nie rób z siebie idioty, skoro dobrze wiesz, że identyczny temat był już poruszany.
Tylko, że już ten pomysł jest wspomniany 5 postami.
Proponuję aby w następnej edycji zrobić jeden wyścig taki jak jest w NFS czyli te wyścigi z radarami (kto ma więcej km/h ten wygrywa).
Co ty opowiadasz?
Tylko że ja napisałem jak to zrobić -,- i jak miało by to wyglądać w pełni.

Co ty opowiadasz?

Jakies punkty na mapie gdzie trzeba przejechac jak najszybciej sie da (miec najwieksza predkosc) co sie przeklada na punkty, ktore z kazdego takiego miejsca sie sumuja.

Nie wiem, moze jakies wyscig gdzie zmienia sie pojazd albo go zabiera i trzeba na piechote zapieprzac?

Moze jakies premie za przejazd np od 14 do 15 checkpointa w jakims czasie naprawia auto.

Albo wyscig z poustawianymi przeszkodami np. beczkami wybuchowymi, pustymi autami lub z garstka nagranych botow, ktore by robily za ruchoma blokade.

Pewnie i tak Serek zrobi jakies nowe textdrawy lub poprawi jakis bug ze spawnowaniem czegos, wiec nie wiem.
Ja myślałem o czymś takim tylko nasuwa sie pare problemów ale otuż do żeczy, W sampie mamy grawitacie no i mozna by było zrobić tak że np jak mamy lotnisko w SF to, zrobić droge nad wodą dogóry nogami, od pasa startowego do LV lądu.. i postawić checkpoint na końcu pasa i osoba która w niego wjedzie uruchamia przeciwną grawitacie przy okazi postawi sie rampe aby można było obrócić se car o 180 stopni :P na końcu tej drogi dogóry nogami będzie stał drógi checkpoint który wyłącza grawitacie ^^. Teoretycznie kto pierwszy ten wygrał bo reszta spada do wody chyba że ci co spadli do wody byli by teleportowani na brzeg..

Co wy na to miałem to dodać do swojej mapy ^^ i tak dodam, ale pomyślałem sobie że trzeba sie dzielić pomysłami.
http://allegro.pl/item103...skiego_pwn.html

FFS DIE BIATCH
Nie można ustawiać grawitacji dla każdego klienta z osobna, jedynie plug-inem, ale tym się nie będę bawić
Wiem o tym dlatego można by było zrobić tak że po minięciu tego checkpointa który przywraca dawną grawitacie, tych co nie przejechali teleportuje..
serious, napraw te spawny na turismo, bo to krew zalewa.


  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • degrassi.opx.pl