alexisend
Witam jak już kiedyś pytałem jest mi potrzebny jakiś schemat , rysunek ,zdjęcie układu kierowniczego nawet kilka próbuje wybrać najlepszą opcję , więc znowu proszę o zdjęcia schematy wymiary , NARCYz ty masz tam kilka wózków może byś coś podesłał
Kombinuje juz nad tym od dłuższego czasu no i święty czas go skończyć bo sezon tuż tuż
Wiesz Linner ja tego nie potrafie przerzucić tutaj. Najprostsza sprawa jest znaleźć odpowiednio rozwalonego malucha i tam możesz sobie mierzyć , warzyć itd. Ja posiadam wózków 4 + goła rama ale tylko jeda czterokółke i to w dodatku ważącą 320kg. (druga będzie w sezonie dopiero) i to w dodatku ważącą 320kg. Problem w tym że tam przekładnia kierownicza nie jest odkryta więc nawet zdjęć nie moge CI zrobić. Musisz zapytac kogoś kto startuje na stałe na 4 kołach bo ja robie to od niedawna , w zasadzie to jeszcze na zawodach nigdy tego nie robiłem. Używam raczej 3-kółki do zawodów bo jest lżejsza i zwrotniejsza i przede wszystkim sporo tańsza. Nadszedł czas żeby się zaopatrzyć w wózek 4 kołowy ale chyba nie będe kombinował i zamówie ten z rowerlandu. A powiedz poszukujesz 4-kółki takiej na zawody czy ciężkiego sprzętu do trenowania siły?
Mam już prawie gotowy , raczej lekki 40kg , jeszcze tylko poskładać i do jazdy tyle że chce zrobić w miare jak najlepszy układ kierowniczy -(który niestety mnie strasznie męczy ) ale myśle że w przyszły weekend zrobie mu premierę i wrzuce tu pare fotek , wersja coś pomiedzy Irkiem Miskowcem a Andrzejem Świstem
No to czekam z niecierpliwością
uklad kierowniczy do 4 kulki jest bardzo prostyu doda niedlugo zdiecia IREK M.
[ Dodano: 2006-08-29, 11:24 ]
Musherrabka zapraszamy do przedstawienia się
tutaj
muszerrabka to ja prosze na email najlepiej z wymiarami i kątami , mi też się wydawało proste , niby zrobiłem ale niesatysfacjonuje mnie to , pozdrawiam i z góry dziękuje
A czemu na email... szerokim rzeszom się nie przyda myślisz?
wera sorki ale mi sie niechce wszystko omnie jest na stronce
www.samoyed2006.republika.pl pozdrawiam
No to jak towarzystwo z rabki - dostanę te zdjęcia czy nie ? niech tam no Irek cyknie pare fotek
wyslalem ci ale jak nie dostales to padaj majla to ci wysle
[ Dodano: 2006-08-31, 10:12 ]
No i oto chodziło , a email. wjezusek@op.pl , z góry dzięki
ps kat to 30stopni wszedzie
no i już wiem co było nie tak , co prawda szczegół ale .....
linner jak skonczysz wózek to prosze o fotki
Jak sie taka czterokółka skręca? jaki to ma promień skrętu, bo tak patrze na to i mam watpliwości.
A swoja droga, graba za ambicje
Pierwsze fotki będą w weekend , bo jeszcze wszystkie cześci nie doszły ale dam pare zdjęć z tego co już mam 85% całego wózka reszta to już tylko szlify
Rawenga , skręt może troszke większy niż przy trójce ale większe możliwości przy trenningu no i większe bezbieczeństwo .
A co do ambicji , najgorszy pierwszy raz , a póżniej już leci
LINNER - tylko porób troche zbliżeń detali
Linner, wierze wierze.. to nic, czekam na zdjecia w takim razie
revenga ta 4 kolka skreca za pomoca kierownicy a promien skretu ma porownywalny do 3 kolki
revenga ta 4 kolka skreca za pomoca kierownicyserio? Myślałam, że ona na głos reaguje Mi chodziło o to, czy sie skręcać tym w ogóle da Spokojnie kierownice na zdjęciach widze.. Poza tym dzień w dzień śmigam o własnych nogach na trening, 4-kółki nigdy na żywo nie widziałam to pytam, no
no to tak jak obiecałem pierwsze zarysy wózka , czekam na opinie , porady , pomysły i uwagi , narazie jest co jest bo jeszcze wszystkie części nie dojechały
linner co do wuzka to jest strasznie wysoki smialo moze byc nizszy bedzie stabilniejszy i bedzie latwiej na niego wyskoczyc bo te podnozki to troszke wysoko a co do przedniego zawieszenia to ja bym sie bał zeby go nie wyrwalo ale niewiem po jakich terenach ty jezdzisz . do wszystkiego z czasem dojdziesz . gratulacje z ambicje
A więc tak ; co do wysokości to dlatego że mam troche za miękkie sprężyny i musiałem go zrobić wyższy niestety nie znalazłem twardszych sprężyn ale jak znajde twardsze co będą wystrzymywać około 100kg na lekkim ugięciu to je podmienie i będzie Ok ,pozatym to dlatego ze dopasowałem go do obciążenia że jak wchodze to jest róno i nisko , po za tym mogę dać takie stałki zamiast sprężyn i wóżek jest niski i równy ale bez armortyzacji z tyłu , a tył est na tyle sztywny że jest ok .
Co do wytrzymałości przodu to całość jest z profila 30x20mm gr2mm a swożnie i wałki potoczyłem dosyć grube 6mm ścianka więć są wytrzmałe i raczej niema szans żeby je powyrywało , ale wsumie wyjdzie w praniu myśle że będzie OK , a jak nie to będe kombinował dalej , najgorsze że niemiałem naczym fizycznie wczasie tworzenia oprzeć oka , a to zmontowałem z zdjęć z zawodów , zrobiłem pare jak byliśmy w Będkowicach i nie porobiłem zdjęć bardziej dokładnych , bo za ciężką głowe miałem - - ty chyba też .
Co do sprężyn to jakie ty masz w tym wózku z tymi kołami z kroski na tyle ?
i tak nieżle wyszło , jade za chwilie zrobić test po lesie [/fade]
amorki sa zwykle rowerowe tylko kwestia zamocowania a co do bedkowic to wszyscy tam mieli cieszkom glowe
powiedzmy że mocowanie i kąt podobny ale jakieś te sprężyny u mnie są miękkie
Ale wczorajsze testy wyszły pomyślnie , nic się nie rozleciało ani połamało , po nierówych powieżchniach nomalnie bajer nic nie bije w ręce i nogi, jedyne co to ten układ kierowniczy musze go chyba zrobic tak jak u ciebie , bo powiem szczerze że trzeba trzymac kierownice bo nieżle rzuca przy skręcaniu , musze coś wykombinować żeby go ustabilizować i zrobić coś na zasadzie automatycznego prostowania , ja przejechałem i luz ale chciał się przejechać kolega ,co prawda przejechał się , mało chciał adrenaliny i został troszke i wystartował póżniej jak ja odjechałem drugi zaprzęgiem , no i jak psy z nim ruszyły przejechał może z 50m i jak zaczło nim rzucać i jak pofunoł to Hohoho , myślałem że połamany ale wstał z rowu , miał troche otarć , wózek też wytrzymał tyle że lakier mi się zarysował , jak możesz to doradz jeszcze coś jeszcze o tym układzie kierowniczym ,niejeżdziłem jeszcze żadną czworką , czy we wszytkich tak trzeba trzymać kierownice , czy na dwu drążkach jest już lepiej , narazie mam układ jedna długa ,druga krótka
acha, co do sprężyn , może mam za ciężką d...e
co do sprezyn to masz maly skok sprezyny a duzy wachacza sprubuj go przerobic tak jak ja mam wstepnie jedno kol do ukladu kierowniczeko to proponuje tak jak umnie bo wtedy kola inaczej skrecaja na zasadzie zewneczne mniej a wewneczne wiecej a u ciebie jednakowo dlatego skacze na zakretach mozesz jeszce troszke przenies srodek cieszkosci do przodu bedziesz mial wiekszy nacisk na przednie kola lepiej sie trzyma
ps moze niemasz idealnej zbierznosci w przednich kolach w tedy tez bedzie swirowal
własnie zbieżność ma prawie idealną 105 na 105,5mm minimalnie z przodu się schodza , może to to co piszesz że umnie koła skręcają prawie równo , a co do tancu wózkiem na drodze to tak jest , poprostu trzeba się naumieć tym jeżdzić , no ale popracuje jeszcze nad jakimś stabilizatorem , mam juz mały pomysł , ja to zrobie to wrzuce pare fotek znowu ,
własnie zbieżność ma prawie idealną 105 na 105,5mm minimalnie z przodu się schodza , może to to co piszesz że umnie koła skręcają prawie równo , a co do tancu wózkiem na drodze to tak jest , poprostu trzeba się naumieć tym jeżdzić , no ale popracuje jeszcze nad jakimś stabilizatorem , mam juz mały pomysł , ja to zrobie to wrzuce pare fotek znowu ,
acha co sprężyn , chyba już jaże o co chodzi , ale jak dla mnie teraz też jest ok , najpierw musze się nauczyć na tym jeżdzić ,a druga czterokołówka , będzie już dopracowana , umnie zawsze pierwszy to wersja testowa , a pózniej już leci
Irek daj mi email do siebie - mam specjalne zdjęcie dla ciebie
[ Dodano: 2006-09-07, 09:33 ]
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pldegrassi.opx.pl