ďťż

alexisend

Wózek czterokołowy wyścigowy. Dla zaprzęgów od 4 psów.Poniższy osprzęt to standartowa wersja, może się nieznacznie różnić od kolejnych modeli.Osprzęt i ceny do negocjacji.

waga: 20 kg
rama: 7020 T6 aluminium
Zawieszenie:
Przednie zawieszenie aktywne, niezależne.Amortyzacja 2 powietrzne amortyzatory, których twardość można regulować i zmieniać w nich ciśnienie za pomocą pompki do amortyzatorów na wentyl samochodowy.Wszystkie elementy ruchome przedniego zawieszenia są na łożyskach maszynowych podwójnych i poczwórnych.
Przednie osie, wąsy i mocowanie tarczówki wykonane ze stali nierdzewnej.
Tył sztywny.
Układ kierowniczy:
-trapez kierowniczy, kąt wyprzedzenia swożnia zwrotnicy jest dobrany tak aby w skręcie różnica pomiędzy kołami wynosiła ok. 5stopni. Stery typu ahead, 1i 1/8 cala.Zbieżność regulowana za pomocą drążków kierowniczych- aluminiowych. Końcówki drążków (4 sztuki stalowe) mają możliwośc regulacji luzów, są w pełni rozbieralne i można je smarować.
Rura sterowa wykonana jest ze stali. Mostek aluminium 6060 T6.Kierownica stalowa.

Koła:
- piasty Fat Joint Reborn na łożyskach maszynowych na sztywną oś 20mm (tylne osie aluminium, przednie osie stal nierdzewna)
- felgi aluminiowe dwukomorowe na 36 otworów
- opony 20x1,95, przednie: bieżnik jednokierunkowy, tylne: bieżnik dwukierunkowy
- dętki: zawór samochodowy

Układ hamulcowy:
- 4 mechaniczne hamulce tarczowe promax, regulacja dwustronna klocka hamuclowego, regulacja siły powrotu, tarcze hamulcowe 160mm mocowane na 6 śrub imbusowych.
- 2 klamki hamulcowe, lewa obsługuje dwa przednie hamulce, prawa klamka obsługuje dwa tylne hamulce
- na tylne koła można załozyć vbraki, w ramie są gotowe mocowania również pod ten typ hamulców

Istnieje możliwość zamocowania dodatkowo brony hamulcowej takiej jak w saniach jak i zrobienie ramy sztywnej, lżejszej i tańszej.


no igor, wygląda nieźle!
kiedy zaczniesz robić sanie?
Czy zapasowy kręgosłup dla maszera w zestawie?
Ej, chyba najwyraźniej napisałem- wózek wyścigowy- (nie rekreacyjny)- po paru treningach już nic nie boli, przyzwyczajasz sie.Ale kręgoslup nie boli, mięsnie ud bardziej, bo cały czas balansujesz na ugietych nogach, ale kilkanaście minnut wyścigu to raczej nie problem.


Po opisie i wyglądzie sądze, że cena tego cacuszka jest większa niż wartość mojego samochodu Bardzo ładny sprzęt traczer.
no nie mniej niz 1500 euro, wszystko zależy od kursu euro i osprzętu , mysle ze na byle jakim osprzęcie cena bylaby nizsza, potwornie drogi jest koszt ramy, materiałow, stali nierdzewnej itp. osprzęt to najmniejszy problem.
  • zanotowane.pl
  • doc.pisz.pl
  • pdf.pisz.pl
  • degrassi.opx.pl