alexisend
czas powoli poruszyć kwestie najważniejszej imprezy sezonu dla psów rasowych, \komuna napisałeś o C2 i D2 - fakt, sporo zawodników się ściga - w C2 jest strasznie szybki Ulie, on chyba przejął psy Kernena, ma czasu na jego poziomie, znam te nazwiska które wyprzedza i różniece są podobne jakie miał Kernen, a to oznacza że jego celem jest wyłącznie złoto... W D2 będzie jakiś Sajgon, może być z 20 zawodników, ale dla mnie sensacją jest pojawienie się Thomasa Kernena, w klasie A2..., ciekawe czy nie szykuję się na B2, wtedy pozamiatane wtej klasie... Tak czy siak nudy nie będzie a profil trasy zapowiada ciekawą jazdę i duuuuuże wymagania w stosunku do zawodników i psó, także ja cieszę się, że już odstawiłem kule.
komuna napisałeś o C2 i D2 ??? chyba Sosei
ja raczej z jedynką
chodziło chyba o mój post do sosei o tym C2 i D2 w Szwajcarii
ewaka, komuna, sorki, tak chodziło o ewakę, ja w tej ekstazie, że już mogę chodzić, i pomieszałem, a przy okazji, prośba do szefów klubów o zajrzneie na strone związakowąi przeczytanie komunikatu o zgłoszeniach do ME! Zapowiedzi było dużo, a konkretów niewiele... Nie dotyczy Watahy, Durango, Czemi i Husky. To są Mistrzostwa Europy i zgłaszać się można tylko przez PZSPZ. Żeby potem nie było płaczu...
W tym sezonie na śniegu przynajmniej raz startowało tylko 32 polskich zawodników. Razem mid, sprint, rasowe i nierasowe. To kto ma się zgłosić?
To kto ma się zgłosić?Ci co jeszcze nie startowali ?
No np. klub Sfora bądź Taris przecież maja tam zawodników z rasowcami
No np. klub Sfora klub sfora napewno wyśle zgłoszenia
klub Sfora wie kiedy jest ostatni dzień zgłaszania
klub sfora napewno wyśle zgłoszenia Napewno tak przez zaprzyjaźnionego Prezesa Watahy ?
Napewno tak przez zaprzyjaźnionego Prezesa Watahy ?Tak Pani prezes Watahy nie pozwoli skrzywdzić zaprzyjaźnionych klubowiczów Sfory, a i Dyrektor ds/ sprintu zima też pewnie ma to na uwadze
To są eliminacje do ME Niemców po styczniu tylko
http://www.schlittenhund....sprint_2009.pdf naszych konkurentów na ME. Tam nikt raczej nie pojedzie jak nie przejdzie eliminacji. W tym zestawieniu są tylko zawody w Nieczech a przecież oni jeszcze startują na zawodach w Austrii i Szwajcarii
a to profil tras, pewnie wy już znacie, ale może kogoś jeszcze będzie to interesować
http://www.kandersteg.ch/...f/profil_EM.pdfi mapa
http://www.kandersteg.ch/.../sh_strecke.jpg
Jacek o co chodzi z tą rezerwacją? Co będą wyznaczone dni i godziny treningów czy co?
No i Jacku, ta informacja nie mówi raczej nic o tym, w którym z tych dwóch ośrodków będzie obóz treningowy dla uczestników ME. Napisz, które to miejsce
I tak każdy kto chce jechać musi zadzwonić lub wysłać maila to się wszystkiego dowie. Kontakty masz w info. Ja już nic nie załatwiam bo wszyscy się wypięli na ten obóz. Przed sezonem to wszyscy hurrra, Jacek załatwiaj. A jak przychodzi do czynów to siedzą na dupie w domu
najpierw nauczyłem się, że za nikogo nie należy rezerwować hotelu na zawodach
potem, że nie można za nikogo wysyłać rejestracji na zawody
a teraz, że nie należy nikomu załatwiać niczego co jest związane z tym sportem
bo wszyscy się wypięli na ten obózKogo masz na myśli, bo chyba nie nas
[ Dodano: 2009-02-13, 07:37 ]
Nowa ankieta w tej sprawie
http://www.sleddogsport.i...139/cat/KO.html
trwa głosowanie zarządu nad składem reprezentacji Polski, zapewne jak tylko się skończy, skład zostanie ogłoszony
Nowa ankieta w tej sprawie http://www.sleddogsport.i...139/cat/KO.htmlJacku, a czemu Twoje przykłady dotyczą tylko- nie jeździ na śniegu a jedzie na ME/MŚ
tak samo zachowują się zawodnicy w drugą stronę: nie jeździ drylandu a pojawia się na ME/MŚ czy choćby na MP
A z zimą to jeszcze jest tak, że nie bardzo jest gdzie pojeździć- dotyczy to zawodników klasy średniej i ze średnim portwelem.
A jak ktoś ma jechać na imprezy pucharu Polski do Czech i na Słowację a i tak nic z tego nie będzie miał bo to tylko dwie edycje, więc też trochę ciężko się dziwić...
[ Dodano: 2009-02-13, 09:05 ]
Jacku, a czemu Twoje przykłady dotyczą tylko- nie jeździ na śniegu a jedzie na ME/MŚ
tak samo zachowują się zawodnicy w drugą stronę: nie jeździ drylandu a pojawia się na ME/MŚ czy choćby na MP
A z zimą to jeszcze jest tak, że nie bardzo jest gdzie pojeździć- dotyczy to zawodników klasy średniej i ze średnim portwelem.
A jak ktoś ma jechać na imprezy pucharu Polski do Czech i na Słowację a i tak nic z tego nie będzie miał bo to tylko dwie edycje, więc też trochę ciężko się dziwić...
Ankieta na Sleddogsport.info dotyczy zawodów na śniegu bo taka jest główna tematyka tego portalu. Ale oczywiście zasada powinna obowiązywać w obie strony. Nikt nie może zabronić zawodnikowi startować w MP jeżeli spełnia warunki. Ale czy start w MP powinien spełniać (jako jedyny) warunek startu w ME/MŚ to jest pytanie. Nie mówiąc już o starcie w MP w sezonie poprzedzającym sezon startowy i na tej podstawie klasyfikować zawodników
Co do braków zawodów na śniegu w Polsce to nie jest do końca trafny argument. Zawodnicy wyrażający chęć startu w zawodach ME/MŚ powinni reprezentować poziom przynajmniej europejski. I ci właśnie powinni startować na zawodach w całej Europie. A tych zawodów jest dużo nawet co tydzień kilka edycji w róznych rejonach Europy.
PS
a tak na marginesie to "śnieżni" chcą się wszyscy w tym roku zmobilizować i jechać na jakiś ECC aby w sztafecie wystartować. Dwie pieczenie na raz. I kadra murowana i kurteczki reprezentacji będą na zimę jak znalazł A może i jakieś skromne stypendium się znajdzie
PS
a tak na marginesie to "śnieżni" chcą się wszyscy w tym roku zmobilizować i jechać na jakiś ECC aby w sztafecie wystartować. Dwie pieczenie na raz. I kadra murowana i kurteczki reprezentacji będą na zimę jak znalazł A może i jakieś skromne stypendium się znajdzie Zapraszamy! Będziemy kibicować "śnieżnej" sztafecie! Ale to 6 miejsce to nie wiem czy wyjdzie, ostatnio potrzebna była średnia ponad 19km/h... (nie, nie piszę o rowerze )
trwa głosowanie zarządu nad składem reprezentacji Polski, zapewne jak tylko się skończy, skład zostanie ogłoszonyhmm.. chyba jednak ogłoszą po mistrzostwach
eskimo napisał/a:
trwa głosowanie zarządu nad składem reprezentacji Polski, zapewne jak tylko się skończy, skład zostanie ogłoszonyGłosowanie to poważna procedura -musi trwać .A może nie wypadło jak trzeba i trzeba powtarzać do skutku aż będzie wynik po myśli?
Jest już znany skład Reprezentacji Polski na ME WSA. 14 osób !!!!!!! Po opłacie startowego na jednego zawodnika przypadnie ok. 300 zł dofinansowania z PZSPZ oraz po raz kolejny brak strojów Reprezentacji
po raz kolejny brak strojów ReprezentacjiJa mam XL i S i nie jadę- Borkowski mogę Ci pożyczyć, Na Ciebie i Mikołaja będą jak ulał
Etam, mnie S-kę pożycz
XL to ja wkładam tylko na jedno ramię
Nowa ankieta w tej sprawie http://www.sleddogsport.i...139/cat/KO.htmlJacek, z drugiej strony patrząc na liste wywieszoną na stronie PZSPZ widać sporo niekonsekwencji. Jedni zawodnicy za podobne wyniki zostali powołani do reprezentacji Polski a drudzy do rep. PZSPZ.
W dodatku są tacy którzy są w rep. Polski a w tym sezonie zimowym nie jeździli w danej klasie, w przeciwieństwie do innych, ktorzy jeździli znaleźli się w rep. PZSPZ.
Co więcej są tacy co się w tym roku nie pojawili na śniegu wcale albo w danej klasie wcale a są w rep. Polski, a są tacy którzy na śniegu jeździli, i są w rep. PZSPZ.
I jeszcze - idąc tropem wyników - nie wszystkich wyniki w dwóch klasach są tak świetne, jak w jednej z nich, wiec czy nie powinni być wówczas w jednej klasie jako rep. Polski a w drugiej jako rep. PZSPZ? Pytam, nie bez powodu, bo w drylandzie pamietam, ze było to dzielone. Jak ktoś startował na tych samych zawodach np. w zaprzęgach - jako rep. Polski, a w biku - jako rep. PZSPZ.
moze kogoś zainteresują, bo na FITSC startuje tez część ekip z WSA, które na pewno tez będą W Kandersteg
na razie wyniki po dwóch dniach
http://www.schlittenhunde...ste%203.Tag.pdf[ Dodano: 2009-02-15, 18:51 ]
ewako i Jacku, gwoli nie tylko Waszej wiedzy, i dla potrzeb Waszych rozważań:
- podstawą do włączenia do reprezentacji Polski jest regulamin, zgodnie z nim, z 14 powołanych osób, 8 spełniało ten regulamin, 5 osób nie, kto - pozostawiam to Waszej detektywistycznej analizie
- głosowanie trwało długo ponieważ lista reprezentacji Polski zaproponowana przez dyrektora sprintu zima, nieco się różniła od uchwalonego składu
- pomoc dla zawodników to nie 300 złotych, PZSPZ pokrywa startowe, czyli po 70 euro za każdy start, czyli jeżeli reprezentant startuje w 3 klasach to 3 x 70 euro, + ubezpieczenie, reszta kwoty będzie podzielona pomiędzy reprezentantów i ta reszta to będzi epewnie ok. 300 złotych,
- nie ma systemu powoływania do reprezentacji Polski takiego, który zadowoliłby wszystkich, czy należy powołać kogoś kto jeździ na zawody, ale nie ma wyników, zamiast tego który nie jeździ, ale jak już jedzie to wygrywa?
- czy należy powołać zawodnika jadącego po złoto ale w kiepsko obsadzonej klasie, czy lepiej tego który może załapie się do "10" ?
- a jeżeli wolicie podejście wyczynowe - w końcu to reprezentacja Polski - czyli tylko zawodnicy którzy walczą o złoto w klasach powyżej 12 zawodników (wymóg ministerstwa liczenia klasy) to - po zmianie regulaminu - pozostaje nam powołać Mateusza Surówkę i... już. Nikogo więcej.
- czy ktoś mam ochotę na pracę na rzecz PZSPZ?
-:)
Paweł, bierzesz to za bardzo osobiście, nie potrzebnie się dąsasz i węszysz jakiś spisek mojo-jackowy:). Ja bym chciała, zeby nas tam było jak najwięcej, ale pytam spokojnie o zasadę, bo jak sam piszesz:
"podstawą do włączenia do reprezentacji Polski jest regulamin, zgodnie z nim, z 14 powołanych osób, 8 spełniało ten regulamin, 5 osób nie"A do tego detektywa nie trzeba, tylko pamięci, a gdy ta zawiedzie - ogólnodostepnych materiałów związkowych
A czy działa to odwrotnie? Czy pośród reprezentacji związku jest ktoś, kto spełniał wymogi regulaminu, ale do rep. PZSPZ się nie załapał? Stąd moje pytanie.
Bo w takiej sytuacji, faktycznie regulamin nie moze zadowolić wszystkich, ale jeżeli się tak dzieje w obie strony (tzn. narusza regulamin, albo robi odstępstwa, to wystarczyloby po prostu uzasadnienie takiej decyzji - być może słusznej, a być może nie, ale rozwialibyscie wątpliwości). I jak zwykle większość będzie to odbierała jako zarzut do całego związku, chociaż robią to w każdym związku - mówiąc dlaczego jednych powołano, a drugich nie.
- czy należy powołać zawodnika jadącego po złoto ale w kiepsko obsadzonej klasie, czy lepiej tego który może załapie się do "10" ? Osobiście uważam, że lepiej chyba to drugie. Ale doskonale wiesz, ze dla związku nie ma to znaczenia, słyszelismy o tym wielokrotnie na walnych, ze medal jest medalem, i nie ważne nawet czy dana klasa jest oficjalna czy nie, zgodna z regulaminem czy nie, albo czy były w niej 3 a czasem nawet 2 osoby, i to z jednego kraju, czy 30. Mamy się czym, chwalić w Ministerstwie.
Liczba osob ma znaczenie dla zawodników, którzy lubią taką rywalizację lub wiedzą, ze to się moze przełożyć na stypednium, bo wtedy klasa po prostu musi byc liczna.
czy należy powołać kogoś kto jeździ na zawody, ale nie ma wyników, zamiast tego który nie jeździ, ale jak już jedzie to wygrywa? A skąd to wiadomo, czy wygra skoro nie startuje wcale albo w danej klasie? Wróżby? Jasne, ze własciwie co do większości to kwestia mniej lub bardziej prawdopodobnych przewidywań. Jest grupa pewniaków, która nei scodzi poniżej pewnego poziomu i grupa zawodników "co do których są oczekiwania". No ale jak nie działa w stosunku do nich regulamin to co?
Bo z innej beczki, jeżeli mamy np. dwóch zawodników, którzy startowali na MP i np. zajeli to same miejsce, ale w innych klasach. I jeden jest w jednej rep. a drugi w drugiej?
Albo dalej - po MP jeden jeździ dalej, a drugi nie. I teraz jeden dostaje powołanie a drugi nie, to tylko nauka taka, ze po takich MP nie powinno sie pokazywac nigdzie, albo pokazywać na słabo obsadzonych zawodach do czasu ME czy MŚ, bo jak nie będzie sukcesu w miedzyczasie, to powołania nie będzie?
Tak naprawdę kilka z tych powołan to niewiadome, bo nie były sprawdzane na zawodach w europejskich gronie albo w danej klasie.
Oby wszyscy pokazali na co ich stać. Ale warto wiedzieć i wytłumaczyć dlaczego w sukcesy jednych się wierzy, a drugich nie, i co zmieniło się od przyznania im tytulów czy klas albo dlaczego tak a nie inaczej ocenia się ich szanse, skoro czasem pomiedzy osobą w jednej rep. a drugiej są na zawodach sekundowe różnice.
napisałam się i idę spać.
nie dąsam się i nie wietrzę żadnego spisku.
nie ukrywam też, że ten regulamin nie jest taki jaki chciałbym żeby był, jeżeli przed przyszłym sezonem będę miał jakiś wpływ na to, to zasady będą zupełnie inne, koncepcja jest, powiem tylko, że opiera się wyłącznie na wynikach, nie zmuszając jednocześnie do startu w dużej ilości zawodów.
w reprezentacji są zawodnicy, którzy nie startują, ale spełniają warunki regulaminu PZSZP, więc muszą w niej być, zresztą częściowo cieszą się ze świadomości, że tytuł wcześniej zdobyty spowodował, że nie muszą teraz startować.
jak pewnie w każdej sytuacji jest kilka punktów widzenia, dlatego wolę trzymać się istniejącego regulaminu, zresztą zmienionego po awanturze ubiegłorocznej, przed MŚ w Asarnie
dla mnie tema składu jest zamknięty. chociaż zapewne ten skład nie jest ostateczny... -:)
Istnieje jeszcze coś takiego jak samoocena.Na moim przykładzie- bywa, że pojawiam sę na zawodach, bywa, że trafią się jakieś osiągnięcia. Na dodatek spełniam wymogi powołania do reprezentacji
Tylko powstaje pytanie po co mam tam pojechać. Nie mam szans choćby na pudło ani w D1 ani w C1. Więc stwierdziłem, że zgłoszenie się na te zawody w charakterze reprezentanta Polski byłoby zwykłym naciągactwem. Może kiedyś wskoczę na poziom europejski, wtedy będzie można pojechać i powygrywać. A tym czasem pozdrawiam wszystkich i liczę na medal od Waldka i Mikołaja- bo oni cięzko na te medale pracują a jednak zawsze są troszkę za.
Mamy się czym, chwalić w Ministerstwie. W ministerstwie zawsze mamy się czym pochwalić czy na śniegu, czy w drylandzie, tylko podział kasy nie idzie współmiernie do osiąganych wyników
Tak mnie ciekawi czy możemy zorganizować tygodniowe szkolenie dla kadry przed ME na temat: "Nauka jazdy na sankach, skręty w lewo i w prawo, kiedy można wyprzedać a kiedy nie, co zrobić jak nam szwajcar plunie w twarz.... itd. jako dotację celową przeznaczoną na szkolenia. Ministerstwo w pierwszej kolejności na to daje kasę więc...
Waldek - wyniki w drylandzie i na śniegu są OK - porównywalne - to cieszy,
problem jest we frekwencji - pamiętasz , rozmawialiśmy o tym w Trnavce - porównaj ilość osób startujących na śniegu i na "błocie" - słabo promuje się śnieg.. Jacek - napisał 32 zawodników startowało na sniegu w tym sezonie ... porażka !!!
a dziwne jest ,że kluby strikte "śnieżne"... promują dryland.. chcąc organizatować zawody na "błocie " a nie na śniegu !!!!!- jakaś aberacja.. czy co ? - totalny brak spójności w deklaracjach i działaniach klubów "snieżnych ".. tu jest problem - a nie wśród całej masy zawodników startujących w drylandzie, zdobywających medale...i tak bolące wielu.. stypendia i kurtki ( jak były zawody w Jakuszycach - to polary były, kurteczki..numery startowe )- każda dyscyplinia ma dyrektora - po działaniach ich oceniać....
pozdr c
www.taris.republika.plwww.docpoland.com
a dziwne jest ,że kluby strikte "śnieżne"... promują dryland.. chcąc organizatować zawody na "błocie " a nie na śniegu !!!!!- jakaś aberacja.. czy co ? - totalny brak spójności w deklaracjach i działaniach klubów "snieżnych ".. tu jest problem Raczej nazwałbym to wolnością pozostawioną każdemu zawodnikowi a nie aberracją (patrz pisownia tego słowa). Rozumiem, że w Taris jest dyscyplina klubowa i wszyscy mają zakaz startowania na śniegu dlatego tak dobrze promowany jest dryland
uderz w stół a Borkowski się odezwie - ... nie o Ciebie zawsze chodzi.... nie musisz się puszyć...ale Twój "śnieżny" klub widzimy przestawia się na dryland - dwie imprezy "błotne" chcecie robić.w tym sezonie !!! .jeszcze trochę a kupicie sobie greystery..i ESD-ki !!! kto stoi w miejscu - ten się nie rozwija..
aberracja Panie ...B
jak wiesz - TARIS startuje na śniegu..ale to mały klub... możesz, nawet masz prawo tego niezauważać..
pa Misiu...
c
Na Boga, po co w ogóle dyskutujecie tu o ideologiach snieg/błoto? Wystarczy spojrzeć na mapę Polski i od razu widać, dlaczego jest taka różnica w startach w dry i na śniegu. Zawody dry są rozrzucone po całym kraju, zawody na sniegu tylko na południu, a w tym sezonie nawet dalej niz na południu... Założę się że gdyby ktoś się przyłożył i zrobił taką statystykę, to wyszło by jasno, że start zawodnika na danych zawodach idealnie koreluje z odległością w km od miejsca zamieszkania. To żadna aberracja, dyscyplina klubowa czy złośliwość - czysta ekonomia. I z tego względu obawiam się, że żadna promocja tu nie pomoże... chyba że zaczniemy czysty szmal rozdawać (ewentualnie talony na paliwo) + zwolnienia lekarskie do roboty .
Na odległe zawody jeżdżą tylko ci najbardziej zaangażowani i gdyby ich policzyć i w dry i w śniegu to pewnie wyszła by zbliżona liczba (30-40 osób maks, na pewno nie więcej).
jeszcze trochę a kupicie sobie greystery..i ESD-ki !!!przygarnal kociol...
uderz w stół a Borkowski się odezwie - ... nie o Ciebie zawsze chodzi.... nie musisz się puszyć...ale Twój "śnieżny" klub widzimy przestawia się na dryland - dwie imprezy "błotne" chcecie robić.w tym sezonie !!! popraw mnie jesli źle kombinuje ...
Durango to Jacek ?
Taris to Ty ?
Jacek ma u siebie narzucic swój styl i tylko i wylacznie snieg ? Ty narzucasz swoim ludziom i podopiecznym swoje teorie i poglądy ?
ciesz sie chlopie ze masz taki bogaty kalendarz błotny bo przy dobrze sprzyjajacych warunkach (ktoś Wam pozyczy psy) osiagniecie jakiś swoj-Twoj zamierzony cel i dogonicie np. dyr ds drylandu albo syna Pani Prezes (sorry chlopaki że akurat Was wymienilem, ale jakoś tak z poprzednich postów i tematów wywnioskowałem że zakompleksiacie pare osób w tym kraju)
jak to słusznie ktoś wyżej powiedział: ...kto stoi w miejscu - ten się nie rozwija...
pozdrawiam
No to zaraz wyruszamy. Najpierw do Gadmen na Mistrzostwa Szwajcarii a potem do Kandersteg. Według niepotwierdzonych informacji w Gadmen będzie też Waldek i Tomek J.
Według niepotwierdzonych informacji w Gadmen będzie też Waldek i Tomek J.Waldek wyruszył wczoraj w południe, Najpierw trening na świetnie utrzymanej drodze krajowej Świeradów Zdrój- Śzklarska :-) , ze Świeradowa mieli do Gadmen 1024 km, więc pewnie jakoś zaraz będą się instalowali na stejku
Jeszcze raz trzymamy kciuki za Polaków startujących w Szwajcarii z naciskiem na Waldka i Mikołaja
P.S.
Jacek flag nie zapomnijcie
Mnie problem ankiety Jacka nie dotyczy , bo mnie nie będzie na ME , trzymam wszystko co mi wystaje za naszych i juz nie jestem zawodnikiem jednej imprezy od paru dni , dziękuje wszystkim pa pa .
To Wlodarczyk jednak jedzie ? Zaraz mu napisze wszystko !
Gadmen odwolane !!! Dowiedzielismy sie dzis po przyjezdzie ok. poludnia. Teraz pisze z biura niedoszlych zawodow, ale nadal funkcjonujacego. Maila wyslali wczoraj wieczorem, dzis ma isc oficjalna inf. na internet. Wlodarczyk moze tu przyjechac, organizatorzy zadbali o nas. Mozemy stacjonowac w Gadmen i trenowac psy po ratrakowanych trasach dla narciarzy i to za darmo.
Dlaczego odwolane, zapytacie. Wczoraj mieli ogromne opady, jest zagrozenie lawinowe. Choc dzis pieknie wszystko odsniezone, co trzeba, i nawet te trasy wyratrakowane... Ale sa zapowiedzi dalszych opadow i zagrozenie lawinowe bedzie trwac. Tam, gdzie mial byc stejk wrecz najwyzsze (1 km. za Gadmen).Trasy narciarskie sa w miescinie, ida sobie za budynkami, wiec liczymy, ze pomimo przewidywanych opadow bedziemy mogli trenowac.
ależ Manu, od wczoraj (18.02) na stronie ssk wisi informacja o odwołaniu Mistrzostw Szwajcarii w Gadmen,m ze względu na zagrożenie lawinowe i przeniesieniu ich na 14-15 marca
a skad mieli o tym wiedzieć jak byli w drodze?
no właśnie też to miałam napisać
"waldki" oczywiście nie mięli skąd, fajnie, że mają możliwość treningu na miejscu, i mama nadzieję, że ME są nie zagrożono, choć sądząc z mapy to Kanderstego jest na końcu długiej doliny otoczonej szczytami nawet ponad 3.000 m... a Kanderstego jest blisko Gadmen...
ale nic to weźmie się łopatkę i spoko -:)
i znów lipa z tym sniegiem- jak nie za mało, to znów duzo za dużo
powodzenia!
Ktoś ma jakieś info? jak starty , jakieś listy itp.
już czas zacząć kibicować
Może ktoś z naszej ekipy ma dostęp do netu
http://www.s-s-k.ch/pdf/a...ipants_EM09.pdfbodaj 38 osób w B1 i tylko 24 w C1
tylko 24 w C1 eee tam to penie jakiś zbieg okoliczności
[ Dodano: 2009-02-27, 08:47 ]
program
http://www.kandersteg.ch/..._Teilnehmer.pdfjuz powinni być na trasie...
a stake-out naszych blisko sklepy i kibli - a wiadomo, ten ma władzę, kto ma klucz od toalety
Czy ktoś coś wie ?
a ty nie w Szwajcarii????
niestety
http://www.portraitbox.co...walbum&id=36152http://www.schlittenhunde...ipants_EM09.pdfIris Mauderer w B1, licze że w C1 na podium trafi Tomek albo Mikołaj ( lub obaj ) oprócz Mateusza.
[ Dodano: 2009-02-27, 19:41 ]
Gratulacje moi faworyci -Waldi i mikołaj jak na razie dają radę
I ktoś kiedyś napisał, że Waldi ucieka do innej klasy przed Radłowskim.
A to jest przepaść.
a zważywszy na to, że D w Kandersteg ma 7 kilometrów to nie było całkiem głupie przejechać się czasem z czarnuchami w C
Pewno, że nie było, ale ktoś się w tym doszukiwał innych podtekstów.
że Waldi ucieka do innej klasy przed Radłowskim. Chyba przed Włodarczykiem
Waldi D2 24:23:2
Miko D1 24:26:2
po dwóch dniach:
http://www.kandersteg.ch/...dog_ranking.pdf
Dokładnie.ale ja tylko nawiązałem do nawiązania
Czemu tyle dnf'ów dzisiaj?! Co się stało Krkosce i Polakom. Czyżby się poddali ??!!
Nasi zawodnicy zdobyli siedem medali na Mistrzostwach Europy WSA w sprincie!
Mateusz Surówka, Mikołaj Włodarczyk, Tomek Jamroży, Waldek Stawowczyk, Paweł Maciąg, Mateusz Juszczyk - to nasi medaliści z Kandersteg. Serdecznie gratulujemy i dziękujemy! Czekamy na wyniki konkurencji drużynowej... ...
ma ktoś wyniki???????
SJD
1.Kristin Jauch,
2.Sandra Hederich,
3.Angelika Merkel
SJH
1.Bernd Reif,
2.Thomas Schurig,
3.Achim Kölzow
B1
1.Stephan Krkoska,
2.Paul Weyandt,
3.Ludwig Kreuzer
A1
1.Andrea Keller,
2.Roderick Glastra,
3.Angelika Merkel
O
1.Joel Reyniers,
2.Christof Diehl,
3.Karsten Neupert
C1
1.Mateusz Surowka,
2.Iris Mauderer,
3.Mikolaj Wlodarczyk
B2
1.Frank Nikisch,
2.Patrick Jansen,
3.Christoph Wyssenbach
C2
1.Ueli Gerber,
2.Wolfgang Fritz,
3.Denis Delycker
D1
1.Mateusz Surowka,
2.Jamrozy Tomasz.
3.Geraldine Peterhans
D Jugend -
1.Mateusz Juszcyk,
2.Philip Mauderer,
3.Kai Wiklundpełne chyba jeszcze nie opublikowane
a D2 ??
nie ma nic na ten temat, moje źródło:
http://www.agsd.info/
C2
1.Ueli Gerber,
2.Wolfgang Fritz,
3.Denis Delycker
to jak w końcu z Pawłem ???
coś tu nie halo
Czemu tyle dnf'ów dzisiaj?! Co się stało Krkosce i Polakom. Czyżby się poddali ??!! nie wiem jak dzisiaj, ale wczoraj wieczorem rozmawiałam z nimi, i wczoraj temperatura w podczas startów w południe, w cieniu było 15 stopni, a słoncu 23. Ponoc były rozmowy o tym zeby starty puscic z samego rana a potem popoludniu, ale w koncu zdecydowano ze polecą normalnie. Kilku zawodnikow sie wycofało, kilku zawrociło z trasy a kilku z psami w torbach lub stali na trasie. Trasę C skrócono do D.
wyniki:
http://www.kandersteg.ch/...ults_sunday.pdf
no to Paweł jednak 3 super! Gratulacje za wole walki do końca (mimo że osłabiony skład)!
Gratuluję wszystkim Mistrzom !!!
Ciekawe czy o nich też będą trąbiły wszystkie portale i TV oraz czy w ich miejscowościach będą czekać mieszkańcy z wielkim powitaniem na ich przyjazd
Gratulacje dla wszystkich
Jak dla mnie zostaje lekki niesmak, wieżyłem, że Miko będzie drugi
Ale nic to pewnie następnym razem
Ale za to Waldi jest debeściak
AHA, I DRUŻYNOWO TEŻ WYGRALI
AHA, I DRUŻYNOWO TEŻ WYGRALI I o tym że Polacy najlepsza ekipą WSA w Europie też będą trąbić wszędzie jutro z rana
To czy będą trąbić to chyba zależy jak osoba zajmująca się promocją sportu zaprzęgowego rozleklamuje sukces naszych zawodników.
gratulacje!!!! Polska RASOWA POTĘGA
szkoda że TJ nie utrzymał 1 w d1... no i ciekawe co z MS że spadł w A.
To czy będą trąbić to chyba zależy jak osoba zajmująca się promocją sportu zaprzęgowego rozleklamuje sukces naszych zawodników.A myślisz że Justynę musiał ktoś reklamować ?! A wszyscy teraz trąbią tak jakby byli fanami biegówek od lat. Narciarstwo biegowe w Polsce jest tak samą niszową dyscypliną jak zaprzęgi może ciut popularniejszą bo do śmigania potrzeba tylko trochę sprzętu no i pokazywana jest w TV. Jak myślisz ile osób oglądało jej bieg bo brąz na tych MŚ?! Na pewno niewielu. Oglądalność podejrzewam że podobna do darta czy pływania synchronicznego. Ale racji też masz troche bo jak zaczniemy się mocno promowac to moze za pare lat bedzie o Nas slychac tu i tam.
Skąd media mogą wiedzieć o sukcesie "naszych" ? Jak nie dostaną informacji podanych na tacy to sami dziennikarze nie zadadzą sobie trudu. Zobacz jakich firm banery widać na zawodach biegowych-same marki światowe i liderzy krajowi więc i w mediach widać je..
Wystarczy zobaczyć ile osób jeździ amatorsko na biegówkach a ilu profesjonalnie uprawia sporty psich zaprzęgów. Skala nie do porównania i co za tym idzie zainteresowanie ludzi jest również większe przy wyścigach na biegówkach.
Skąd media mogą wiedzieć o sukcesie "naszych" ?sa wysylane notatki do agencji prasowych
a ze pozniej znikaja, to wynika z tego, co napisal Adas
Swoja droga podejscie mediow jest smieszne, ze wola trabic o dwudziestymktorymstam miejscu Malysza niz chwalic sie tak wielkimi sukcesami zawodnikow innej dyscypliny. Sport psich zaprzegow budzi duze zainteresowanie i ludzie chetnie o tym sluchaja, wiec dziwie sie, ze media traktuja dyscypline po macoszemu.
no to wielkie gratulacje dla wszystkich, niestety sami musicie dokopać się do mediów, bo dyrektor do spraw promoji ustąpił ze swojego stanowiska dawno temu i został tylko vice- Marcin Świerżewski, ale Paweł Maciąg napewno poczynił starania w tej sprawie tak jak w naszym przypadku , niestety o promocję w tej chwil trzeba starać się samemu
Wielkie gratulacje dla wszystkich, szczególne dla Waldka
Gratulacje - i dla Mistrzów i dla tych którym się nie udało... Grunt o próbować!
Gratuluje Wszystkim Medalistom. W szczególności całej rodzinie Włodarczyków, bo wiem, że w ich wydaniu sport psich zaprzęgów to dyscyplina drużynowa i wiem ile się napracowali na ten medal.
Brawo!
wielkie gratulacje dla medalistów SZCZEGÓLNIE dla Waldka i Mateusza Juszczyka, dobra robota chłopaki.
Waldek w twoim przypadku widać że trening czyni mistrza w końcu często pojawiasz się na zawodach ( o kółkach )
pozdro i do zobaczenia na MP kaj
ps Bono nie podlizuj się bo i tak psów ci nie pożyczą...
ps Bono nie podlizuj się bo i tak psów ci nie pożyczą Nie mam tyle kasy co Ty.
Gratulacje dla wszystkich świetna robota jak zawsze .
Waldek wiesz jak się cieszę
Paweł za to cię lubię - zawsze do końca
I ktoś kiedyś napisał, że Waldi ucieka do innej klasy przed Radłowskim.
A to jest przepaść.Romka suka dostała cieczke i po zawodach.
[ Dodano: 2009-03-02, 23:26 ]
Romka suka dostała cieczke i po zawodach. to chyba żaden argument
Również gratuluję wszystkim startującym.
Ja bym się nie zdziwił, jakby Borkowski pożyczył psy Bonu a ja bym się zdziwił widząc Bona z haszczakami
ale mógłby choć raz spróbować. A to wtedy znaczna większość zawodników by Mu pożyczyła, pewnie łącznie z Surminatorem
[ Dodano: 2009-03-03, 09:27 ]
Ups. Popełniłem błąd. On przecież z haskaczem już startował.
Masz na myśli Dołka??????????????????????????????????????
Nie, nie.
Dołek to tuningowany haskacz, a tamten czystokrewny.
aaa, lata temu ale dowody są ...
Ale swoją drogą Dołek kiedyś dostał dyplom w klasie rasowej
Ups. Popełniłem błąd. On przecież z haskaczem już startował. Nie raz, nie raz i nawet na ME byłem 4 chociaż w gronie 4.
Hej ! My jeszcze w drodze, ale juz niedlugo powinnismy dojechac.
Serdecznie dziekujemy za wszystkie gratulacje ! Pozniej napiszemy wiecej. Mam cala mase fotek i w galerii beda nawet bardzo niedlugo ! ;-)
Znalazłem Aż mi się łezka w oku zakręciła.
no i w końcu w domu...
było nieźle, temperatury, w słońcu faktycznie makabryczne, a prawie cała trasa była w słońcu, ale race marshall przyzwyczajony do kundli - bo jest z ESDRy - mówił "no problem"...
surówka zrezygnował z A w trosce o psy, informacje były w radio Zet i w onecie, to widziałem sam, niestety sukces kowalczyk i skoczków zabrał nam szansę na trochę miejsca... Tomku - denis - pot ym jak trzeciego dnia pogadałem z psami na starcie i dogoniłem go po ok. 1.5 km... - 100 metrów przed metą widząc, że nie odjedzie, zatrzymał się i mnie przepuścił, wcześniej w trakcie wzajemnego wyprzedzania nasi liderzy "podyskutowali" ze sobą... ale obydwaj wiedzieliśmy, że to tylko psia adrenalina.
A dla miłośników teorii o tym, że grenlandy są najszybsze w "2" informacja, że Uli Gerber, który wygrał w C2 jeździ na samojedach...
podziękowania za trzymanie kciuków!
P.S. reprezentacja miała kurtki
reprezentacja miała kurtki A buty?
a żebyś się nie zdziwił, nie wiem, czy to zostało uwiecznione, ale niektórzy członkowie ekipy chodzili w klapkach po śniegu, a jedna z osób towarzyszących nawet na bosaka. po śniegu. w szortach... więc buty chyba nie były potrzebne... -:)
Tak myślałem , że zabrakło kasy na buty...
Przywal w stół Bona a odezwie się Grześ... czy to już norma...?
reszty nie komentuje szkoda kolegów z grey-a....
pozdro kaj
jak chcesz kogoś obrazić to daruj sobie pozdrawianie
pozdro, Kali - koleżanka kolegów z Greya
Jesteśmy w domu. Dziękujemy wszystkim co w nas wierzyli. Przepraszamy za wycofanie się w drugim dniu z D1. Już w pierwszym dniu Mikołaj nie chciał startować w D1 bo tak dostał w dupę w C1. Ale zmusiliśmy go do startu. Bo w D1 zgłosiliśmy do drużynowej klasyfikacji naszego zawodnika i jeden startujący mniej w D1 to mniej punktów dla drużyny (to te tajniki punktacji ONS). I dobrze, że go zmusiliśmy bo wygraliśmy z Niemcami o włos.
jeśli pozdrawiam to jest to logiczne że nie osoby które ,,obrażam'' twoim zdaniem
pozdro kaj ( dla reszty )
Przywal w stół Bona a odezwie się Grześ... czy to już norma...?Kajetan, to brzmi, jakby pisał to Cezary, bo to On zwrotów ze stołem używał.
Wymyśliłbyś coś samodzielnie.
Nie wiem, czy tak ciężko to zrozumieć, że uważam, iż Borkowski pożyczyłby psy Bonowi (zastrzegam, że jest to moje zdanie).
A Ty, skoro nie jesteś zorientowany, to nie wypowiadałbyś się za innych, czyli za Borkowskiego (pisząc, że i tak nie pożyczy).
Jaśniej już nie umiem.
Grześ mogę Cie zapewnić że to ja... jak nie wierzysz to twoja strata...
pozdro o potędze kaj
możesz sprawdzić, cytuje tu moje słowa
,,w końcu nie daleko padaj jabłko od jabłoni''
Manu wrzuca fotki:
http://manu.dogomania.pl/...ls.php?album=40jupi
[ Dodano: 2009-03-03, 17:42 ]
ale race marshall przyzwyczajony do kundli - bo jest z ESDRy - mówił "no problem"... Paweł, TEN akurat race marshall ZAWSZE mówi 'no problem'. Co byś mu nie wytknął...On uważa że jest nieomylny. Jak zobaczyłam jego nazwisko, to sie właśnie zastanawiałam, jak sobie z nim poradzicie Nawet nie wiesz przez co musiałyśmy z benką przejść w rastede...
TEN akurat race marshall ZAWSZE mówi 'no problem' Jeżeli o moje łączówki chodzi to zawsze miał problem
,,w końcu nie daleko padaj jabłko od jabłoni'' no, święta racja, i to jeszcze jak niedaleko, nie?
ewi - koleżanka koleżanki kolegów i kolegów
Ale chyba dużej wysokości to jabłko spadło i się mocno otłukło...
Jeżeli o moje łączówki chodzi to zawsze miał problem Bo to 'no problem' dotyczy tylko jego własnych poczynań Jeśli on coś postanowi, to ma się rozumieć jest no problem...
Mając 3 juniorów w zespole od początku zgłaszaliśmy Panu "No Problem", że wywalernie juniorów z kategorii seniorskich D1, D2 i danie ich do osobnej kategorii stworzy problemy z puktacją ONS a tym samym z rankingiem juniorów. Powiedział "no problem" i zostawił tak jak jest. A teraz mamy problem, bo nam Mikołaja Waś. źle policzyli i nasz junior przez Pana "No Problem" na pudle nie stał. A po fakcie Pan "No Problem" powiedział, że to jest teraz "nasz problem"
Tja, w rastede zgubił chiplistę Krzyśka z jednej klasy i gdy chcieliśmy coś zmienić upierał się że jej nie było - i to nasz problem. Cudownie znalazła się ostatniego dnia, gdy okazało się że psy się nie zgadzają I wtedy to dopiero był problem.
A dwa lata wcześniej upierał sie na zebraniu TL że nie musi być przerwy między wynikami a rozdaniem - bo protestów nie będzie - 'no problem'. A jak potem chciałam wyjaśnić dziwny czas Darka, to oczywiście nie mieli czasu... - i to oczywiście nasz problem.
Także u niego to standard
Trochę się wkurzę, jak przez ten "nasz problem", będę miał problem. Wtedy kolega "no problem", będzie miał problem, jak go dorwę na drylandzie albo na jakichkolwiek innych zawodach.
fotki fajne ale ta z samojedami (35) wymiotła mnie z fotela.
Ta ?
http://manu.dogomania.pl/...e.php?pos=-3457Podaję linka bezpośredniego (jest zawsze w tabeli pod zdjęciem), bo kolejne załadowane zdjęcie zmieni ten numer...
dokładnie ta , poczochrała mi czajnik maxymalnie
Jeszcze będzie fajna z czterema samojedami w locie, to ten mistrzowski zaprzęg C2...
Musicie wiedzieć, że bardzo się w Szwajcarii ekscytowaliśmy z Włodarczykiem lawinami... Może inni też
Te w Gadmen (będzie galeria później) były pierwszymi oglądanymi, co w połączeniu z powodem odwołania zawodów było ciekawym doświadczeniem. Choć takie naprawdę duże nie spadły wtedy, to i tak te obserwacje były super
Jednak największą zaobserwowaną była (było takich i w tym miejscu parę właściwie) była właśnie lawina w Kandersteg (miasto mniej narażone na ich skutki niż Gadmen) - intensywna, dynamiczna i dłuuuugooo leciała
To będą zdjęcia 278 i 279, więc "chwilę" to jeszcze potrwa, nim je załaduję do galerii. Choć zdjęcie nie oddaje do końca tego efektu niestety No i te dźwięki...
NIc dodać i nic ująć. Wielkie gratulejszyn dla wszystkich !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 .
Oczywiście nie dla notabli ze związku, bo ci jak zawsze dają dupy i nic pomimio takich sukcesów nie było słychać, poprostu żenada.
Jeszcze raz gratuluje i pozdrawiam !!
Spora lawina w Kandersteg:
http://manu.dogomania.pl/...e.php?pos=-3649http://manu.dogomania.pl/...e.php?pos=-3650http://manu.dogomania.pl/...e.php?pos=-3652A w Gadmen zobaczyłam jak dotąd największą ilość śniegu na oczy...
http://manu.dogomania.pl/...ls.php?album=42
Tomku - denis - po tym jak trzeciego dnia pogadałem z psami na starcie i dogoniłem go po ok. 1.5 km... - 100 metrów przed metą widząc, że nie odjedzie, zatrzymał się i mnie przepuścił, wcześniej w trakcie wzajemnego wyprzedzania nasi liderzy "podyskutowali" ze sobą... ale obydwaj wiedzieliśmy, że to tylko psia adrenalina.
On już tam , mnie tak samo przepuścił w Zubercu na ME , choć tam pokusił się o mały przekręt , ale niech mu tam. Biedny już nie ma gdzie się wynieść ze swoimi gronkami . Na podium w Zubercu jak spytałem czy się spotkamy w Asarnie mŚ, powiedział , że on mu już dość ścigania się ze mną i idzie do C2 , i dobrze zrobił bo Waldek też by go zepchnął na dół co i ty też zrobiłeś i gęba mi się cieszy .
-:) denis to sympatyczny gość, ale ma do nas pecha, no chyba, że dobierze jeszcze dwa i pójdzie do B2... a te samojedy, które wygrały takie malutkie... i na płaskiej trasie wszystkich objechały... ale za rok, jak będę miał 4 psy, a nie tylko 3, to już im się te gęby nie będą tak śmiały... -:)
Wielkie gratulacje dla wszystkich... tylko pozazdroscic
No i Manu Tobie to sie nalezy MŚ za te foty - SUPER !!!
Nie czekając na oficjalne, poprawione wyniki z Kandersteg, obliczyłem punktację do Rankingu Sleddogsport.info
http://sleddogsport.info/...4/cat/SEPR.htmltym samym Ranking za sezon 2008/2009 uległ zmianie. Waldek wskoczył na 3 pozycję
http://sleddogsport.info/...7/cat/SEST.htmla z Rankingo TOP 20 prowadzonego narastająco od zeszłego sezonu wypadły 2 osoby. Na ich miejsce wskoczył Mikołaj W. i Agnieszka R.
http://sleddogsport.info/...4/cat/RZRP.htmlPrzypominam, że Ranking jest wypadkową aktywności zawodnika, ragi zawodów, i zajętego miejsca w zależności od ilości zawodników startujących w danej klasie
Ranking może zmienić tylko start w MP na Kubalonce
Ranking może zmienić tylko start w MP na KubalonceCzy zawody w Lutowiskach nie wchodzą do rankingu?
(żeby nie było, mnie punkty raczej nie dotyczą ale innych?) ;-)
O cholera WCHODZĄ. Już liczymy.
policzone i uwzgledniona reklamacja Mateusza J. który jest obecnie na 3 miejscu.
Punktację liczyliśmy na bierząco bez wstawiania do exela. Dzisiaj wstawię wszystko do exela, jeszcze raz każde zawody osobno i każdy zaglądając do tabeli w exelu będzie jeszcze raz mógł sprawdzić czy się nie pomyliliśmy w liczeniu. Ta tabela będzie sprawdzianem naszego dotychczasowego liczenia tak aby po Kubalonce już było OK z dokładnością do ułamków punktów bo na czele tabeli jest ciasno. I TAK TRZYMAJ
Wtedy też na 100% zestawimy TOP 20 za dwa sezony
http://wiadomosci.wp.pl/g...ia,galeria.html
zanotowane.pldoc.pisz.plpdf.pisz.pldegrassi.opx.pl